Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز جمعه خبرنگار ایرنا؛ قطعه 50 بهشت زهرا(س) امروز میزبان سیل جمعیتی از هموطنان و آتش نشانان از شهرهای دور و نزدیک بود.
در این مراسم بسیاری از مردم با دسته های گل و ریختن اشک اولین سالگرد شهادت 16 آتش نشان در حادثه پلاسکو را گرامی داشتند.
در حاشیه برگزاری این مراسم سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مراسم اولین سالگرد شهدای آتش نشان در حادثه پلاسکو با حضور پرشور جمعی از مردم و آتش نشانان شهر تهران و سایر شهرهای کشور در قطعه 50 بهشت زهرا(س) و در جوار شهدای آتش نشان و شهیدان هشت سال دفاع مقدس برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سید جلال ملکی اظهار کرد: آتش نشانان در راه خدمت به مردم جان خود را تقدیم کردند و مردم قدرشناس دریک سال گذشته در مراسم تشییع و سایر برنامه های یادبود به خوبی از این شهیدان آتش نشان قدردانی کردند.
وی خاطرنشان کرد: وقتی که ما این همه توجه و عنایت را از سوی مردم می بینیم دلگرم می شویم و تلاش می کنیم با تمام وجود در خدمت مردم باشیم.
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران به مردم توصیه کرد که با رعایت نکات ایمنی دیگر شاهد چنین اتفاقات تلخ نباشیم.
مراسم اولین سالگرد شهدای آتش نشان حادثه پلاسکو صبح امروز (جمعه) با حضور مهدی داوری مدیرعامل سازمان خدمات ایمنی شهرداری تهران، مدیران شهرداری ،جمعی از آتش نشانان از شهرهای مختلف کشور، خانواده های شهدای آتش نشان و اقشار مختلف مردم در قطعه 50 بهشت زهرا (س) تهران برگزار شد.
به گزارش ایرنا، آتش‌سوزی و ریزش ساختمان پلاسکو صبح روز پنجشنبه 30 دی سال گذشته در چهارراه استانبول واقع در مرکز تهران رخ داد.
ساختمان پلاسکو پس از 3.5 ساعت سوختن در نهایت فروریخت و 16 آتش نشان زیر آوار ماندند و در این حادثه به درجه رفیع شهادت نائل شدند.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سید جواد آل داود انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/ 7243 / 1539
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۷۹۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای ترور محمدرضا طالقانی در سالگرد حادثه ۱۱ سپتامبر

دریافت 25 MB کد خبر 6097849

دیگر خبرها

  • مراسم چهلم شهدای حمله به کنسولگری ایران در دمشق فردا برگزار می‌شود
  • مراسم چهلم شهدای حمله به کنسولگری ایران دردمشق فردا برگزار می‌شود
  • فیلم/ ماجرای ترور محمدرضا طالقانی در سالگرد حادثه ۱۱ سپتامبر
  • آماده‌سازی مصلای وحدت گرگان برای برگزاری یادواره شهدای گلستانی مدافع حرم و امنیت + فیلم
  • مراسم تشییع شهدای گمنام در نیروی زمینی ارتش در تهران
  • ماجرای ترور محمدرضا طالقانی در سالگرد حادثه ۱۱ سپتامبر
  • مراسم تشییع پیکر مطهر شهید «مرتضی غلامی» در گناوه برگزار شد
  • افشاگری جدید علیه زاکانی درباره قرارداد‌های مخفی شهرداری تهران
  • زاکانی به حواشی قرارداد چینی واکنش نشان داد/ شکایت می‌کنیم
  • مراسم تشییع شهدای تازه تفحص شده در اصفهان آغاز شد