Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-01@00:22:27 GMT

تصویب اجرای 32 طرح اشتغالزای تکاپو در تالش

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۷۷۶۵۹

تصویب اجرای 32 طرح اشتغالزای تکاپو در تالش

به گزارش خبرنگار ایرنا، سید عیسی مهدوی عصر پنجشنبه در جلسه ستاد اشتغال، سرمایه گذاری و رفع موانع تولید در فرمانداری تالش گفت: 23 طرح های اشتغالزای تکاپو از ناحیه اداره صنعت، معدن و تجارت و 9 طرح از سوی اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تصویب شده و ادارات شیلات و جهاد کشاورزی تالش نیز طرح های اشتغالزای دیگری تصویب کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی از مدیران دستگاهای اجرایی تالش خواست، برای اعتبارات اشتغالزا اهتمام بیشتر داشته باشند و عملکرد خود در زمینه اشتغال و سرمایه گذاری را برای اطلاع مردم، در اختیار رسانه ها قرار دهند.
وی ادامه داد: همکاری مسئولان با فعالان اقتصادی و تولیدی برای رفع بیکاری ضروری است و جهت حل مشکلات صنایع تولیدی، باید ارتباط صاحبان آنها و فعالان اقتصادی با مسئولان و مدیران تقویت شود.
مهدوی از مسئولان خواست زیرساخت های لازم برای معرفی روستای کیشون بن تالش را به عنوان روستای بدون بیکار تامین و نسبت به اجرای طرح بوم گردی در آن روستا اقدام کنند.
تالش با 200 هزار نفر جمعیت در 110 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان قرار دارد و کیشون بن از روستاهای خوش منظره و گردشگری این شهرستان است.

** دستگیری فروشنده غیرمجاز سیم کارت های تلفن همراه در تالش
فرمانده نیروی انتظامی تالش از دستگیری عامل غیرمجاز فروش سیم کارت های نو و فعال تلفن همراه در روستای خطبه سرای این شهرستان و معرفی او به محاکم قضایی خبر داد.
سرهنگ عباس اسماعیلی به خبرنگار ایرنا گفت: متهم با دریافت مدارک شناسایی از مردم به بهانه های مختلف، به نام آنها سیم کارت خریداری و به دیگران عرضه می کرده است.
وی اظهار کرد: متهم در حال فروش سیم کارت دستگیر و در بازرسی از محل دستگیری او، 336 عدد سیم کارت ایرانسل، همراه اول و رایتل به ارزش 134 میلیون ریال کشف و ضبط شد.
خبرنگار: سیدجلال سیدمحمدی**انتشاردهنده:کبیری
7106 / 7124/2007
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۷۷۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین نامه ترویج نماز در هیات دولت تصویب شد

آفتاب‌‌نیوز :

"سید احمد زرهانی" روز یکشنبه در نشست شورای اقامه نماز استان البرز افزود: در این آیین‌نامه ۱۹ دستگاه وظایف، تکالیف و مسوولیت‌های جدیدی پیدا کرده اند.

وی، البرز را مرکز تلاقی فرهنگ‌ها و قومیت‌ها دانست و گفت: اجرای اهداف ستاد در این استان در کل کشور موثر است.

زرهانی تدوین سند راهبردی نماز در کشور را مورد اشاره قرار داد و خواستار اجرای برش استانی آن شد.

وی، همچنین اهتمام و اقدامات استاندار البرز را در راستای ترویج نماز و اجرای اهداف ستاد را مورد تقدیر قرار داد و گفت: بر این باور هستم استاندارانی که نگرش و دغدغه‌های فرهنگی دارند در اجرا نیز موفق‌تر هستند.

زرهانی با بیان اینکه ارزیابی عملکرد ستاد کل و شورا‌های استان‌ها مورد تاکید رییس جمهور است، افزود: انتظار می‌رود شهرداری‌ها در جهت ایجاد بستر‌های ترویج نماز همراهی بیشتری داشته باشند.

وی همراهی نماینده ولی فقیه در استان البرز و ائمه معزز جمعه و جماعات را عاملی مهم در نیل به اهداف ستاد اقامه نماز دانست و تاکید کرد حضور بزرگان استان در نماز‌های جماعت ادارات و مدارس تاثیر بسزایی در شوق افراد به خواندن نماز بویژه جماعت دارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • ۴۰ روستای شهرستان اهر از نعمت آب شرب برخوردار شدند
  • کارت سوخت این خودرو ها باطل می شود
  • اجرای طرح هادی در ۵۱ روستای میاندوآب
  • درخواست مهم وزیر اقتصاد از وزیر راه و شهرسازی/ خودرو‌هایی که سهمیه بنزین آن‌ها قطع خواهد شد؛ کدامند؟
  • سهمیه سوخت خودر‌وهای بدون بیمه قطع می شود(+ عکس نامه)
  • مشکل کم‌آبی ۶۹ روستای استان ایلام در سال جاری برطرف می‌شود
  • اجرای طرح سرشاخه کاری درختان گردو در زارچ
  • اجرای بیش از ۲۲ هزار متر شبکه توزیع آب در شهرستان درمیان
  • آیین نامه ترویج نماز در هیات دولت تصویب شد
  • اجرای طرح ارتقاء ایمنی تردد عابرین و موتورسواران در ۵۰ روستای گیلان