Web Analytics Made Easy - Statcounter

سنندج- نماینده مردم شهرستان بیجار در مجلس شورای اسلامی گفت: کردستان تنها استان کشور بود که سهم آن از اعتبارات ملی سال گذشته افزایش پیدا نکرد.

به گزارش خبرنگارمهر، حمدالله کریمی شامگاه پنج شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان بیجار که با حضور استاندار کردستان در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی نور این شهرستان برگزارشد، با اشاره به اینکه مردم بیجار درد دل و نگرانی زیادی دارند، گفت: در اتفاقات دی ماه امسال کسی نمی تواند ادعا کنند تمام معترضان به وضعیت اقتصادی کشور اغتشاشگر بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: ولی قطعا همه براین باور هستند که درمیان این افراد دست نشانده دشمن واغتشاشگر هم وجود داشت.

وی اظهارداشت: رهبر معظم انقلاب در جمع مردم قم فرمودند باید مطالبات به حق مردم را از مسائلی که به عنوان براندازی نظام عده ای آن را دنبال می کردند، از هم تفکیک شوند.

نماینده مردم شهرستان بیجار در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با حرف زدن می توان در عرض پنج دقیقه کشور، استان و شهرستان را آباد کرد بنابراین می طلبد در مقام عمل گام برداریم و مشکلات را حل کنیم.

کریمی با اشاره به اینکه مشکلات مربوط به قانون در کشورما کمتر از مشکلات در ارتباط با مباحث اجرایی است، گفت: متاسفانه مسئولان ما در اجرا بسیار ضعیف عمل می کنند.

وی بیان کرد: کردستان تنها استانی در کشور بود که سهم آن از اعتبارات ملی سال ۹۵ نسبت به ۹۴ افزایش پیدا نکرد و این اجحاف نسبت به استان ما به مرکز برمی گردد.

وی با اشاره به اینکه قرار بود از محل هدفمندی یارانه ها و افزایش حامل های انرژی اعتباراتی به عمران روستایی اختصاص پیدا کند، بیان کرد: درآمد دولت از محل هدفمندی یارانه ها ۹۷ هزار میلیارد تومان است که ۳۱ هزار میلیارد تومان آن در قالب یارانه به حساب مردم واریز می شود ولی معلوم نیست مابقی این مبلغ به کجا می رود.

نماینده مردم شهرستان بیجار در مجلس شورای اسلامی افزود: طبق اصل ۵۳ قانون اساسی تمام درآمدهای دولت باید به حساب خزانه  واریز شود.
 

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۷۶۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح ساختمان محیط بانی بیجار تا سه ماه آینده

اقبال حمیدی در بازدید از روند ساخت، تکمیل تجهیز ساختمان تحقیقاتی و محیط بانی منطقه حفاظت شده بیجار  گفت: این ساختمان در زمینه‌های تحقیقاتی، پژوهشی، اکوتوریسم و محیط بانی برای منطقه حفاطت شده بیجار و استان حائز اهمیت است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کردستان تاکید کرد: سایت پرورش قوچ و میش ارمنی در منطقه حفاظت شده بیجار با توجه به همجواری با آثار تاریخی منطقه صلوات آباد می‌تواند به عنوان یکی از ظرفیت‌های مهم در بحث پایلوت گردشگری در استان کردستان معرفی شود.

سایت تکثیر و پرورش حیات وحش بیجار در استان کردستان واقع شده است.

 مساحت آن حدود ۴۰ هکتار  است که در ۲ فاز اجرا شده و در فاصله ۱۸ کیلومتری شمال بیجار و در حد جنوبی منطقه حفاظت شده در روستای صلوات آباد قرار گرفته است.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • دستمزد ۱۴۰۳ ثابت ماند، حق مسکن افزایش نیافت
  • تخصیص ۶۰ درصد اعتبارات تنگستان
  • حقوق ۱۴۰۳ بدون تغییر / حق مسکن کارگران افزایش نیافت
  • دستمزد ۱۴۰۳ ثابت ماند، حق مسکن کارگران افزایش نیافت
  • آذربایجان شرقی تنها استانی که در انتخابات اسفند ۱۴۰۲، اصلاح طلبان در آن پیروز شدند
  • ◄ تخصیص اعتبارات لازم توسط شهرداری و شورا برای اجرای پروژه مترو
  • فعالیت‌های قرآنی در بیجار افزایش می‌یابد
  • تولید ۱۷۰ هزار متر مربع فرش دستباف در کردستان
  • تخصیص اعتبارات لازم توسط شهرداری و شورا برای اجرای پروژه مترو
  • افتتاح ساختمان محیط بانی بیجار تا سه ماه آینده