Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@03:32:33 GMT

بیکاری عامل اصلی مهاجرت بیجاری ها است

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۷۶۸۸۰

بیکاری عامل اصلی مهاجرت بیجاری ها است

بیجار-امام جمعه بیجار بیکاری را یکی از مهمترین عوامل اصلی مهاجرت بیجاری ها به شهرهای بزرگ کشور ذکر و بر رفع مشکلات مربوط به این معضل در این شهرستان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر ،حجت الاسلام علی مرادی در جلسه شورای اداری شهرستان بیجار که با حضور استاندار کردستان در مجتمع فرهنگی نور برگزار شد به لزوم رفع مشکلات شهرستان و به ویژه بیکاری اشاره کرد و اظهار داشت: خوشبختانه در شهرستان بیجار جوانان تحصیلکرده و  نخبه فراوانی وجود دارد اما متاسفانه بیکاری به معضلی تبدیل شده تا این جوانان از شهرستان مهاجرت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:طبق فرمایش امام راحل بیکاری ریشه تمام فساد هاست ولذا تمامی مسئولان ما باید در راستای رفع بیکاری تمام توان و تلاش خود را بکار گیرند.

حجت الاسلام مرادی اظهارداشت:مردم شهرستان بیجار همواره پشتیبان نظام و انقلاب بوده اند و در تمامی عرصه ها از جمله انتخابات و راهپیمایی ها همواره پیشگام بوده اند و این نشان می دهد که مردم جدا از انقلاب نیستند.

امام جمعه بیجار بیان کرد:مردم بیجار بسیار محجوب هستند و با وجود تمام مشکلات و موانع همواره از آرمان های انقلاب دفاع کرده اند و امروز مسولان موظف هستند تا مشکلات آنها را رفع کنند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۷۶۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مشکلات ۶ طرح نیمه تمام در جلسه رفع موانع تولید


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، این ۶ طرح در حوزه خدمات رفاهی، گردشگری، خدماتی و صنعتی در مناطق مختلف استان بودند.
ضامن فرمدیرکل سرمایه گذاری استان گفت: در سال گذشته ۵۲ طرح با تلاش کارگروه رفع موانع تولید به چرخه تولید بازگشتند.

دیگر خبرها

  • بررسی مشکلات ۶ طرح نیمه تمام در جلسه رفع موانع تولید
  • اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی و جمع آوری معتادین متجاهر در بیجار
  • خانه‌دار شدن کابوس جوانان بیجار/نفس مستاجران به شماره افتاد
  • نرخ بیکاری در اردستان به ۷.۸۲ رسید
  • خسروپناه: برداشتن موانع قانونی؛ راهکاری برای جلوگیری از مهاجرت نخبگان
  • در مسیر جلوگیری از مهاجرت نخبگان باید موانع قانونی را برداریم
  • طرح عفاف و حجاب با عنوان «نور» در بیجار اجرا می شود
  • خودکشی ۶۰ جوان بدلایل فقر، اعتیاد و بیکاری
  • کشف خودرو پخش کالای قاچاق در بیجار
  • خودرو پخش کالای قاچاق در بیجار دستگیر شد