Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: آمریکا باید بداند که روزی ما پرچم رژیم صهیونیستی را از فلسطین پایین می‌کشیم و پرچم آمریکا را از تمام کشورهایی که تحت سلطه آن هستند پایین خواهیم کشید.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محسن رضایی امشب در مراسم چهلمین روز شهادت سردار علی ییلاقی فرمانده بهشهری اسبق لشکر 25 کربلا و از چهره‌های درخشان و همیشه ماندگار دفاع مقدس با بیان اینکه روح تازه‌ای در ملت دمیده شده است، اظهار کرد: در چهل سال گذشته با تغییر نفوس، تحولی بزرگ و معجزه‌ای عظیم در ایران صورت گرفت و نفس‌ها تغییر پیدا کرد و ارزش‌های جدیدی چون ایثار، شهادت‌طلبی، برادری و از خود گذشتگی در ایران رشد و نمو یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه تغییر نفوس سرآغاز نصرت‌های بزرگ و پیشرفت‌های عظیم در کشور بود، افزود: در طی سال‌های 57 و 58 چشمه‌هایی از معرفت، دیانت، فرهنگ و اخلاق در بین ملت ایران جوشید و این تحول سرآغاز نصرت‌های بزرگ و پیشرفت‌های عظیم در کشور بود.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان کرد: در تقابل با این تحول عظیم صفی از شیاطین و گروه باطل شکل گرفت و دشمنان بزرگ اسلام با هم‌اندیشی یکدیگر مبارزه 40 ساله بین جبهه حق و باطل را شکل دادند.

وی با بیان اینکه دشمنان اسلام از همان ابتدا مخالف استقرار جمهوری اسلامی بودند، تصریح کرد: ملت ایران با روحیه شهادت‌طلبی و اندک اندیشه‌های نظامی و همچنین با دستان خالی به نبرد با این مخالفان پرداختند و شهید سردار علی ییلاقی یکی از این نمونه‌ها بود.

رضایی با اشاره به اینکه صبر، تواضع و شجاعت از ویژگی‌های شهید سردار ییلاقی در انتصاب فرماندهی لشکر 25 کربلا بود، اظهار کرد: شهید ییلاقی از جمله افرادی بود که سختی‌های مجروحیت وی را از پای در نیاورد و هرگز برادری، دین و ارزش‌های الهی را از دست نداد و همیشه شاکر بود، بواقع این ارزش‌هاست که اینگونه افراد را می‌سازد.

وی با اشاره به اینکه مردم مازندران و بهشهر نقش موثری در پیروزی انقلاب داشتند، بیان کرد: جریان تحول نفوس همچنان در قشری از جوانان ما وجود دارد که سوریه را آزاد و داعش را سرنگون کردند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: جوانان ما با دستان خالی در مقابل توپ و تانک دشمن ایستادند و امروز ایمان، روحیه شهادت‌طلبی و از خودگذشتگی را به کشور عراق و سوریه می‌برد.

این مسؤول با تاکید بر حفظ ارزش‌ها، گفت: امروزه باید رابطه مدیران با مردم افزایش یابد و مدیران و نمایندگان تنها به ملاقات و دیدار با مردم اکتفا نکنند، مسؤولان باید مردم را در اقتصاد و تولید دخیل سازند همانگونه که در دفاع مقدس و پیروزی انقلاب دخیل بودند.

رضایی با بیان اینکه اقتصاد و تولید باید همچون انقلاب مردمی شوند، گفت: ملت ایران باید وارد مسائل اقتصادی، تولید و اشتغال شوند.

وی با اشاره به بیکاری قشر فرهیخته و تحصیل‌کرده جامعه ، اظهار کرد: باید عرصه برای توانمندسازی قشر جوان و فرهیخته جامعه ایجاد شود در غیر اینصورت این نسل جویای نام کشور دچار آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اینکه برخی ارزش‌ها در کشور دچار ضعف شده است، گفت: برخی از افراد مشارکت‌جویی و استمداد که در دوران جنگ داشتند را بلد نیستند یا خود را به غفلت زدند.

