Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: یک فروند هواپیمای مسافربری شرکت هواپیمایی مالزی به علت نقص فنی مجبور شد در فرودگاه آلیس اسپرینگز واقع در شمال استرالیا فرود اضطراری داشته باشد.

هواپیمای ام اچ 122 مالزیایی با 224 نفر مسافر که شب گذشته از فرودگاه سیدنی ( مرکز استرالیا) به مقصد کوالالامپور پرواز کرده بود، به علت بروز ناگهانی نقص فنی مجبور به تغییر مسیر و فرود در فرودگاه مزبور شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آلیس اسپرینگز یا استرالیای مرکزی یکی از پنج ناحیه ایالت قلمرو شمالی استرالیاست.
شبکه ای بی سی استرالیا در این زمینه گزارش داد: خلبان این هواپیما گفت که موتور سمت راست هواپیما در ارتفاع 36 هزار پا (بیش از 10 هزار متر) به یکباره شروع به سرو صدای زیادی کرد که وی به همین دلیل مجبور به کاهش ارتفاع تا 24 هزار پا (بیش از 7 هزار متر) و تغییر مسیر و فرود اضطراری برای نجات جان مسافران شده است.
هواپیماهای مسافربری معمولا در ارتفاع 25 تا 39 هزار پا ( 7600 متر تا 11900 متر) پرواز می کنند.
این خلبان توانست هواپیمای جت A330-300 را با مهارت لازم درحالیکه فقط یک موتور هواپیما کار می کرد به سلامت به زمین بنشاند.
شرکت هواپیمایی مالزی نیز با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد این هواپیمای مسافربری به دلیل نقص فنی ناگزیر از اقدام به فرود اضطراری شده است.
یک فروند هواپیمای مالزی که در 8 مارس 2014 (اسفند 1392) با 239 سرنشین که دو نفر از آنها ایرانی بودند، ساعتی پس از ترک فرودگاه کوالالامپور به مقصد پکن ناپدید شد و تلاش‌های حدود 30 کشور دنیا برای یافتن بقایا یا ردی از این بوئینگ 777 تاکنون بی‌نتیجه مانده است.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۷۶۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرود جنگنده F ۳۵ بر روی برج العرب دبی (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ژاپن چگونه سیل را مدیریت می‌کند؟ (فیلم) شناکردن ماهی‌ها در خیابان‌های دبی (فیلم) شستشوی برج‌های دبی به وسیله پهپاد‌ها پس از سیل وحشتناک (فیلم)

دیگر خبرها

  • فرود جنگنده F ۳۵ بر روی برج العرب دبی (فیلم)
  • اسکان اضطراری در پی بارندگی های شدید در سنندج
  • (ویدئو) فرود جنگنده F۳۵ بر روی برج العرب دوبی
  • هاآرتص: تحریم مردمی رستوران‌های اسرائیلی را ورشکست کرد
  • فرود آمدن جالب هواپیمای جنگی بر روی برج العرب دبی + فیلم
  • لغو ۱۳ پرواز فرودگاه امارات به علت شرایط نامساعد جوی
  • (ویدئو) فرود اضطراری یک هواپیما بر اثر تگرگ شدید
  • اجرای ترمیم روکش آسفالت محور اسپاین به سمت برج مراقبت فرودگاه امام
  • اعلام وضعیت اضطراری در ۵ استان اکوادور+ فیلم
  • نخست‌وزیر مالزی: برای برقراری عدالت در قبال فلسطینی‌ها قاطعانه عمل می‌کنیم