Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: ماموران گمرک در تازه ترین عملیات مبارزه با قاچاق انسان موفق شدند یک زن جوان و یک مرد را از داخل یک تریلی کشنده چادری کشف کنند . این دوازدهمین محموله قاچاق انسان است که توسط ماموران گمرک در سالجاری کشف می شود .

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، این افراد در داخل بار تریلر مخفی شده بودند و قصد داشتند به صورت غیر قانونی و قاچاقی از ترکیه وارد کشورمان شوند اما ماموران گمرک بازرگان با رصد اطلاعات محموله ها و استفاده از دستگاه های کنترلی موفق به کشف این محموله قاچاق Contraband انسان شدند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ماموران گمرک بازرگان با بررسی اطلاعات محموله های ورودی به کمک سامانه های هوشمند به یک بار کامیون لوازم و اشیاء مبلمان Furniture که بصورت پالت بارگیری شده بود مشکوک می شوند و با توجه به مشکوک بودن به محموله پس از بازرسی به کمک دستگاه های کنترلی متوجه می شوند که در لا به لای محموله دو نفر پنهان شده اند .
پس از مشاهده این افراد در بررسی های بیشتر یک زن جوان و یک مرد که هر دو تبعه کشورمان بودند کشف می شود . در بررسی های اولیه مشخص می شود که این زن و مرد هیچ نسبتی با یکدیگر ندارند و قاچاقچیان انسان پس از بریدن سیم پلمپ گمرک ترکیه این دو نفر را در داخل بار جاسازی کرده بودند ‌.
هم اکنون گمرکات ایران مجهز به تجهیزات پیشرفته کنترلی و سگ های جستجوگر است. ماموران گمرک فقط در سال گذشته موفق به کشف 480 مورد قاچاق انسان در گمرکات کشور شدند و در سالجاری هم 50 مورد قاچاق انسان توسط ماموران گمرک کشف شده است.
بر اساس گزارش دفتر اطلاعات منطقه ای سازمان جهانی گمرک (RILO) در سال 2017 ، گمرک ایران در مبارزه با قاچاق کالا و مواد مخدر Drugsرتبه اول دنیا را کسب کرده است.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۸۰۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان کار سوداگر مرگ در باقرشهر

سرهنگ محمد قاسم طرهانی  گفت: ماموران عملیات کلانتری ۱۷۵ این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعاتی دقیق از انبار یک محموله مواد مخدر در یک منزل و قصد قاچاقچیان برای پخش آن‌ها در استان تهران مطلع شدند.

وی افزود: در این راستا ماموران به سرعت وارد عمل و پس از هماهنگی قضائی در بازرسی از این منزل ۱۱ کیلو حشیش کشف و در این رابطه یک متهم که در تدارک اقداماتی برای انتقال این محموله بود را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره معرفی متهم به مراجع قضائی تصریح کرد: پلیس با تکیه بر اقدامات اطلاعاتی در راستای پیشگیری از حمل و توزیع مواد مخدر به طور شبانه روزی تلاش و در این راستا بر مشارکت عموم مردم و کاهش زمینه‌های اعتیاد در جامعه تاکید می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • کشف محموله تنباکو به ارزش حدود سه میلیارد تومان در لامرد
  • کشف محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل
  • توقیف کامیون حامل سوخت قاچاق در یزد
  • پایان کار سوداگر مرگ در باقرشهر
  • فیلم | برخورد وحشتناک قطار با کامیون در گذرگاه راه آهن ترکیه
  • انهدام باند قاچاق مواد مخدر در فرودگاه ژاپن
  • کشف محموله تریاک در پوشش بار هندوانه در قم
  • عبور سنگ ترانزیتی افغانستان به ترکیه از گمرک دوغارون
  • محموله صادراتی اسرائیل در مرز بازرگان توقیف شد + جزئیات
  • توقیف محموله ساخت اسرائیل در مرز ایران + جزئیات ماجرا