این مسؤول با اشاره به وقایع اخیر در کشور و اعتراضات مردمی در برخی از شهرهای کشور بیان کرد: دشمنان اسلام زمانی که متوجه شدند نمی‌توانند توان نظامی، امنیتی و دفاعی کشور را شکست دهند فقر، بیکاری و اقتصاد کشور را مورد هدف خود قرار دادند و بر مشکلات اجتماعی مردم سوار و موج‌سواری کردند اما ملت فهیم و هوشیار ایران مادامی که متوجه سوءاستفاده این افراد شدند عقب‌نشینی کردند و به دشمنان اسلام اجازه ندادند که ره به جایی ببرند.

رضایی با تاکید بر اینکه توطئه‌های دشمن در ضعف‌های ما سرمایه‌گذاری شده است، بیان کرد: مشکلات اجتماعی از جمله گرانی و بیکاری باید حل شود در غیر این صورت دشمنان اسلام بر این ضعف ما خیمه می‌زنند و جوانان نسل سوم و چهارم انقلاب باید هوشیار باشند که این صداها از روی دلسوز نیست بلکه فتنه جدید است.

وی با اشاره به آتش کشیدن پرچم ایران در جریان مطالبه‌گری‌های مردم و سوءاستفاده دشمنان اسلام خاطرنشان کرد: آمریکا باید بداند که روزی ما پرچم رژیم صهیونیستی را از فلسطین پایین می‌کشیم و پرچم آمریکا را از تمام کشورهایی که تحت سلطه آن هستند پایین خواهیم کشید.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه ایران در طول تاریخ خود برای یک انقلاب و نظام اینگونه سرمایه‌گذاری نکرده است، افزود: دشمنان اسلام از نارضایتی مردم سوءاستفاده می‌کنند و می‌خواهند به کشور ایران برگردند اما باید بدانند که ایران و به‌ویژه مازندران با تقدیم بیش از 10 هزار شهید شما را دفن کرده است و هرگز به شما لبیک نخواهد گفت.

رضایی با تاکید بر اینکه مساله ما تنها در داخل ایران نیست، گفت: ما در شرایط بسیار حساس و مهمی قرار داریم و دشمنان اسلام می‌خواهند در ایستگاه اقتصاد سر راه انقلاب شوند.

 

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۷۸۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کانون خدمت رضوی شهرستان تهران آغاز به کار کرد/بزرگترین پرچم رضوی در پایتخت به اهتزاز درمی‌آید

ایسنا/تهران در جلسه‌ای و با حضور مسئولان کانون‌های خدمت رضوی استان تهران، کانون خدمت رضوی شهرستان تهران آغاز به کار کرد و دبیر آن نیز معرفی شد.

به گزارش ایسنا، این کانون بنا بر ابلاغیه آستان قدس رضوی و با هدف تقویت فعالیت‌های خادمیاران و یاوران رضوی شکل گرفته و امید است گام جدیدی در راستای خدمت‌رسانی کانون‌های خدمت رضوی استان تهران برداشته شود.

در این جلسه «احمد صادقی» به عنوان دبیر کانون خدمت رضوی شهرستان تهران معرفی شد و وی در سخنان کوتاهی به بیان برنامه‌های این کانون برای دهه کرامت که از 21 اردیبهشت سال جاری آغاز خواهد شد و تا روز 31 اردیبهشت ادامه خواهد داشت، پرداخت.

ضرورت تربیت خادمان تمدن‌ساز

صفرعلی براتلو مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان تهران نیز در این مراسم از معاونانش و دبیران کانون‌های تخصصی خواست تا با کانون شهرستان تهران همکاری کنند و زمینه شکل‌گیری هرچه سریعتر ستاد این کانون را فراهم کنند.

وی در ادامه با اشاره به در پیش بودن دهه کرامت اظهار داشت: امید است با تشکیل کانون شهرستان تهران مجموعه فعالیت‌ها در استان تهران با کیفیت بهتری انجام بگیرد و گسترش یابد.

