Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@03:39:09 GMT

رحمتی چراغ خاموش به ترکیب اصلی رسید

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۷۹۵۵۵

کاپیتان استقلال چراغ خاموش موفق شد کلید دروازه استقلال را از حسینی پس بگیرد.

به گزارش ورزش سه، مهدی رحمتی با تصمیم شفر در بازی با پدیده و پارس جم در درون دروازه استقلال قرار می گیرد تا برای بازی با صنعت نفت در مرحله نیمه نهایی جام حذفی کاملا آماده باشد.


مهدی رحمتی 14 بازی در لیگ برتر از ترکیب استقلال دور بود و شاید خیلی ها انتظار داشتند در نیم فصل ازجمع آبی ها جدا شود تا در تیمی دیگر ثابت کند نیمکت نشینی او فنی نبوده است ولی او روش دیگری را انتخاب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مهدی رحتی بدون حاشیه و جنجال ماند و جنگید و حالا مزد زحمات خود را گرفت و  شفر یک بازی بعد از ثبت رکورد حسینی ترجیح داد کاپیتان را به ترکیب تیمش برگرداند.


هرچند شفر روز گذشته در نشست مطبوعاتی خود توضیح داد که این تصمیم برای آمادگی رحمتی برای جام حذفی بوده و دروازه بان او در بازی های لیگ برتر حسینی است اما 3 بازی، فرصت مناسبی است تا رحمتی توانایی هایش را به شفر اثبات کند و نظر او را تغییر بدهد.


البته شرایط رحمتی در استقلال چندان هم بد نیست چراکه او می تواند تنها جام باقی ماندن برای استقلال را بالای سر ببرد و البته در لیگ قهرمانان آسیا هم شفر به طور قطعی اعلام نکرده است که قصد دارد از کدام دروازه بان استفاده کند و کاپیتان استقلال با تجربه بین المللی بیشتر شاید شانس بیشتری برای قرار گرفتن در درون دروازه استقلال داشته باشد.


عکس: رضا سعیدی پور

 

 

استقلال تهران سید مهدی رحمتی

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۷۹۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور محمود فکری در محل تمرین استقلال و دیدار با نکونام

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، امروز محمود فکری کاپیتان و سرمربی سابق استقلال در کمپ زنده یاد ناصر حجازی حاضر شد و با جواد نکونام سرمربی استقلال دیداری یکساعته داشت که طرفین با یکدیگر درباره مسایل مختلف به گفت‌گو نشستند. سیدحسین حسینی کاپیتان استقلال نیز در این نشست دوستانه و صمیمی حضور داشت. فکری در پایان ضمن حمایت از نکونام و استقلال، برای تیم آرزوی موفقیت کرد‌.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • استقلال و برنامه خاص برای وقت‌های اضافه!
  • جمله عجیب کاپیتان استقلال به وحید امیری پس از خراب کردن پنالتی
  • حضور محمود فکری در محل تمرین استقلال و دیدار با نکونام
  • استقلال در جست‌وجوی یک آمار ویژه با دروازه‌بان دوم
  • نبرد تاکتیکی استقلال و تراکتور/ آبی‌ها چگونه در غیاب حسینی از دروازه‌شان محافظت می‌کنند؟
  • گل سوم فوتسال ایران به تایلند +فیلم
  • حمایت کاپیتان استقلال از جانشینش: مطمئنم می‌درخشی
  • عکس| پیام احساسی کاپیتان استقلال به جانشینش در تبریز
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت کاپیتان خود
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت حسینی در کمیته استیناف