Web Analytics Made Easy - Statcounter

استقلال که با اوج گیری با وینفرد شفر خود را به رده چهارم  رساند با توقف مقابل سایپا جایگاه چهارم را به ذوب آهن واگذار کرد و هفته نوزدهم را در پله پنجم به پایان برد.

استقلال سرانجام در هفته نوزدهم گل خورد و حالا بدون فکر کردن به رکوردشکنی باید برای پس‌گیری رتبه چهارم تلاش کند. در جدول چندین تیم برای رده های دوم و سوم رقابت فشرده‌ای دارند که یکی از انها استقلال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلال با برد در مشهد خود را به رده سوم نزدیک و نزدیک تر می کند. این تیم ۹ هفته است که نباخته است.

پدیده هم پیش از کسر شش امتیاز یکی از بالانشینان بود. کسر شش امتیاز پدیده را به پایین جدول برد و به نظر می رسد روی روحیه بازیکنان این تیم هم تاثیر گذاشته است. پدیده تیم آماده دور رفت در پنج بازی اخیر یک برد داشته است.

یکی از بازیهای خوب پدیده در دور رفت مقابل همین استقلال برد. پدیده دو-صفر میزبان خود را شکست داد و علیرضا منصوریان را به در خروجی نزدیک کرد. این بازی در ورزشگاه ثامن برگزار می شود و ورزشگاه امام رضا فعلا جنبه کاربردی ندارد.

تغییرات استقلال

استقلال با چند تغییر نسبت به بازیهای قبل به میدان می رود. به نظر می رسد وینفرد شفر می خواهد در این بازی به مهدی رحمتی میدان بدهد. حسین حسینی در بازی با سایپا پس  ٨٧٢ دقیقه بسته نگه‌داشتن دروازه تیمش گل خورد. او رکورد جدیدی در تاریخ فوتبال ایران ثبت کرد.

شفر می خواهد در دیدار نیمه نهایی جام حذفی مقابل صنعت نفت آبادان از رحمتی استفاده کند و برای اینکه رحمتی برای آن دیدار آماده باشد، در دو بازی بعدی تیمش هم به کاپیتان میدان می دهد. باید دید رحمتی چگونه از این فرصت استفاده خواهد کرد؟

داریوش شجاعیان هم کمی آسیب دیده است و شاید به بازی فردا(جمعه) نرسد. در جمع بازیکنان پدیده هم محمد خانزاده محروم است.

آمار

پدیده در بازی رفت موفق شد برای اولین بار استقلال را شکست دهد. این دو تیم پیش از این فصل شش بار باهم بازی کرده بودند. استقلال دو بار پیروز شده بود، چهار دیدار هم با تساوی به پایان رسیده بود.

محروم:

پدیده: محمد خانزاده

نتیجه دیدار رفت:

استقلال صفر- پدیده ۲

بازی هفته گذشته:

استقلال یک-سایپا یک

استقلال خوزستان یک- پدیده صفر

جایگاه در جدول در پایان هفته ۱۹:

پدیده: با ۲۲ امتیاز دهم

استقلال: با ۲۸ امتیا زپنجم

نتایج قبلی در لیگ:

پدیده: باخت، برد، باخت، مساوی، باخت

استقلال: مساوی، مساوی، برد، برد، برد

بهترین گلزن:

پدیده: محمد قاضی ۹ گل

استقلال: سرور جپاروف، محسن کریمی و داریوش شجاعیان ۳ گل

بهترین بازیکن:

پدیده: محمدرضا خلعتبری با ۲،۹۴ بیست و پنجم

استقلال: حسین حسینی با نمره ۲،۶۱ دوم

تیم داوری: اشکان خورشیدی، محمدرضا ابوالفضلی، مهدی عالیقدر و علی صفایی/ناظر داوری: محمدرضا فلاح

هفته بیستم لیگ برتر خلیج فارس

پدیده خراسان-استقلال تهران
جمعه ۲۹ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۵
مشهد-ورزشگاه ثامن
داوران: اشکان خورشیدی – محمدرضا ابوالفضلی – مهدی عالیقدر – علی صفایی – ناظر: محمدرضا فلاح

نتایج بازیهای سابق و رودروی استقلال تهران و پدیده

دیدار تیم‌های استقلال و پدیده در هفته بیستم، هشتمین تقابل دو تیم در لیگ برتر به حساب می‌آید. آبی‌ها در مرحله رفت این مسابقات ناباورانه در ورزشگاه آزادی مغلوب پدیده شدند و در این بازی انگیزه‌های زیادی برای پیروزی و تلافی دیدار رفت دارند.

