Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - زنجان - ايرنا - سرپرست سازمان سيما و منظر و فضاي سبز شهري شهرداري زنجان گفت: طبق برنامه ريزي انجام گرفته آبياري فضاي سبز شهر زنجان با طي فرايندهاي لازم به بخش خصوصي واگذار مي شود.

فرهاد رفيعي روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: هم اکنون آبياري فضاي سبز منطقه يک شهرداري زنجان توسط بخش خصوصي انجام مي گيرد که با توجه به فراخوان اعلام شده به زودي مناطق 2و سه نيز واگذار خواهد شد و تحقق آن علاوه بر کاهش تصدي گري مديريت و نظارت هاي لازم را بيش از گذشته ارتقا خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي اظهار کرد: هم اکنون فضاي سبز شهر زنجان به لحاظ سرانه در حد شهرهاي برخوردار کشور قرار دارد و اين در حالي است که به لحاظ اقليم و کمبود آب نيز جز 15 استان تنش آبي قرار داريم.
رفيعي افزود: شهرداري زنجان توزيع عادلانه خدمات در مناطق مختلف شهر بويژه مناطق کم برخوردار را مورد توجه قرار داده و در سالهاي گذشته پارکهاي بيشتري را احداث کرده و اين سازمان بر حسب نياز نيز نيز به انجام اين کار مبادرت خواهد کرد.
وي برون سپاري به بخش خصوصي،کاهش هزينه ها، استفاده از تکنولوژي هاي جديد در مطالعات کارها با همکاري مرکز تحقيقات جهاد کشاوري را از جمله کارهاي مهم اين سازمان اشاره کرد و گفت: استفاده از نهاده هاي مناسب در زمنيه فضاي سبز متناسب با شرايط اقليم مورد توجه قرار گرفته و اين موضوع با جديت در حال پيگيري است.
سرپرست سازمان سيما و منظر و فضاي سبز شهري شهرداري زنجان گفت: با توجه به بخشنامه کارگران فضاي سبز در ساعات تعيين شده نسبت به آبياري اقدام مي کنند و از سوي ديگر شيوه هاي مکانيزه در اين بخش لحاظ شده است.
پيش از اين شهرام فرحبخشيان مدير عامل سازمان پارکها و فضاي سبز شهرداري زنجان اعلام کرده بود که 93 درصد فضاي سبز اين شهر با آب خام و هفت درصد باقيمانده با آب آشاميدني شهري آبياري مي شود که طبق برنامه ريزي ها ، اين رقم به حداقل کاهش خواهد يافت.
وي اعلام کرده بود: سرانه فضاي سبز شهر زنجان 14.1 مترمربع است که اين ميزان در سطح کشور12.1 مترمربع است.
بر اساس آخرين آمار ارائه شده هم اکنون شهر زنجان با در نظرگرفتن محدوده باغهاي اطراف و پارکها 600 هکتار فضاي سبز دارد که اين روند همچنان در حال گسترش است.
7320/6085
خبرنگار: اعظم شامي ** انتشار: رويا رفيعي
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۷۷۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سلطانی: پرسپولیس را به ظاهر واگذار کردند/ از ۱۰۰ میلیارد بدهی به پیشکسوتان می‌دهند!

بهروز سلطانی دروازه بان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس  در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره واگذاری سرخپوشان به کنسرسیوم ۶ بانک اظهار کرد: به نظرم از این کاسه آب به آن کاسه آب ریختند. تا زمانی که باشگاه‌های ما خصوصی نشوند و بخواهند به بانک‌ها و پتروشیمی بدهند همان آش و همان کاسه است و تغییری صورت نمی‌گیرد. به طور حتم مدیران پرسپولیس را دولت انتخاب می‌کند و سرخپوشان را به ظاهر  واگذار کردند. هیچ اتفاقی نیفتاده است. باشگاه پرسپولیس چه آورده‌ای دارد و فقط ۱۰۰ میلیارد تومان  بدهی دارد و چه انتظاری می‌توانیم از این باشگاه داشته باشیم. به هر حال ما داریم سر‌ ای اف سی  را کلاه می‌گذاریم.  

او افزود: این ۲ باشگاه پرسپولیس و استقلال را بفروشند و به بخش خصوصی بدهند و ببینند آنها چه کار می‌کنند. در بین ۱۶ تیم فقط یکی، ۲ تیم خصوصی هستند و بقیه تیم‌ها از سوی دولت حمایت می‌شوند و  به این صورت درست نیست. ما باید از ترکیه یاد بگیریم که چقدر زیبا بخش خصوصی در فوتبالش فعالیت می‌کند. متاسفانه باشگاه پرسپولیس دولتی‌تر از قبل شد. قبلا وزارت ورزش نظارت داشت، اما اکنون می‌بینیم که  این باشگاه به ۶ بانک سپرده شده است.  

سلطانی درباره اینکه قرار است ۵ درصد سهام سرخابی‌ها را به پیشکسوتان بدهند، گفت: باشگاهی که ۱۰۰ میلیارد تومان بدهی دارد، سهامش را می‌خواهند به پیشکسوتان بدهند چه چیزی می‌خواهند به ما بدهند. اگر جیب ما را نزنند شانس آوردیم. همه این‌ها اسم، حرف و کشک است. ۵ درصد سهام ۱۰۰ میلیارد بدهی را می‌خواهند به ما بدهند. پرسپولیس از کجا پول و درآمد دارد که می‌خواهند به ما پیشکسوتان بدهند. هر ۲ باشگاه پرسپولیس و استقلال زیان ده هستند. 

او ادامه داد: به نظرم اگر کارشناسان و اهالی فن درباره این ۲ باشگاه تصمیم بگیرند خیلی خوب است، اما چند نفر دور هم نشستند و  با هم زد و بند کردند و برای تایید‌ ای اف سی کار‌هایی انجام دادند تا این ۲ باشگاه از لیگ قهرمانان آسیا حذف نشوند.  

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری قم به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
  • «حق‌شناس» مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان شد
  • سلطانی: پرسپولیس را به ظاهر واگذار کردند/ از ۱۰۰ میلیارد بدهی به پیشکسوتان می‌دهند!
  • سهم پنج درصدی پیشکسوتان از استقلال و پرسپولیس
  • سرخآبی‌ها خصوصی شدند
  • سرخآبی‌ها رسماً واگذار شدند
  •  خودکفایی شهرداری شهرکرد با احداث گلخانه
  • تولید ۴۴ هزار قالب جدول بتنی در شهرداری قم / خودکفایی در تولید آسفالت شهری
  • کاشت ۴۰ نوع پیاز گل لاله در اراک
  • خیز شهرداری برای ساختن ۴ هتل در بوستان‌های تهران