Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- آیت الله امامی کاشانی گفت: در جهان کنونی، «جهان اسلام» به شجاعت و انسجام نیاز دارد و الحمدلله در کشور ما انسجام و وحدت حول محور ولایت فقیه وجود دارد.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، آیت‌الله محمد امامی کاشانی در خطبه‌های نماز جمعه امروز (۲۹ دی) تهران، ضمن خواندن فراز‌هایی از نهج‌البلاغه اظهار داشت: همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند، ما هم می‌گوییم که «راه باز است» و باید ریشه مشکلاتی نظیر تعطیل شدن کارخانه‌ها و واحد‌های تولیدی را پیدا و آن‌ها را مرتفع کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: اگر یک کارخانه و واحد تولیدی در کشور ما تعطیل می‌‎شود، مسئولان باید به سراغ ریشه مشکلات بروند؛ ببینند که آیا مشکل از ضعف مدیریت بوده یا کمبود نقدینگی و یا دیگر موارد.
امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه دشمنانی که همه هدفشان این است که اسلام از بین برود، امروز دور تا دور ما را حضور دارند، عنوان کرد: در همین چند روزی که سیزدهمین کنفرانس مجالس کشور‌های اسلامی در تهران برگزار شد، رهبر معظم انقلاب اسلامی به مقامات خارجی که به تهران آمده بودند، فرمودند که «نباید نسبت به ماجرا‌های یمن و بحرین سکوت کرد».

وی ضمن انتقاد از سیاست‌های آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی در یمن و بحرین، گفت: باید برای جهان اسلام دلسوزی کرد؛ در جهان کنونی، «جهان اسلام» به شجاعت و انسجام نیاز دارد و الحمدلله در کشور ما انسجام و وحدت حول محور ولایت فقیه وجود دارد.

آیت‌الله امام کاشانی همچنین در شروع خطبه دوم نماز جمعه، به خانواده‌های داغدار حادثه کشتی نفتکش ایرانی و همچنین تمام مردم کشورمان، حادثه جان باختن ۳۲ نفر از هموطنانمان را تسلیت گفت.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۸۰۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرلشکر سلامی: همه راه‌های نفوذ دشمنان باید بسته شود

سردار حسین سلامی در مراسم چهلم شهدای حمله به کنسولگری ایران در دمشق، اظهار کرد: این شهدا برای دفاع از حریم اسلام و عزت مسلمانان و نجات جهان اسلام از سیاست بردگی مدرن غرب با محوریت آمریکا، هجرت را مقدمه جهاد خود قرار داده و از خانواده خود دست کشیده در جستجوی رضوان الهی، میدان جهاد را برگزیدند و به آنچه در جستجویش بودند نائل شدند.

به گزارش صدای ایران از ایسنا،وی ادامه داد: جهاد در راه آزادی مسلمانی که تحت سیطره طاغوت قرار دارند، برای ما پاسداران انقلاب اسلامی جذاب‌ترین و زیباترین مسئولیت و ماموریت است.

سردار سلامی افزود: مرز‌هایی که کشور‌های اسلامی را از هم جدا می‌کند و به آنها هویت سیاسی مستقل می‌دهد، هرگز سیاست اساسی استعمار را از هم تجزیه نمی‌کند. استکبار با محوریت آمریکا برای سیطره بر جهان اسلام هیچ حد و مرزی نمی‌شناسند و مسلمانان را در یک هویت یکپارچه و پیوسته می‌بیند و دنبال سیطره کامل بر جهان اسلام است.

استکبار خواهان تسلط بر ایران، عراق، سوریه لبنان یمن و سایر بلاد اسلامی است و می‌خواهد اسلام را از آنها بگیرد و ثروت آنها را به یغما ببرد. ما همه مسلمانان سوار یک کشتی هستیم. اگر دشمن به یک سرزمین اسلامی رخنه کند، سعی می‌کند به سایر نقاط هم رخنه کند. همه راه‌های نفوذ دشمنان باید بسته شود. این منطق ماست که در شرق مدیترانه راه را بر دشمن می‌بندیم و سطح نبرد را گسترده می‌کنیم تا با دشمن مقابله کنیم و تجزیه شود.

وی ادامه داد: چهره واقعی تمدن غرب را در غره ببینید. رسالت نیروی قدس سپاه این است که راه نفوذ دشمن را در سرزمین‌های اسلامی را ببندد. ما این کار را انجام می‌دهیم تا هم از امنیت خود دفاع کنیم و هم از امنیت کشور‌های اسلامی. ما نمی‌توانیم زیر ستم و بردگی غربزدگی کنیم.

سردار سلامی خاطر نشان کرد: طوفان الاقصی شکست کامل برای رژیم صهیونیستی بود. این عملیات این رژیم را تا مرز مرگ مغزی پیش برد. وعده صادق ضربه‌ای بر ادعای بازدارندگی این رژیم بود. رژیم صهیونیستی، آمریکا، فرانسه، انگلیس و برخی دولت‌های عرب در مقابل هجوم محدود و بدون غافلگیری ما شکست خوردند و نشان داد غزه تنها نیست.

وی با بیان اینکه این عملیات‌ها نشان داد که به پایان عمر رژیم صهیونیستی نزدیک می‌شویم، تصریح کرد: جغرافیای سیاسی آمریکا در جهان کوچک شده و به لحاظ اخلاقی ورشکسته شده است. قدرت آمریکا هم فرسوده و پوسیده شده است. آمریکا نمادی است از اینکه تمدن غرب در حال غروب است، ولی عصر طلایی تمدن اسلام تحت تاثیر انقلاب اسلامی و مجاهدت‌های رهبر معظم انقلاب در حال آغاز است.

وی در پایان گفت: امروز امت ما سرافراز است و آرزوهایش در حال تحقق است. ملت ما پای آرمان‌های شهدا ایستاده است. ما راه شهدا را ادامه می‌دهیم.


دیگر خبرها

  • سرلشکر سلامی: همه راه‌های نفوذ دشمنان باید بسته شود
  • پرداخت ۱۷۰۰ همت تسهیلات به واحدهای تولیدی کشور
  • سرلشکر سلامی: در شرق مدیترانه راه را بر دشمن می‌بندیم
  • ظرفیت اقتصادی جهان اسلام برای پایان اشغالگری در فلسطین
  • لزوم انسجام روحانیت و نیروهای انقلابی/ آینده روشنی پیش رو داریم
  • مسئله فلسطین، چالش مشترک جهان اسلام است
  • مالزی میزبان کنفرانس بین‌المللی «آموزش معاصر در جهان اسلام» است
  • نگاه نوآورانه واحدهای تولیدی برای ورود به عرصه رقابت خارجی
  • مالزی، میزبان کنفرانس بین‌المللی «آموزش معاصر در جهان اسلام»
  • شرکت‌های بزرگ نیاز خود را از داخل استان کرمان تهیه نمی‌کنند