Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم بزرگداشت سالروز شهدای حادثه پلاسکو، پیش از ظهر جمعه در قطعه ۵۰ بهشت زهرا در حال برگزاری است

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، هم زمان با سال روز حادثه پلاسکو و شهادت ۱۶ تن از آتش‌نشانان تهران، مراسم بزرگداشت این شهدا پیش از ظهر جمعه برگزار شد.

این مراسم که از ساعت ۱۰ در مزار شهدای آتش‌نشان حادثه پلاسکو واقع در قطعه ۵۰ بهشت‌زهرا (س) آغاز شد، تا ساعت ۱۲ ادامه داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جمعیت کثیری از همکاران، عاشقان و اقوام شهدای آتش نشان و نیز مردم عزیز و هم وطنان قدرشناس و بامعرفت از شهرهای دور و نزدیک، خود را به بهشت زهرا(س) رسانده بودند، تا در جوار شهدای آتش نشان باشند.

سعید خال مدیر عامل سازمان بهشت زهرا(س) و شهردار حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره)، داوری مدیرعامل سازمان آتش نشانی، حمید قالیباف رئیس حراست کل شهرداری تهران و جمعی دیگر از مدیران و مسئولین شهری در این مراسم حضور داشتند.

بر اساس این گزارش، سال گذشته آتش سوزی مهیبی در ساختمان پلاسکو تهران رخ داد، که آتش نشانان فداکار برای اطفای حریق و نیز نجات جان هم وطنان وارد این ساختمان شده و ۱۶ نفر از این شهدا، در اثر ریزش ساختمان به شهادت رسیدند.

پیکر ۱۳ نفر از این آتش نشانان در قطعه ۵۰ بهشت زهرا (س) و در جوار مزار شهدای گمنام و مدافع حرم به خاک سپرده شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در حاشیه این مراسم گفت: زبان بنده از وصف لطف و عنایت هم وطنان قاصر است.

سید جلال ملکی افزود: انگیزه بنده و همکاران برای خدمت به مردم عزیز کشورمان با دیدن این صحنه ها صد چندان می شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۷۹۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آئین گرامیداشت شهید «محسن حسین نیا» در زورخانه کن برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر سه شنبه به مناسبت روز ملی فرهنگ پهلوانی و گرامیداشت ورزش زورخانه ای آئین گرامیداشت یاد شهید «محسن حسین نیا» در زورخانه کن برگزار شد.

گفتنی است که در این مراسم، که با حضور جمعی از موسفیدان و کهن کسوتان در زورخانه جوانمردان کن برگزار شد، یاد شهید «محسن حسین نیا» شهید پهلوان و رجز خوانی معاصر را گرامی داشتند.

لازم به ذکر است که شهید «محسن حسین نیا» از قهرمانان ورزش تکواندو بود که رجز خوانی او لرزه بر دشمن می انداخت و این شهید بزرگوار، روز ۱۶ فروردین ماه ۱۴۰۳ در چابهار مورد حمله گروهک تروریستی قرار گرفت و به شهادت نائل شد.

بر اساس این گزارش، در این مراسم، اسبقیان معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان، جوهری معاون استاندار تهران، جوادی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، ایرجی سرپرست هیات تکواندو استان تهران، روسای هیات های ورزشی و ادارات ورزش و جوانان حوزه ها و شهرستان های استان و فرمانده کانون بسیج تکواندو استان تهران و جمعی از پیشکسوتان، مربیان، داوران و قهرمانان تکواندو به همراه پدر شهید والامقام حضور داشتند.

در پایان این مراسم، از تعدادی افراد که با منش پهلوانی باعث نجات دیگران شده بودند تجلیل به عمل آمد.

کد خبر 6093063

دیگر خبرها

  • اجرای طرح ساماندهی کودکان گل فروش حاشیه بزرگراه شهید هاشمی و بهشت زهرا (س)
  • ساماندهی کودکان گل فروش در حاشیه بهشت زهرا (س)
  • (تصاویر) بزرگداشت مرحومه زهرا شجاعی در بیت آیت‌الله صانعی
  • آئین غبار روبی و گلباران مزار شهدای پیرانشهر بمناسبت روز معلم
  • یادواره شهدای کارگر مازندران برگزار شد
  • آئین گرامیداشت شهید «محسن حسین نیا» در زورخانه کن برگزار شد
  • مراسم دهه کرامت در لرستان با محوریت مردم برگزار می‌شود
  • افزایش تعداد مددسراها و پایگاه‌های خدمات اجتماعی در پایتخت
  • شهرداری به دنبال کاهش آسیب‌های اجتماعی در بهشت زهرا
  • افزایش تعداد مددسرا‌ها و پایگاه‌های خدمات اجتماعی در پایتخت