Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز در این جلسه که با حضور روسای طوایف و ریش سفیدان استان برگزارشد، مدیرنمایندگی ستاد دیه استان گفت: از ابتدای امسال تاکنون 103 زندانی آزاد شده اند که 2 نفر زن و 101 نفر مرد بوده اند که عمده جرایم انها دیه، بدهکاری، مهریه ونفقه بوده است.
بامری افزود: میزان جرایم این تعداد زندانی بیش از 9 میلیارد تومان بوده که 6 میلیارد و 139 میلیون تومان آن گذشت شده است و یک میلیارد تومان آن کمک از محل صندوق بیمه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: 67 زندانی جرایم غیرعمد با بدهی 6 میلیارد و167 میلیون تومان در زندانهای استان به سرمی برند که منتظر کمک و مساعدت مردم و ریش سفیدان خیر استان هستند.
مدیرنمایندگی ستاد دیه استان همچنین گفت: در جلسه امروز برای 24 زندانی شهر زاهدان جشن گلریزان گرفته شده است که ابراز امیدواری میشود با یاری و کمکهای نقدی، این تعداد زندانی به آغوش خانواده های خود باز گردند.
بامری با بیان اینکه برای پیشگیری از جرایم غیرعمد باید فرهنگ سازی کرد، گفت: از نظر کمکهای مردمی، استان سیستان و بلوچستان رتبه دوم در کشور را از بین 31 استان داراست.

گلریزان استان سیستان و بلوچستان

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۷۶۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۶۵۰ زندانی در فارس با کمک خیران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مدیر کل زندان‌های فارس گفت: در ماه مبارک رمضان امسال، ۱۶ جشن گلریزان در مرکز استان و شهرستان‌های تابعه برگزار شد که در این جشنها، خیران ۴۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان کمک کردند
اسحاق ابراهیمی افزود: در حال حاضر بیش از ۹۵۰ زندانی جرایم غیر عمد مالی در زندان‌های استاندر حال گذراندن دوره محکومیت خود هستند.
وی افزود: شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۷۷۰۰۳۰۹۶۱ بنام ستاد دیه استان فارس برای دریافت کمک‌های مردمی برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد در استان فارس آماده  است.

 

دیگر خبرها

  • آزادی ۶۵۰ زندانی در فارس با کمک خیران
  • رهاورد ۱۶ جشن گلریزان ستاد دیه استان فارس اعلام شد
  • رهاورد ۱۶ جشن گلریزان ستاد دیه استان فارس اعلام شد/کمک ۴۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی خیرین
  • دانش آموزان اردبیلی آزادی یک زندانی غیرعمد را رقم زدند
  • ۲۵۰ زندانی در آذربایجان‌غربی آزاد می‌شوند
  • ۲۵۰ زندانی درآذربایجان غربی تا آخراردیبهشت آزاد می شوند
  • آزادی ۲۵۰ زندانی در آذربایجان‌غربی تا پایان اردیبهشت
  • آزادی زندانیان جرایم غیرعمد نجات خانواده است
  • آزادی ۲۵۰ زندانی در آذربایجان غربی تا آخر اردیبهشت
  • آزادی زندانی غیرعمد با کمک مالی دانش‌آموزان اردبیلی