Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@05:46:52 GMT

حضورو اشتغال در روستا با وام روستایی

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۷۷۹۲۱

حضورو اشتغال در روستا با وام روستایی

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  اعطای تسهیلات به روستائیان اشتغال و انگیزه حضور در روستا را برای اهالی افزایش داده است.

آقای فتح الهی از اهالی روستای کردخورد بخش نوبران ساوه است که با استفاده از تسهیلات دریافتی یک واحد واحد دامداری راه اندازی کرده و این کار علاوه بر اشتغال فرزندانش تولید و عرضه مستقیم کوشت را هم به همراه داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.

آقای فتح الهی دارای ۲۴ فرزند و نوه است که کار دامداری را در روستا بین فرزندان خود تقسیم کرده و همگی آن‌ها نیز درکنار هم زندگی می‌کنند.

همینک در شهرستان ساوه ۳ هزارو ۵۰۰ واحد دامداری با بیش از ۵۰۰ هزار راس دام سبک و سنگین وجود دارد که زمینه‌ی اشتغال ۱۰ هزار نفر را فراهم کرده است.

 

اعطای ۷۵ میلیارد ریال تسهیلات به دامپروران ساوه‌ای

مدیر جهاد کشاورزی ساوه از اعطای ۷۵ میلیارد ریال تسهیلات به دامپروران ساوه‌ای در ۹ ماه امسال خبرداد.
شریفی مدیر جهاد کشاورزی ساوه  درگفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۷۵ میلیارد ریال اعتبار در به بخش دامپروی این شهرستان اعطا شده است.

شریفی افزود: این تسهیلات از محل اعتبارات رونق تولید به بیش از ۴۰ واحد دامپروری پرداخت شده است.

وی همچنین از آغاز ثبت نام طرح‌های کارآفرینی در روستا‌های این شهرستان خبر داد و اضافه کرد: بیش از ۱۷۰ واحد دامپروری در روستا‌ها هم تا کنون برای دریافت تسهیلات از محل اشتغال فراگیر ثبت نام کرده اند و در مرحله بررسی قرار دارند.

انتهای پیام / ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۷۷۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۲۰۰ میلیاردتومان تسهیلات اشتغال مددجویان مازندران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، میثم معافی درجلسه بررسی اعتبارات تسهیلات اشتغال از منابع جز۳ تبصره ۱۸ در سال ۱۴۰۲  با اشاره به اهمیت منابع جز ۳ بند ب تبصره ۱۸ در رفع مشکلات تامین مالی کسب و کار‌های خرد و متوسط افزود: در سال گذشته سهم امداد در جز۳ بند (ب) تبصره ۱۸، سیصد و چهل میلیارد تومان بوده که ۲۹۶ میلیارد تومان به کمیته امداد استان مازندران تخصیص یافته است که تاکنون ۲۳۲ میلیارد تومان توسط بانک‌های عامل تسهیلات اشتغال به ۱۹۵۲ مددجو و نیازمند پرداخت شده است.

معافی با بیان اینکه مازندران در جذب اعتبارات جز۳ در کشور رتبه‌های برتر را کسب کرده است ازهمکاری بانک‌های مهر ایران، سپه، کشاورزی، ملی واقتصاد نوین در اعطا تسهیلات اشغال به مددجویان و نیازمندان تشکر و قدردانی کرد.

مدیر کل کمیته امداد مازندران گفت: تسهیلات پرداختی در اجرای طرح‌های اشتغال در بخش‌های دامپروری، کشاورزی، خدماتی، صنفی، صنعتی، صنایع دستی و... بوده است.

خاطر نشان می‌شود دراین جلسه بانک‌های عامل جهت تسریع در فرایند پرداخت تسهیلات و جذب کل اعتبارات تخصیصی قول مساعد دادند.

یادآور می شود، جلسه بررسی اعتبارات تسهیلات اشتغال از منابع جز۳ و ۴بند (ب) تبصره ۱۸ در سال ۱۴۰۲ مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان مازندران سید اسماعیل هاشمی، نمایندگان استانداری، اداره تعاون کارو رفاه اجتماعی، مدیریت برنامه ریزی و بانک‌های عامل برگزار شد.

دیگر خبرها

  • تخصیص تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی مسکن روستایی
  • سقف تسهیلات اشتغال امسال افزایشی ندارد
  • رتبه نخست استان همدان در تحقق اشتغال به رزن رسید
  • واگذاری ۳۰ هزار قطعه زمین روستایی در آذربایجان غربی
  • پرداخت ۲۲۳ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی در کاشان
  • مقاوم سازی بیش از ۴ هزار واحد مسکن روستایی
  • ۴۰۰ روستایی در چناران تسهیلات ساخت مسکن دریافت کردند
  • دریافت تسهیلات ساخت مسکن ۴۰۰ روستا در چناران
  • تحقق ۱۱۴ درصدی تعهد اشتغال در شهرستان بهار
  • اختصاص ۲۰۰ میلیاردتومان تسهیلات اشتغال مددجویان مازندران