Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-23@13:16:29 GMT

فولاد خوزستان-پیکان تهران، لغو شد

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۸۰۱۷۵

به گزارش گروه ورزشی برنا، دو تیم فولاد اهواز و پیکان تهران قرار بود در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر و از ساعت 15:00 امروز، به مصاف هم بروند اما شرایط بد آب و هوایی، این برگزاری بازی را به تعویق انداخت.

عبدالمهدی زهره بخش، سرپرست قرمزهای اهواز، در گفتگو با خبرنگار برنا اعلام کرد؛ این بازی به دلیل باد شدید و وجود گرد و خاک زیاد، لغو شد و برگزاری آن به احتمال زیاد فردا انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۸۰۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش به لغو بازی جنجالی در اهواز

به گزارش "ورزش سه"، تیم‌های استقلال ملاثانی و فجر شهید سپاسی شیراز قرار بود روز گذشته در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف هم بروند و یکی از دیدارهای هفته بیست و هشتم لیگ دسته اول را برگزار کنند که این اتفاق رخ نداد و درهای بسته‌ی استادیوم نگذاشت این بازی انجام شود.

امیرحسین فراهانی، مسئول برگزاری لیگ دسته اول فوتبال هم با انتقاد از باشگاه استقلال خوزستان که اجازه باز شدن درهای ورزشگاه را نداد گفت که استقلال ملاثانی تیمی غریبه یا از استان دیگری نبوده و مسابقات رده استانی هم در ورزشگاه غدیر برگزار می‌شود، استقلال ملاثانی به اندازه یک تیم رده پایه هم نبود؟ یک زمین و دو رختکن می‌دادند و نیاز به امکانات دیگری در ورزشگاه غدیر نبود.

اکنون امیدعلی نجفی، مدیرعامل استقلال خوزستان در واکنش به اتفاقات رخ داده به آنا گفت: این مورد همه در راستای مسائل قانونی بوده است. یک ناهماهنگی در خود آن مجموعه رخ داده، می‌خواهیم تا بعدازظهر تمامی مستندات را جمع‌آوری کنیم تا اذهان عمومی روشن شود. خوزستان مردم شریفی دارد و ما هم در راستای مسئولیت اجتماعی‌مان دریغ نکردیم. اینکه بخواهند مواردی را به موضوع دیروز بچسبانند، مسائلی است که در قاموس ما نیست و بعدازظهر امروز رئیس هیئت مدیره باشگاه با مستندات در رابطه با این مسئله توضیحات لازم را ارائه خواهد کرد.

او اضافه کرد: نمی‌خواهم جوابی به آقای فراهانی بدهم؛ به‌خاطر اینکه مکاتباتی که با ایشان شده یا در جریان نیستند یا اطلاع ندارند. ما مشکل سخت افزاری در اهواز داشتیم و همه کسانی که در جریان مسابقات هستند، این موضوع را می‌دانند.

نجفی یادآور شد: داستان استقلال ملاثانی این نبوده که او می‌گوید. اینکه بخواهیم افکار مثبت را فقط برای خود بدانیم و دیگران را محکوم کنیم کار پسندیده‌ای نیست. با این حال اجازه دهید تا رئیس هیئت مدیره باشگاه بعدازظهر با مستندات توضیحات کاملی دهند.

دیگر خبرها

  • رضاییان: به رحمتی پیش قرارداد داده بودیم
  • لغو شدن بازی تیم‌های استقلال ملاثانی و فجر سپاسی پیگیری می‌شود
  • ویسی:۶ بازی آینده فولاد از زن و بچه ام برایم مهمتر است/شاید سال بعد باشم ۱۰ بازیکن را نخواهم
  • مارتینز اخراج شد، چون ۲۰ روز فولاد را تعطیل کرد!
  • صعود بدون مسابقه سپاهان در جام حذفی؟
  • لغو دیدار تیم‌های استقلال ملاثانی و فجر سپاسی
  • واکنش به لغو بازی جنجالی در اهواز
  • دیدار تیم‌های استقلال ملاثانی و فجر سپاسی در اتفاقی عجیب لغو شد
  • تاس فولاد بد نشسته، خوب بازی کن!
  • لغو مسابقه حساس لیگ یک به یک دلیل عجیب!