Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرمانشاه- ایرنا- امام جمعه کنگاور گفت: شهدا جان خود را در راه خدا و انقلاب هدیه کردند و اگر ما از آرمان‏های شهدا فاصله بگیریم به بیراهه گمراهی خواهیم رفت.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی محمد لروند شامگاه پنجشنبه در یادواره شهیدان نوروز و محمدباقر عبدالملکی که در مسجد فاطمیه (س) کنگاور برگزار شد، اظهار داشت: شهیدان با درس گرفتن از معمار کبیر انقلاب برای ادای تکلیف راهی جبهه‌های حق علیه باطل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام جمعه کنگاور بیان کرد: اقتدار و سربلندی امروز ایران مرهون ایثار و از خودگذشتگی شهدای بزرگوار است و همه باید در مسیر شهدا حرکت کنند، تا در دنیا و آخرت سعادتمند شوند.
حجت الاسلام لروند با تأکید بر اینکه تمام مشکلات جامعه و جهان اسلام به خاطر دوری از سیره و سبک زندگی پیامبر اکرم و ائمه اطهار (ع)، لزوم بازگشت به سیره نبوی را مورد تأکید قرار داد و افزود: بازگشت به سیره اهل بیت (ع)، بازگشت به عزت و سعادت است و همه بدی ها، ذلت‌ها و شقاوت‌ها ناشی از دور شدن از آن سرچشمه‌ی زلال است.
وی ادامه داد: تنها نسخه درمان دردها و مشکلات امروز مسلمانان، بازخوانی سیره واقعی پیامبر(ص) و اهل بیت (ع) است.
لروند در ادامه با بیان اینکه بعضی ها نه از روی بی سوادی بلکه با غرض ورزی به دنبال تخریب اسلام و اهل بیت (ع) هستند، اظهار داشت: مومن واقعی تبری و تولی را سرلوحه کار خود قرار می دهد و باید از ابوجهل های امروز که سردمداران استکبار هستند دوری جست.
شهرستان 76 هزار نفری کنگاور در 94 کیلومتری شرق کرمانشاه در طول دوران 8 سال دفاع مقدس 420 شهید گلگون کفن و والامقام را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
8066/7447 خبرنگار:مجید رحمتی ** انتشار دهنده:علی مولوی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۷۷۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه پاسداران با عملیات وعده صادق، هیمنه دشمن را در هم کوبید

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عملیات وعده صادق هیمنه دشمن را در هم کوبید و قلب رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد.

سردار حمید خرمدل چهارشنبه شب ۱۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در اجلاسیه شهدا و رزمندگان شهرستان بهمئی افزود: جنگ و دفاع ما با بقیه دفاع‌ها متفاوت است. ما از سرزمین و ناموس دفاع کردیم و همه رزمندگان برای خدا به جبهه‌های دفاع مقدس رفتند.

وی اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس به ظاهر مقابل عراق بودیم اما در واقع همه بلوک‌های شرق و غرب پشت سر عراق بودند.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: امروز به برکت خون شهدا و وجود جانبازان و رزمندگان هم برای خودشان و هم مردم عظمت و شکوه آفریده‌ شده است.

سردار خرمدل تصریح کرد: مردم بهمئی قبل از انقلاب مقابل رضا شاه و فرزندش مقابله کرده و در دوران دفاع مقدس نیز حضور یافتند و از کشور دفاع کردند.

وی با بیان اینکه ثمره خون شهیدان آثار دنیوی دارد و مختص تنها شهید نیست، ادامه داد: اگر امروز در مقابل دشمنان می‌ایستیم و پوزه آن‌ها را به خاک می‌مالیم و برکت خون شهدا و ایثار و از خود گذشتگی جانبازان و رزمندگان است.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: دشمنی آمریکا با ایران اسلامی به خاطر استقلال ماست، امروز مقدرات کشور در دست خودمان است و این استقلال را در دنیا داریم و گردنمان افراشته و سرمان بالاست. شهدا، آزادگان و ایثارگران انقلاب اسلامی ایران را حفظ کرده‌اند.

سردار خرمدل تاکید کرد: آمریکا و رژیم صهیونیستی امروز در شرایطی قرار گرفته‌اند که به ما التماس می‌کنند به ما حمله نکنید.

وی اظهار کرد: قبل از عملیات وعده صادق این دشمنان پیام دادند که به ما حمله نکنید یا حداقل از سرزمین خود حمله نکنید و ما امتیازاتی به شما خواهیم داد.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عملیات وعده صادق، هیمنه دشمن را در هم کوبید و قلب رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد. در شب عملیات وعده صادق ۱۰ کشور به کمک رژیم صهیونیستی آمدند و در این عملیات آمریکا را ذلیل کرده‌ایم.

خرمدل بیان کرد: در طول عمر انقلاب اسلامی رهبر معظم انقلاب کشتی انقلاب را به ساحل رساند. نگاه‌مان باید به رهبری معظم انقلاب باشد و اختلاف سلیقه ها و جناح بازی‌ها نباید در کشور منجر به انشقاق شود.

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به اینکه اقوام نعمتی است که خداوند به کشور ما داده است، اظهار کرد: دشمن روی این مهم برنامه‌ریزی کرده است و باید در این خصوص مراقب باشیم تا در دام دشمن نیفتیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • با دوری از این ۱۵ عامل به زوال عقل زودرس در جوانی دچار نمی‌شوید
  • سپاه پاسداران با عملیات وعده صادق، هیمنه دشمن را در هم کوبید
  • برگزاری یادواره ۷۲۸شهید والامقام شهرستان سلماس 
  • آمریکا و رژیم صهیونیستی در آینده منطقه جایی ندارند/ ایران مقاومت را در جهان تقویت کرد
  • سهمیه خانواده های شهدا و ایثارگران در استخدام ها لحاظ شود
  • امروز با درایت رهبر،آموزش و پرورش به مساله اول کشور تبدیل شده است
  • ترویج سیره عملی امام رضا (ع) با برنامه های دهه کرامت
  • حق‌شناسی از معلمان یک رسالت و مأموریت است
  • بازگشت شاخص‌های پولی به پیش از تحریم
  • ایران اسلامی امنیت، عزت و افتخار خود را مرهون خون شهدا است