Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، علی دادگر رییس فدراسیون تیراندازی درخصوص برگزاری مجمع کمیته ملی المپیک و انتخاب رضا صالحی امیری به عنوان رییس جدید کمیته صحبت کرد.

دادگر در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار داشت: آقای صالحی امیری از مدیران خوشنام کشور و نظام است که مطمئنا در طول این چهار سال که ایشان در ورزش کشور حضور خواهند داشت منشا خیر و برکات زیادی خواهند بود و این انتخاب را به جامعه ورزش تبریک می‌گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم که ایشان بتوانند از این فرصت به بهترین نحو استفاده کنند و تعاملات خوبی در عرصه بین‌الملل داشته باشیم. ما به ناچار نیاز داریم در عرصه بین‌الملل روابط خود را با دنیا تقویت کنیم. به نظر می‌رسد همه فدراسیون‌ها در فدراسیون‌های جهانی افراد بیشتری را داشته باشند که از حق و حقوق کشور و ورزشکاران دفاع کنند. در گذشته به خاطر عدم حضور مدیران توانمند و حقوقدانان ورزشی در کنار ورزشکاران باعث شد که در برخی مسابقات حقوق ورزشکاران ما ضایع شود.

وی درخصوص انتخاب طاهره طاهریان به عنوان یکی از نواب رییس کمیته ملی المپیک نیز خاطرنشان ساخت: خانم طاهریان تجربه مدیریتی بسیار قوی در کشور دارد و با اختلاف خیلی زیاد توانستند نسبت به کاندیداهای دیگر انتخاب شوند و این نشان دهنده این است که جامعه ورزش ایشان را به خوبی می‌شناسد و قبول دارد. امیدوارم که از تجربه ایشان به خوبی بهره گرفته شود.

خبرنگار: محمدرضا پشوتن

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۷۸۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشان: سریلانکا می‌تواند شریک سیاسی خوبی برای ایران باشد

رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و سریلانکا گفت: سریلانکا به لحاظ اقتصادی بازار خیلی خوبی برای ما محسوب می‌شود و این کشور علاوه بر حوزه اقتصاد، در بسیاری از تفاهم‌نامه‌ها و نشست‌های سازمان ملل متحد می‌تواند متحد خوبی در حوزه سیاسی برای ایران باشد.

عبدالناصر درخشان در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به سفر رئیس جمهور به سریلانکا و افتتاح یک یک ابرپروژه چند منظوره برق آبی ساخت ایران در این کشور که توسط مهندسان ایرانی ساخته شده است، تاکید کرد: متاسفانه طی سال‌های قبل درگیر یکسری مسائل سیاسی با برخی کشورهای غربی بودیم اما از بسیاری از همسایگان و کشورهایی که مقداری آنطرف‌تر از همسایگان ما هستند غافل شدیم؛ اینکه رئیس جمهور رئیسی بعد از ۱۶ سال به سریلانکا سفر کرد را به فال نیک می‌گیرم.

وی با اشاره به سیاست دولت سیزدهم در حوزه سیاست خارجی و تاکید رئیس جمهور بر در  اولویت قرار داشتم ارتباط با کشورهای همسایه گفت: سیاست اعلامی از سوی رئیس جمهور مبنی بر اینکه با همسایگان‌مان خویشاوند هستیم سیاستی کلیدی و خوب است و سفرهای اخیر رئیس جمهور به دو کشور پاکستان و سریلانکا در این راستا تعریف می‌شود.

رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و سریلانکا اظهار کرد: جمهوری اسلامی در حال انجام کارهای بزرگی در حوزه‌های برق، نیروگاه و سد سازی در سریلانکا است و هم آنچه که هم مقامات سریلانکا و هم ما در ایران انتظار داریم این است دو کشور رابطه‌ای پایدار و مستحکم داشته باشد. سریلانکا به لحاظ اقتصادی بازار خیلی خوبی برای ما محسوب می‌شود و این کشور علاوه بر حوزه اقتصاد، در بسیاری از تفاهم‌نامه‌ها و نشست‌های سازمان ملل متحد می‌تواند متحد خوبی در حوزه سیاسی برای ایران باشد.

درخشان با بیان اینکه «امیدوارم سفر رئیس جمهور به سریلانکا فواید بسیاری برای دو کشور داشته باشد»، عنوان کرد: اشتراکات فرهنگی میان مردم دو کشور می‌تواند به عنوان یک عامل استحکام بخش به روابط دو کشور باشد؛ همچنین توانایی ما در حوزه‌های مختلف فنی، عمرانی و دانشگاهی عامل دیگری برای نزدیکی ملت‌ها است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند
  • رییس کمیته مستندسازی وزارت ورزش منصوب شد
  • دیدار روسای سازمان ورزش بسیج و فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • درخشان: سریلانکا می‌تواند شریک سیاسی خوبی برای ایران باشد
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک پاریس
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا انتخاب شد
  • لازمه ورود به عرصه ورزش، ورزیدگی اخلاقی است
  • واکنش وزارت ورزش به تغییرات مدیریتی در استقلال و پرسپولیس