در ۷ بازی گذشته دو تیم استقلال ۲ بار و پدیده یک بار به پیروزی رسیده‌اند و ۴ بار هم تقابل دو تیم با نتیجه مساوی به پایان رسیده است.

پرتکرارترین نتایج در بازی‌های دو تیم مساوی با نتایج صفر – صفر و یک – یک است. دو تیم ۴ بار مقابل هم متوقف شده‌اند که دو بار با نتیجه صفر – صفر بوده و دو بار هم این اتفاق با نتیجه یک-یک افتاده است.

بهترین نتیجه‌ای که استقلال مقابل پدیده گرفته پیروزی ۲ بر یک در مشهد بوده است. این بازی در مرحله برگشت فصل گذشته بود که آبی‌ها در دیداری که در اردیبهشت برگزار شد با گل‌های امید نورافکن و جابر انصاری به پیروزی رسیدند.

بهترین نتیجه‌ای که پدیده مقابل استقلال گرفت به آخرین بازی دو تیم باز می‌گردد که پدیده در ورزشگاه آزادی موفق شد با گل‌های محمد قاضی و حسین مهربان با نتیجه ۲ بر صفر استقلال را مغلوب کند.

بهترین گلزن استقلال در این دیدارها جابر انصاری است. این بازیکن با ۲ گل زده به پدیده بهترین گلزن باشگاه استقلال مقابل پدیده است.

هر دو تیم برابر هم ۵ بار گلزنی کرده‌اند و از این نظر شرایطی برابر دارند. استقلال از بازی‌های گذشته‌اش ۱۰ و پدیده ۷ امتیاز گرفته‌اند.

منبع: ساتین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت saten.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساتین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۷۸۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضا اسدی به بازی با پرسپولیس هم نمی‌رسد

هافبک تیم فوتبال سپاهان در دیدار پیش روی تیمش مقابل پرسپولیس هم غایب خواهد بود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، رضا اسدی هافبک تیم فوتبال سپاهان بازی با پرسپولیس را هم از دست داد. این بازیکن به دلیل مصدومیت، در چند بازی اخیر تیمش به میدان نرفته و مراحل درمانی را پشت سر می‌گذارد.

مورایس: استقلال ملاثانی باعث افتخار جام حذفی بود

 

روند بهبود آسیب‌دیدگی رضا اسدی مثبت است، ولی او نمی‌تواند در بازی مقابل تیم سابقش نیز به میدان برود.

بر اساس این گزارش، فرشاد احمدزاده هم دیگر مصدوم سپاهان است که برای حضور در بازی با پرسپولیس وضعیت مبهمی دارد. کادر پزشکی سپاهان در تلاش برای رفع مصدومیت این بازیکن است تا به بازی روز چهارشنبه برسد.

فرشاد احمدزاده در دقایق پایانی دیدار روز گذشته مقابل استقلال ملاثانی وارد زمین شد و سپاهان را همراهی کرد اما ظاهراً بعد از مسابقه مجدداً احساس درد کرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شش دانگ حواس حردانی به استقلالی سابق!
  • حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی پوشان (+عکس)
  • حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی‌پوشان+عکس
  • استان خراسان رضوی گرم می‌شود
  • آلبوصبیح: استقلال را فراموش کردیم
  • یاغی سابق: استقلال این مدلی صدر را از دست می دهد | بازیکنان ذخیره پرسپولیس دلسرد شده اند
  • پدیده مشکوکی که این روزها بین جوانان مُد شده!
  • رضا اسدی به بازی با پرسپولیس هم نمی‌رسد
  • مدافع سابق استقلال غایب سپاهان برابر پرسپولیس/ یک خودی در ابهام
  • پرش شش‌گام؛ آخرین قدم‌های استقلال برای قهرمانی، زیر ذره‌بین