Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ بر اثر برخورد يک خودرو با گروهي از مردم که عصر پنجشنبه براي شرکت در مراسمي در ساحل کوپاکابانا در ريودوژانيروي برزيل گرد هم آمده بودند ، دست کم يک تن کشته شد و بيش از هفده تن زخمي شدند.
به گزارش خبرگزاري فرانسه از ريودوژانيرو ، راننده به پليس گفت دچار حمله صرع شده و کنترل خودرو را از دست داده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پليس نيز اعلام کرد در خودرو داروي ضد صرع پيدا کرده است و بنابراين احتمال تروريستي بودن اين حادثه وجود ندارد.
گفته مي شود يک دختر بچه 9 ماهه در اين حادثه جان خود را از دست داد . شاهدان از تاخير نيروهاي امدادي و پليس در ورود به صحنه حادثه و خشم مردم خبر داده اند. 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۷۶۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار مین در شمال غرب پاکستان/ ۳ نفر کشته و زخمی شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تایمزآوایندیا، به‌دنبال وقوع انفجار مین در استان ناآرام خیبرپختونخوا در شمال غرب پاکستان، یک نوجوان کشته شد و دو تن دیگر زخمی شدند.

براساس گزارش‌ها، یکی از این نوجوانان در حالی که در منطقه موسوم به «تیراه دره» به‌دنبال قارچ بود، روی مین رفت و بلافاصله کشته و نفر دوم نیز با جراحات شدید راهی بیمارستان شد.

همچنین یک نوجوان ۱۶ ساله دیگر نیز که در این انفجار به شدت زخمی شده، در بیمارستان تحت مداوا قرار گرفته است. منطقه تیراه‌دره به دلیل مجاورت با مرز افغانستان، مملو از زمین‌های مین‌گذاری‌شده است.

کد خبر 6084326

دیگر خبرها

  • ۴ کشته و ۲ زخمی بر اثر ریزش ساختمان در چین
  • برخورد دو بالگرد نظامی در مالزی ۱۰ کشته برجای گذاشت+ فیلم
  • تصادف ۳ خودرو با ۳ کشته در مسیر یاسوج به اصفهان
  • ۷ کشته و ۲۰ زخمی بر اثر انحراف ماشین از پیست مسابقه
  • یک کشته و ۳ مجروح در واژگونی پراید
  • اختلاف‌شخصی در مهاباد ۳ کشته و زخمی برجا گذاشت
  • یک کشته بر اثر واژگونی خودرو در قزوین
  • انفجار مین در شمال غرب پاکستان/ ۳ نفر کشته و زخمی شدند
  • داعش مسئولیت انفجار شب گذشته در کابل را برعهده گرفت
  • ۲ کشته و ۶ زخمی بر اثر تیراندازی در ممفیس آمریکا