Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارلوس کی‌روش به صحبت‌های قلعه‌نویی که گفته بود ریکاوری هفتگی تیم ملی برای بازیکنان تیم‌های شهرستانی نه تنها مفید نیست، بلکه سَم است، واکنش نشان داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

قلعه نویی سرمربی ذوب آهن گفته بود ریکاوری هفتگی تیم ملی برای بازیکنان تیم‌های شهرستانی نه تنها مفید نیست، بلکه سَم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز مشخص شد که کارلوس کی‌ روش به این صحبت‌های قلعه نویی واکنش نشان داده و به دروازه بان ذوب آهن پیغام داده که به تمرین تیم ملی نیاید.دیروز مظاهری دروازه بان ذوب آهن پس از پایان بازی تیمش مقابل صنعت نفت گفت:

آقای خراطی از طرف فدراسیون فوتبال به من پیام داده‌ است که این هفته به تمرین ریکاوری تیم ملی نرویم. با اینکه تابع دستور هستم، اما تمرین ریکاوری تیم ملی خاص است. این تمرینات به بازیکنان کمک کرده و لازم است در این تمرین حضور داشته باشیم.

کی‌روش در جام جهانی قبلی هم وقتی کرانچار حاضر نشد رحمان احمدی، احسان حاج‌صفی و امید ابراهیمی را زودتر به تیم ملی بدهد، در نهایت روی نام ابراهیمی خط قرمز کشید. این بار هم واکنش او به صحبت‌های سرمربی ذوب‌آهن حذف بازیکنان ملی‌پوش این تیم بوده است.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۷۸۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین تیم فوتبال تراکتور در تبریز

دریافت 65 MB

به گزارش خبرنگار مهر، تمرینات آماده سازی تیم فوتبال تراکتور این روزها زیرنظر حمید مطهری مربی این تیم درحال برگزاری است.

کد خبر 6088924

دیگر خبرها

  • هدایای ویژه بازیکنان سپاهان به مورایس (عکس)
  • غیبت ۲ ستاره پرسپولیس در آستانه بازی با سپاهان
  • تمرین چالش برانگیز پرسپولیس شاداب شد
  • بازی، شادی، تماشا در تمرین پرسپولیس
  • تمرینات عالیشاه و بیرانوند همچنان زیر نظر کادر پزشکی
  • پرسپولیس در دو گروه تمرین کرد ، وضعیت مبهم بیرانوند برای بازی با سپاهان
  • دامنیک میستریو مصدوم شد؛ احتمال غیبت 9 ماهه/ اخبار WWE
  • مهدی شیری: هواداران مقابل استقلال ورزشگاه را پر کنند
  • مربیان استقلال در روز تعطیل به محل کار رفتند
  • تمرین تیم فوتبال تراکتور در تبریز