Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در حال حاضر کنسول پلی استیشن ۴ بر اساس نظرسنجی‌های معتبر جهانی محبوب‌ترین کنسول بازی نام گرفته است، از همین رو شرکت سونی سعی می‌کند همواره نسل چهارم کنسول خود را آپدیت کرده و به‌روز نگه دارد تا کاربران و گیمرها به سمت کنسول رقیب یعنی ایکس باکس وان متمایل نشوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین رابطه، اخیرا شرکت سونی اعلام کرده که آپدیت نسخه ۵.۰۵ پلی استیشن ۴ را عرضه کرده است و کاربران این کنسول می‌توانند با حجم ۳۷۴ مگابایت، آپدیت ۵.۰۵ را دانلود و نصب نمایند.

گفتنی است؛ آپدیت جدید عملکرد پلی استیشن ۴ را تا حد زیادی بهبود می‌بخشد و استفاده از بخش آنلاین سیستم نیز منوط به نصب این آپدیت است. برنامه‌ریزی آپدیت طوری است که در صورت اتصال به اینترنت به صورت اتوماتیک دانلود و نصب می‌شود ؛ اما اگر این آپدیت صورت نگرفت کاربران می‌توانند با مراجعه به بخش آپدیت کنسول ، آن را به صورت دستی دانلود نمایند.

انتهای پیام/

کنسول پلی‌استیشن 4 آپدیت ‌شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۸۰۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین نامه جدید توزیع آنلاین دارو در هفته جاری ابلاغ می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، «آیین نامه حمل و عرضه دارو از طریق سکوهای اینترنتی» پس از حاشیه های فراوان و با تعلل و تاخیر سازمان غذا و دارو در تدوین آن، بالاخره در تاریخ ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ به امضای وزرای بهداشت و ارتباطات رسید.

عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در توضیح این آیین نامه گفته بود: با اجرای این طرح، هموطنان در صورت تمایل می‌توانند داروهای مندرج در نسخه الکترونیکی خود را از داروخانه‌ها به صورت غیرحضوری و از طریق سکوهای آنلاین مجاز تهیه کنند.

همچنین با امضای این آیین نامه، مقرر شد ظرف یک تا دو هفته از زمان امضا، اجرای آزمایشی آیین نامه عملیاتی شود.

پیگیری‌های خبرنگار مهر از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات حاکی از این است که آیین نامه حمل و عرضه دارو از طریق سکوهای اینترنتی در حال نهایی شدن است و به زودی و در هفته پیش رو ابلاغ می‌شود.

زمان دقیق اجرای آیین نامه را وزارت بهداشت اعلام خواهد کرد.

به گزارش مهر، آیین‌نامه توزیع آنلاین دارو در راستای اجرای عدالت و فعال شدن تمامی داروخانه‌ها در چرخه توزیع دارو تدوین شده است و براساس آن مشکلات مردم جهت شناسایی نزدیک‌ترین داروخانه‌هایی که داروی مورد نیاز بیمار را بر مبنای نسخه الکترونیکی پزشک در اختیار دارند رفع و امکان توزیع داروها برای آن‌ها فراهم می‌شود.

از آنجا که اطلاعات دارویی مردم و حفاظت از آنها بر بستر فضای مجازی و سکوهای آنلاین یکی از چالشهای پیش روی توزیع آنلاین دارو بوده است، به نظر می رسد در نسخه آخر این آیین نامه پیش بینی های لازم درباره عدم دسترسی پلتفرمها به اطلاعات دارویی کاربران در نظر گرفته شده باشد.

همچنین از نکات مهم و قابل‌توجهی که در آیین‌نامه پیش‌بینی شده، این است که سکوها صرفاً بر اساس کد پیگیری نسخه الکترونیک اقدام می‌کنند تا امنیت بیماران و شهروندان هم در این سکوها حفظ و رعایت شود.

تعیین تکلیف وظایف سکوها، داروخانه‌ها، سازمان غذا و دارو و نحوه و شرایط انجام این آیین‌نامه در ابتدا به صورت ۶ ماه آزمایشی مشخص شده است تا در صورت نیاز به رفع اشکال، اصلاحات لازم در آیین‌نامه‌های اجرایی صورت بگیرد.

کد خبر 6083391 هنگامه فروغی

دیگر خبرها

  • با واتس‌اپ بدون اینترنت، فایل منتقل کنید
  • با واتساپ بدون اینترنت ، فایل منتقل کنید
  • تصاویر واقعی از گوگل پیکسل ۸A منتشر شد/ پرچمدار گوگل در رنگ‌های جدید در راه است
  • یک صفحه جدید به واتساپ اضافه می‌شود + عکس
  • معرفی کاربران برتر طرفداری در فروردین 1403
  • ۷ اپلیکیشن انحصاری اندروید که آیفون از آن‌ها محروم است
  • یک صفحه جدید به واتساپ اضافه خواهد شد/ عکس
  • اختلاف نظر پزشکان و بیمه‌ها بر سر نسخه الکترونیک/ نسخه‌های کاغذی دوباره استفاده می‌شود؟
  • زمان ابلاغ آیین نامه جدید توزیع برخط دارو
  • آیین نامه جدید توزیع آنلاین دارو در هفته جاری ابلاغ می‌شود