Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، آیین افتتاح نهمین دوره بین المللی مادران آسمانی، عصر  پنج شنبه 28 دی ماه با حضور سردار محمد رضا نقدی معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسدارارن انقلاب اسلامی، اعضای ستاد، خادمین و خانواده های شهدا در فرهنگسرای اشراق برگزار شد.

در این مراسم نیز از خادمین برتر طرح در سراسر کشور، فعالین رسانه ای و برگزیدگان نخستین دوره جشنواره عکس و فیلم مادران آسمانی تقدیر به عمل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیده ساجده قریشی ٬ عکاس خبرگزاری بسیج استان البرز،رتبه برتر نهمین دوره طرح «مادران آسمانی»را از آن خود کرد.

هم‌چنین در این مراسم برادر امیری از فرهنگ و ایثار البرز به عنوان خادمیار نمونه شناخته شد.

سردار نقدی معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسدارارن انقلاب اسلامی در آیین افتتاح نهمین دوره طرح مادران آسمانی اظهار داشت:این حرکت های فرهنگی، یادواره های شهدا، برنامه مادران آسمانی، راهیان نور و دیگر حرکت های ارزشمند که جامعه ما را با شهدا پیوند داده، همگی حجم توطئه تهاجم فرهنگی دشمن را شکست داده است.

طرح مادران آسمانی با هدف تجلیل از مادران شهید در روز مادر و یوم ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) همزمان در سراسر کشور برگزار شد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۸۰۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری سومین جشنواره پانتومیم در انتظار نظر مدیرکل ارشاد زنجان

ساسان قجر دبیر جشنواره بین‌المللی پانتومیم که ۲ دوره گذشته آن در شهر زنجان برگزار شد، درباره وضعیت برگزاری سومین دوره این رویداد بین‌المللی تئاتر به خبرنگار مهر گفت: دور اول جشنواره پانتومیم به صورت ملی در شهر زنجان برگزار و توسط کاظم نظری مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با تشخیص اینکه جای این بخش از هنر در تئاتر ایران و جشنواره‌های تئاتری خالی است، پشتیبانی خوبی شد.

وی یادآور شد: دور اول جشنواره به صورت ملی برگزار شد و مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت ارشاد در اختتامیه جشنواره اعلام کرد که دوره دوم به شکل بین‌المللی برگزار شود. در دور دوم جشنواره پانتومیم که به شکل بین‌المللی برگزار شد، ۵ گروه خارجی حضور داشتند. با برگزاری دور دوم جشنواره توانستیم ۲ کرسی را در سازمان مایم جهانی به خودمان اختصاص دهیم. ضمن اینکه رییس مایم جهانی هم در ایام جشنواره حضور داشت و این دوره از جشنواره به صورت کلی با حضور ۲۳ اثر به نحو احسن برگزار شد.

قجر با اشاره به راه‌اندازی خانه پانتومیم، توضیح داد: خانه پانتومیم در استان‌های مختلف کارگاه‌های آموزشی برگزار می‌کند و خروجی این کارگاه‌ها در جشنواره حضور پیدا می‌کنند.

دبیر جشنواره بین‌المللی پانتومیم تاکید کرد: اهمیت این جشنواره به عنوان تنها جشنواره تخصصی و آموزشی پانتومیم بسیار بالا است و این جشنواره هم برای اداره‌کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و هم هنرمندان تئاتر خیلی مهم شده است.

وی اظهار کرد: برنامه‌ریزی برای دور سوم جشنواره پانتومیم انجام شده است ولی چون مدیرکل جدید ارشاد استان زنجان تازه در اداره‌کل ارشاد استان حضور پیدا کرده در حال بررسی شرایط و وضعیت جشنواره و برگزاری آن است.

قجر تصریح کرد: ما همه برنامه‌ریزی‌ها و کارها را انجام داده‌ایم ولی منتظر نظر مدیرکل ارشاد استان زنجان هستیم که جشنواره به شکل و شیوه‌ای برگزار شود. قبل از نوروز ۱۴۰۳ جلسه‌ای با ایشان داشتیم و تمام موارد جشنواره را توضیح دادیم و فیلم‌ها و کتاب‌های مرتبط با جشنواره را در اختیارشان قرار دادیم تا تصمیم‌گیری درباره جشنواره انجام شود.

وی در پایان با اشاره به تقویم برگزاری جشنواره بین‌المللی پانتومیم در مهر هر سال، یادآور شد: روز اختتامیه دومین جشنواره بین‌المللی پانتومیم معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از جشنواره به لحاظ کیفیت رضایت داشت و تاکید کرد که تعداد آثار بخش بین‌الملل بیشتر و کار روی این بخش با هدف معرفی استان و شهر زنجان به لحاظ تاریخی و فرهنگی افزایش پیدا کند. رییس سازمان مایم جهانی نیز خواستار افزایش تعداد آثار بین‌الملل از ۵ به ۱۰ اثر شد.

کد خبر 6078955 فریبرز دارایی

دیگر خبرها

  • جلسه داوری سومین دوره جشنواره عکس «همه جا در دسترس» برگزار شد
  • پنج کانون بسیج هنرمندان در کهگیلویه و بویراحمد فعال است
  • برگزاری مراسم شهدای امنیت در یزد
  • تجلیل سازمان بسیج هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد از هنرمندان
  • برگزاری سومین جشنواره پانتومیم در انتظار نظر مدیرکل ارشاد زنجان
  • نشست داوری نهایی سیزدهمین دوره جشنواره نشریات دانشجویی تیتر برگزار شد
  • داوری نهایی چهارمین دوره جشنواره خودنویس برگزار شد
  • معرفی هنرمند برتر کانون بسیج هنرمندان شهرستان آباده
  • پرفروش‌ترین کتاب‌ها در زمینه دفاع مقدس است
  • دفاع مقدس گنجینه ارزشمند تاریخ ایران است