Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-27@11:28:08 GMT

انتقاد شدید دوترته از کویت

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۷۹۴۳۵

خرداد: رئیس جمهور فیلیپین اعلام کرد مسئله ممنوعیت اعزام کارگران این کشور به کویت به دلیل سوء استفاده‌هایی که علیه این کارگران در این کشور انجام شده را بررسی می‌کند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، رودریگو دوترته رییس جمهور فیلیپین در اظهاراتی در یک مراسم گفت، از موارد بسیار سوء استفاده جنسی علیه زنان کارگر فیلیپینی در کویت اطلاع داشته و درباره آن با وزیر امور خارجه دولتش صحبت کرده است و می‌خواهد این مسئله را با دولت کویت مطرح کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دوترته در مراسم افتتاح یک بانک جدید که قرار است به حمایت از حقوق فیلیپینی‌ها بپردازد، گفت: نصیحت من این است که ما با آنها صحبت کرده و حقیقت را به آنها بگوییم و تاکید کنیم این مساله دیگر قابل قبول نیست. ما به آنها هشدار می‌دهیم که یا این وضعیت را اصلاح کنند و یا در غیر این صورت ما ممنوعیت کامل برای اعزام کارگرانمان به کویت اعمال می‌کنیم.

آمارها حاکی از آن است که بیش از ۲۵۰ هزار کارگر فیلیپینی در کویت مشغول به کار هستند که اکثر آنها به عنوان خدمتکاران خانه‌های شخصی کار می‌کنند. علاوه بر آن تعداد زیادی کارگران فیلیپینی نیز در چند کشور دیگر عربی شامل عربستان، قطر و امارات متحده عربی کار می‌کنند. گفته شده که بیش از ۲.۳ میلیون کارگر فیلیپینی برخوردار از اسناد رسمی در خارج از این کشور مشغول به کار هستند.

دوترته گفت: من نمیخواهم با دولت کویت جدال داشته باشم. من به رهبرانشان احترام می‌گذارم اما آنها باید کاری در قبال این وضعیت انجام دهند زیرا بسیاری از این زنان کارگر قربانی سوء استفاده، خودکشی کرده‌اند. آنها می‌گویند قربانی سوء استفاده جنسی و یا سوء استفاده‌های دیگر شده‌اند و تحت فشار قرار دارند.

برچسب ها: انتقاد شدید ، دوترته ، کویت

منبع: خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۷۹۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شانس اسکواش ایران برای کسب ۴ مدال

روز پایانی رقابت‌های بین‌المللی اسکواش «قطر جونیور» در شرایطی برگزار می‌شود که نمایندگان ایران شانس کسب ۴ مدال را دارند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در روز پایانی مسابقات بین‌المللی اسکواش قطر جونیور نمایندگان ایران در رده‌های سنی مختلف به مصاف رقبای خود می‌روند.

در فینال کمتر از ۱۹ سال محمد چنگانیان به مصاف قادر گل از کویت می‌رود. در دیگر بازی امروز در رده سنی کمتر از ۱۳ سال، امیر رضا الوانساز برای کسب مدال برنز رو در روی محمد مأمون‌خان پاکستانی صف‌آرایی می‌کند و باربد چاوشی نیز در رده سنی کمتر از ۱۷ سال باید برای کسب مقام سومی این رقابت‌ها عبدالله علی از کشور کویت را پشت سر بگذارد. در دیگر رقابت امروز و در رده سنی ۱۹ سال، سیدمبین سیدان برای کسب عنوان سومی به مصاف عبدالرحمان المغربی از کشور کویت خواهد رفت.

به گزارش ایمنا، مسابقات بین‌المللی قطر جونیور در رده‌های سنی کمتر از ۱۱، ۱۳، ۱۵، ۱۷و ۱۹ سال پسران از دوم اردیبهشت به میزبانی قطر آغاز شده است و امروز با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان می‌دهد. در این مسابقات نمایندگانی از کشورهای جمهوری اسلامی ایران، کویت، چین، اردن، عربستان، پاکستان، مصر، سنگاپور، هند، مالزی، آمریکا، سریلانکا و کشور میزبان در دوحه با هم رقابت می‌کنند.

ملی‌پوشان کشورمان دیشب در محل سفارت ایران در دوحه، میهمان سفیر جمهوری اسلامی بودند.

منبع: ایرنا کد خبر 747860

دیگر خبرها

  • انتقاد شدید باشگاه تراکتور از مجریان شبکه تلویزیونی «سهند»
  • واکنش تند ایران به اقدام ۳کشور آمریکا، انگلیس و کانادا در اعمال تحریم های جدید | انتقاد شدید از پارلمان اروپا | باید زمانی پاسخگو باشید!
  • پیروزی جوانان هاکی روی یخ ایران در قهرمانی آسیا
  • انتقاد امام جمعه تبریز از عوارضی آزادراه سهند - تبریز
  • انتقاد امام جمعه تبریز از عوارضی آزادراه سهند-تبریز
  • طراحی جدید یوتیوب پس از انتقاد‌های شدید از دسترس خارج شد
  • انتقاد شدید میرسلیم از سفر رئیسی به پاکستان
  • شانس اسکواش ایران برای کسب ۴ مدال
  • فیلم | اشتباه فاحش کارگر کارواش؛ خسارت شدید به خودروی لوکس!​
  • انتقاد شدید ناصر الخلیفی از رئیس بارسلونا: کی جلوی این حماقت سوپرلیگ را می‌گیری؟