Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران- ايرنا- «مهرداد عليقارداشي» رئيس فدراسيون تنيس روي ميز، با اشاره به انتخاب رئيس، دبيرکل و اعضاي جديد هيات اجرايي کميته ملي المپيک، تعامل نزديک کادر مديريتي کميته با هم و همچنين با وزير ورزش را به نفع ورزش کشور دانست.

عليقارداشي در گفت وگو با خبرنگار ورزشي ايرنا درباره انتخاب رئيس و اعضاي جديد براي هيات رئيسه و اجرايي کميته ملي المپيک و انتظاراتي که فدراسيون هاي المپيکي از اين تيم جديد مديريتي دارند، گفت: افراد انتخاب شده در مجمع انتخاباتي کميته ملي المپيک تعامل نزديکي با وزير ورزش دارند و حتما منافع اين موضوع متوجه ورزش کشور خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با اشاره به سوابق و کارنامه کاري «سيد رضا صالحي اميري» رئيس جديد کميته ملي المپيک،گفت: با توجه به رابطه نزديکي که بين رئيس جديد کميته ملي المپيک با رئيس جمهوري، اعضاي دولت و همچنين نمايندگان مجلس وجود دارد، اين امکان وجود دارد که بتوان از اين ارتباطات مثبت در جهت تامين امکانات و اعتبارات مورد نياز براي ورزش کشور استفاده کرد.
رئيس فدراسيون تنيس روي ميز خاطرنشان کرد، با وجود اينکه بودجه اين فدراسيون در سال جاري رقم قابل توجهي نبود و با مشکلات مالي فراواني مواجه بوديم ولي همچنان 50 درصد از آن را نيز دريافت نکرده ايم؛ با اين حال اميدواريم که در دوره جديد کميته ملي المپيک اين دست کاستي ها جبران شود.
عليقارداشي درباره انتخاب دبيرکل و اعضاي هيات هاي اجرايي نيز ،گفت: هم «شاهرخ شهنازي» به عنوان دبيرکل و هم نواب رئيس، خزانه دار و اعضاي هيات هاي اجرايي از مديران توانمندي هستند که کارنامه مشخص و شفافي در زمينه ورزش دارند.
رئيس فدراسيون تنيس روي ميز دوره سه ماهه سرپرستي صالحي اميري در وزارت ورزش را در ابتداي دولت يازدهم يادآور شد و افزود: با توجه به کارنامه مثبتي که صالحي اميري در اين مدت کوتاه از خود در سرپرستي وزارت ورزش برجاي گذاشت، همه خوش بين هستيم که بتوان بخشي از کمبودهاي ورزش کشور را با مديريت ايشان جبران کرد.
عليقارداشي همچنين از «کيومرث هاشمي» رئيس سابق کميته ملي المپيک به دليل ايجاد فضاي مثبت در برگزاري مجمع انتخاباتي کميته قدرداني کرد و اظهار داشت: فضاي مجمع امسال بسيار متفاوت از مجمع انتخاباتي چهار سال پيش بود و عمده اين صميميت حاصل هماهنگي کيومرث هاشمي با «مسعود سلطاني فر» وزير ورزش بود.
وي همچنين درباره عملکرد فدراسيون تنيس روي ميز گفت: ما در دو سال گذشته چهار گزارش شش ماهه به وزير ورزش ارائه کرده ايم که تمامي آنها بيانگر رشد مناسب در بحث ارتقاي رنکينگ بازيکنان، داوران، مربيان بين المللي و ... بوده است.
عليقارداشي توضيح داد: در حال حاضر يک داور ايراني به عضويت کميته برگزاري مسابقات قهرماني جهان در آمده و تعداد داوران «بلوبج» (سرداور) ايراني که از سه داور به يک داور کاهش يافته بود، دوباره به دو داور افزايش يافته است.
رئيس فدراسيون تنيس روي ميز ادامه داد: سال جاري موفق شديم با برگزاري دوره هاي مربيگري سطح 2، تعداد مدرسان بين المللي تنيس روي ميز کشور را از يک نفر به پنج نفر افزايش دهيم.
عليقارداشي اظهار داشت: سالن تنيس روي ميز در ورزشگاه شيرودي را با هزينه اي حدود 500 ميليون تومان به کمپ شماره 2 تيم هاي ملي و مرکز استعداديابي فدراسيون جهاني در آسياي ميانه تبديل کرديم؛ اين موضوع باعث مي شود تا ديگر براي برگزاري اردوهاي تيم ملي هزينه هتل پرداخت نکنيم.
وي ابراز اميدواري کرد، با فراهم شدن شرايط مالي مناسب از سوي کميته ملي المپيک و همچنين هماهنگي هاي داخلي بين اعضاي جديد، شاهد ارتقاي ورزش کشور به ويژه در رشته هاي المپيکي باشيم.
براي آگاهي از آخرين اخبار ورزش ايران و جهان با کانال ايرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شويد.
ورزشي**9129**1701
خبرنگار: مهدي رهبر** انتشار: حميد قديمي
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۷۶۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارشگر ایده‌آل رئیس فدراسیون فوتبال

به گزارش "ورزش سه"، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال ایران در حاشیه مراسم تشییع پیکر زنده یاد مسعود اسکویی در گفتگو با خبرنگاران گفت: هنوز خودم باورم نیست که ایشان به رحمت خدا رفته. صدای آقای اسکویی یک صدای خاص بود و صدای ممتاز بود. امیدوار بودیم این صدای سحرانگیز و غرور آفرین یک بار دیگر شنیده شود ولی متاسفانه این اتفاق افتاد.

او ادامه داد: فکر می‌کنم اهالی ورزش هم امروز حق این مرد بزرگوار را ادا کردند. من با آقای اسکویی خاطرات زیادی داشتم و به واسطه قدمتی که در حوزه ورزش از سال 1368 که مدیرعامل یک باشگاه بودم تا امروز با ایشان مراوده داشتم. به هر جهت این اتفاق تلخ افتاد و من به همکارانم عرض تسلیت دارم. امیدوار هستم ایشان که رفتند ولی قدر عزیزانی که در کنارمان هستند را بدانیم.

مهدی تاج در پایان تاکید داشت: واقعیت این است که صدا، نگاه و دید مثبت آقای اسکویی خاص بود. انتقادات او همیشه جنبه اصلاحی داشت که خیلی مهم است و هیچوقت صدای تخریب را از ایشان نشنیدم.

دیگر خبرها

  • اسکی ۱۵۰ مدال دارد/ از قله به درون شهرها رفتیم
  • وعده مهدی تاج؛ از فصل آینده هر تماشاگر با کد ملی روی صندلی خودش می نشیند!
  • وزارت ورزش تکلیف VARرا مشخص کند/امیدوارم فصل آینده VARداشته باشیم
  • پشت پرده خروج ضمانت‌نامه ۸۰ میلیاردی از باشگاه استقلال
  • کشتی همدان سروسامان می‌گیرد
  • گزارشگر ایده‌آل رئیس فدراسیون فوتبال
  • وزارت ورزش و مهدی تاج به اتفاقات ورزشگاه آزادی ورود کردند
  • برکناری رییس هیات ژیمناستیک اصفهان در آستانه انتخابات/ نکویی: وزارت ورزش شفاف‌سازی کند
  • بیانیه چهار بندی سپاهان در واکنش به حکم‌ کمیته انضباطی
  • بیانیه چهار بندی در واکنش به حکم‌ کمیته انضباطی