Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، پوستر رسمی فیلم سینمایی «بدون تاریخ، بدون امضاء» ساخته وحید جلیلوند و به تهیه‌کنندگی علی جلیلوند در آستانه اکران عمومی رونمایی شد.

«بدون تاریخ‌، بدون امضاء» در ادامه حضور موفق در جشنواره‌های معتبر جهانی، از 25 بهمن‌ماه در ایران اکران می‌شود. سیروس سلیمی طراحی این پوستر را برعهده داشته‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر آقایی، هدیه تهرانی، سعید داخ، علیرضا استادی و با حضور نوید محمدزاده، با معرفی زکیه بهبهانی در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند.

این فیلم که با استقبال فراوان در جشنواره‌های معتبر جهانی مواجه شد، تا کنون جوایز متعددی را دریافت کرده‌است.

از ذیگر عوامل این فیلم می توان به نویسندگان: علی زرنگار و وحید جلیلوند، کارگردان: وحید جلیلوند، مدیر فیلمبردارى: پیمان شادمانفر، طراح گریم: عبدالله اسکندری، آهنگساز: پیمان یزدانیان، مدیر تولید: محمدصادق آذین، طراحى و ترکیب صدا: سیدعلیرضا علویان، مدیر صدابرداری: امین میرشکاری، با تشکر از: داریوش صادق پور، طراح صحنه: محسن نصراللّهى، تدوین: وحید جلیلوند و سپهر وکیلی، برنامه ریز و دستیار اول کارگردان: حسن لبافى، زینب نصراللّهی، منشی صحنه: ندا قائدی، عکاس: امیرحسین شجاعی، پخش کنندۀ بین‌الملل: کتایون شهابی، مشاور رسانه‌ای: مریم نراقی، سرمایه‌گذاران: حامد عنقا و نازنین اسکندری تهیه‌کنندگان: على جلیلوند، احسان علیخانی اشاره کرد.

500

بدون تاریخ، بدون امضاء وحید جلیلوند پوستر

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۸۰۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| یک استقلالی روی پوستر تراکتوری‌ها

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ دیدار تیم‌های تراکتور تبریز و استقلال تهران در چارچوب هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر ایران چهارشنبه (۱۲ اردیبهشت) از ساعت ۱۷ در ورزشگاه یادگار امام(ره) برگزار می‌شود.

باشگاه تراکتور به فاصله ۲ روز مانده تا این بازی در یک حرکت با انتشار تصویری از ارسلان مطهری در لباس تراکتور به پیشواز این دیدار حساس رفت. 257 251 برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901010

دیگر خبرها

  • ۵۰ دستگاه کامیونت فورس در بورس کالا عرضه می‌شود
  • ۶ قرارداد برای صادرات محصولات تولیدی همدان در نمایشگاه ایران اکسپو امضاء شد
  • سریع‌ترین خودروهای رکوردشکن تاریخ، هواپیماهای بدون بال با سرعت 1000 کیلومتر (+عکس)
  • مستند «ایساتیس» پرمخاطب‌ترین فیلم «هنر و تجربه» شد
  • عکس| یک استقلالی روی پوستر تراکتوری‌ها
  • سالی خاص در تاریخ زمین؛ این کوه باعث شد تابستان از تقویم حذف شود +تصویر
  • خلیج فارس صحنه ایستادگی دلیرمردان ایرانی در طول تاریخ است
  • تاریخ‌سازی جنگجوی شکست‌ناپذیر؛ 448 روز از آخرین شکست رودری با منچسترسیتی گذشت!
  • حضور سرمایه‌گذاران در غرفه استان فارس قابل توجه بود
  • «تاریخ تحلیلی پوستر انقلاب» بر اساس کتاب شهید آوینی بررسی شد