Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام نیوز، احسان علیخانی، مجری و تهیه کننده برنامه «ماه عسل» در اینستاگرامش با انتشار قسمت هایی از سریال «لیسانسه‌ها» به شوخی‌ هایی که در این سریال با او شده بود، واکنش نشان داد.

 

علیخانی در واکنش به این شوخی ها نوشت:

سلام رفقا
تو روزهایی که بازار خبر ناخوش و تلخ داغ تر شده، دمِ بچه های لیسانسها گرم که در این بازار کسادِ ، طنز و کمدی در تلویزیون، مخاطب جدی و پیگیر داره، بعضی از دوستان کامنت گذاشتن که چرا با من شوخی کردن در لیسانسها ، به این دوستان باید بگم که ١- وقتی خودم دیدم خیلی خندیدم و حال کردم ٢- سروش صحت رو یکی از چهرهای مهم و دوست داشتنی در تلویزیون میدونم، چه به عنوان نویسنده، چه به عنوان کارگردان، حتی از سالها پیش خوانندهِ یادداشتهای سروش بودم در مطبوعات ٣- شوخی کردن لیسانسها با خودم رو لطف و محبت این گروه میدونم نه مسخره کردن ٤- مصیبت دوستان سریال سازُ خوب میفهمم ، وقتی کسی حق نداره با هیچ صنف و شخصیتی حتی شوخی کنه چه برسه به نقد، رفقا تو رو خدا شما دیگه شوخی کردن لیسانسها با یکی مثلِ منُ، توهین برداشت نکنید ٥- سروش صحت، بیژن بنفشه خواه، امیرحسین رستمی، هوتن شکیبا و همه گروه لیسانسها ، خسته نباشید و دمتون گرم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تسنیم

115

 

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۷۸۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روبرتو دزربی: مایلم که در برایتون به کار خودم ادامه بدهم

سرمربی ایتالیایی مرغ‌های دریایی، اعلام کرد که درباره آینده‌اش چه تصمیمی گرفته است. 

روبرتو دزربی در حال حاضر قصد دارد به فعالیت در برایتون ادامه بدهد. 

طرفداری | به گزارش اسکای ایتالیا، برایتون پس از شروعی قوی در فصل جاری، طی ماه‌های اخیر افت فاحشی را تجربه کرده است. آن‌ها هم اکنون در رده دوازدهم جدول لیگ برتر انگلیس قرار دارند. دزربی که در این مدت به باشگاه‌های بزرگ متعددی در فوتبال اروپا لینک شده است، در جدیدترین اظهارات خود گفته:

باید تعادلی میان دل و عقل خود برقرار کرد. ما فصل گذشته به لیگ اروپا راه پیدا کردیم. حالا انتظارات متفاوت است ولی من مایلم که در اینجا بمانم. من بازیکنانم، این شهر، این باشگاه و هوادارانش را دوست دارم. اگر از حضور در اینجا راضی باشم، هیچ تیمی نمی‌تواند مرا جای دیگری ببرد. 

بیشتر بخوانید:

بازگشت نام روبرتو دزربی به لیست بایرن مونیخ 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • آینتراخت فرانکفورت ۱-۵ بایرلورکوزن؛ این تیم با کسی شوخی ندارد!
  • به جای واکنش احساسی، چهره واقعی اسلام را به دنیا نشان دهیم
  • واکنش تهیه کننده نون خ به دستمزد نجومی سعید آقاخانی
  • سعید آقاخانی دستمزد نجومی گرفته؟ | واکنش تهیه کننده نون خ | او در تیم نویسندگان، کارگردانی و بازیگری است و برای ...
  • تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان
  • الساندرو دل پیرو و شوخی با لهجه جیمی کرگر / زیرنویس فارسی
  • آغاز ساخت المان مزار شهید مدافع وطن احسان بابایی
  • مامور سپاهان برای از کار انداختن سروش (عکس)
  • روبرتو دزربی: مایلم که در برایتون به کار خودم ادامه بدهم
  • گفت‌وگوی ویژه با احسان اصولی و پاسخ به مهم‌ترین سوالات