براتلو بر این نکته هم تاکید کرد که کانون‌های خدمت رضوی باید خادمان و یاوران تراز تربیت کنند که در مکتب امام رضا (ع) و امام زمان (عج) بالنده باشند؛ چنین خادمانی قطعاً تمدن‌ساز خواهند بود.

ایرانیان با عملیات وعده صادق عزتمند شدند

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان تهران در بخش دیگری از صحبت‌هایش به عملیات «وعده صادق» و پیروزی رزمندگان اسلام بر رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: این رژیم منحوس کودک‌کش در عملیات موشکی و پهپادی که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انجام داد، ضربه سنگینی دریافت کردند و به تعبیر رهبر معظم انقلاب تنبیه شدند.

وی خاطرنشان کرد: عملیات نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران علیه رژیم صهیونیستی غافلگیرانه بود که آن‌ها را با شکست مواجه کرد و عظمت و اقتدار ایران اسلامی را به جهانیان نشان داد. این اتفاق بزرگ، عزت و افتخاری در بین ایرانیان به وجود آورد که امید است روز به روز در عرصه‌های گوناگون افزایش یابد.

براتلو تصریح کرد: عملیات وعده صادق تنها شکست رژیم صهیونیستی نبود، بلکه شکست حامیان آن رژیم یعنی آمریکا و برخی از کشورهای غربی نیز بود. همه آن‌ها تلاش کردند تا پهپادها و موشک‌های ایرانی به سرزمین‌های اشغالی نرسد اما به لطف خدا ضربات سنگینی به دو پایگاه بزرگ نظامی ارتش رژیم صهیونیستی وارد شد و خسارت‌های سنگینی بر آن‌ها تحمیل کرد.

بزرگترین پرچم رضوی در تهران به اهتزاز درمی‌آید

احمد صادقی دبیر کانون خدمت رضوی شهرستان تهران هم در بخش پایانی این مراسم با ابراز خوشحالی از کسب توفیق در کانون‌های خدمت رضوی ابراز امیدواری کرد که با یاری خادمیاران و یاوران رضوی بتواند به ترویج فرهنگ رضوی در شهرستان تهران بپردازد.

وی در خصوص برنامه‌های این کانون در دهه کرامت نیز گفت: در این دهه جشن ویژه امام رضایی‌ها، تشرف دختران به حرم حضرت معصومه (س)، اهتزاز پرچم رضوی در تمامی مناطق تهران و برافراشته شدن بزرگترین پرچم رضوی باحضور حجت‌الاسلام والمسلمین مروی تولیت آستان قدس رضوی در منطقه عباس‌آباد تهران برگزار خواهد شد.

براساس این گزارش، در پایان جلسه از میثم جعفری معاونت خادمیاری کانون‌های خدمت رضوی استان تهران به دلیل عملکرد خوب با اهدای لوحی تقدیر شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • طوفانی که پرده از چهره غرب کنار زد
  • رژیم صهیونیستی توان دفاع از خود را هم ندارد
  • آیت‌الله خاتمی، خطیب نماز جمعه تهران: حجاب نباید جامعه را دو قطبی کند/ دشمنی با ایران بازی با دم شیر است/ دشمنان ما در هر نقطه جهان که هستند بدانند رژیم صهیونیستی نابود شدنی است
  • وحدت رویه ملی و جهانی علیه رژیم منحوس صهیونیستی
  • آمریکا و رژیم صهیونیستی بیش از پیش منزوی شده اند
  • حقوق کارگر با تورم و مشکلات اقتصادی جامعه همخوانی داشته باشد
  • حجاب و عفاف نماد مسلمانی و پرچم افتخار امت اسلامی است
  • جنایات رژیم صهیونیستی به مساله اول رسانه‌های جهانی تبدیل شده است
  • کانون خدمت رضوی شهرستان تهران آغاز به کار کرد/بزرگترین پرچم رضوی در پایتخت به اهتزاز درمی‌آید
  • رئیسی: داعیه‌داران دانشجو دوستی در آمریکا دانشجویان را به خاطر دفاع از مظلوم به خاک و خون می‌کشند