Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صداوسيما،  به نقل از اسپوتنيک، سوزان براودي روزنامه نگار و نويسنده ادعا کرده است مايکل داگلاس بازيگر معروف آمريکايي در اواخر دهه هشتاد ميلادي وي را مورد آزار و اذيت جنسي قرار داده است. اين روزنامه نگار مي گويد اين حادثه زماني روي داد که وي مسئوليت مديريت دفتر شرکت توليدي داگلاس را در شهر نيويورک بر عهده داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


­

پيشتر و قبل از مطرح شدن اين ادعاها، داگلاس در اقدامي پيشگيرانه، ادعاهايي را که در زمينه آزار و اذيت جنسي عليه وي مطرح مي شود تکذيب کرد. داگلاس 73 ساله که با سايت ددلاين(Deadline) صحبت مي کرد گفت انتظار دارد يکي از کارمندان سابقش ادعاهايي را عليه وي مطرح کند ولي وي اين ادعا را دروغ محض مي داند و تاکيد کرد وي هيچگاه عليه زنان رفتارهاي نامناسب نداشته است.

سوزان براودي، از سوي ديگر، در گفتگو با نشريه هاليوود ريپورتر ادعا کرد اين بازيگر در آن زمان گفتگوهايي را درباره موضوعات نامناسب با وي داشت و حتي درباره رابطه نامشروعي که با بازيگر ديگري به نام کاتلين ترنر داشت با وي صحبت مي کرد.

وي با اشاره به برخي ديگر از موارد برخوردهاي نامناسب اين بازيگر گفت:«وي فکر مي کرد چون بسيار قدرتمندتر از من است هر کاري که دلش بخواهد مي تواند انجام دهد.»براودي گفت با برخي افراد ديگر نيز درباره اين مسئله صحبت کرده است. وي گفت «داگلاس از من خواست با امضاي توافقي، از افشاي جزئيات به بيرون جلوگيري کنيم.»

در پي افشاي رسوايي هاي اخلاقي هاروي وينستاين تهيه کننده معروف هاليوود، داگلاس جديدترين نمونه از چهره هاي معروف هاليوود است که به رفتارهاي غير اخلاقي متهم مي شود. ده ها زن و بازيگر هاليوودي، ادعاهاي مشابهي را عليه وينستاين مطرح کرده و وي را به آزار و اذيت جنسي خود متهم کرده اند. بازيگران معروفي چون کوين اسپيسي، داستين هافمن نيز با اتهام هاي مشابهي روبرو شده اند. اين رسوايي ها فقط به عالم سينما محدود نيست و افراد ديگري را عرصه هاي رسانه و سياست امريکا نيز درگير کرده است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۸۰۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد طب سنتی؛ هر روز یک مدل آجیل بخورید

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا عباسیان گفت: در میان آجیل‌ها، بیشتر فندق و بادام و تا حدودی پسته را توصیه می‌کنیم. همچنین، خوردن تخمه کدو، آفتاب‌گردان، تخمه ژاپنی و تخمه هندوانه هم خوب است؛ اما گردو ممکن است افراد را تا حدودی اذیت کند. به علاوه، بادام زمینی یا بادام هندی هم به دلیل گرمی و خاصیت آلرژنی که دارند می‌توانند تا حدودی برای بدن‌هایی که ضعیف‌تر هستند، اذیت کننده باشند.

وی افزود: اگر این ترکیبات با هم مخلوط شوند، باز اذیتش بیشتر می‌شود. برای مثال مصرف انواع باقلواها چون معمولاً تنوعی از این آجیل‌ها را دارند و به آنها انواع شیرین‌کننده‌ها و گاهاً مواد نگه‌دارنده می‌زنند، ممکن است اذیت کننده باشند.

این متخصص طب سنتی با عنوان این مطلب که هر روز یک مدل آجیل بخورید، گفت: برای مثال یک روز تخمه کدو میل کنید و روز بعد چند بادام بخورید. فاصله‌گذاری بین مواد غذایی مهم است و بلافاصله بعد از مصرف یک سری آجیل و شیرینی، غذا خورده نشود. یک مقدار گرسنه بودن توصیه می‌شود و بهتر است همیشه سیر از سر سفره بلند نشویم و هنگام بلند شدن از سر سفره یک مقدار گرسنه باشیم.

کد خبر 6063295 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • کودکان قربانیان قلدری اینترنتی
  • مایکل اوون: قلبم می‌گوید لیورپول قهرمان لیگ برتر خواهد شد اما عقلم می‌گوید منچسترسیتی
  • سازمان جهانی بهداشت: از هر ۶ دانش آموز، یک نفر قربانی آزار و اذیت در فضای مجازی می‌شود
  • آزار یک دختر ۱۲ ساله توسط مولوی پاکستانی + فیلم
  • افزایش نفرت آمریکایی‌ها از رژیم صهیونیستی/ مخالفت ۵۵ درصد آمریکایی‌ها با جنگ علیه غزه
  • پیشنهاد طب سنتی؛ هر روز یک مدل آجیل بخورید
  • ببینید | بررسی ۷۵ سال خشونت جنسی اسرائیل علیه زنان فلسطینی!
  • عملیات گسترده یمنی‌ها علیه کشتی‌ها و ناوهای آمریکا و انگلیس
  • ۶ عملیات جدید ارتش یمن علیه اهداف آمریکایی و انگلیسی
  • چین به هک اطلاعات مقامات آمریکا و انگلیس متهم شد