Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: روسیه از اعضای دائم شورای امنیت خواست در نشست مذاکرات ملی سوریه در سوچی شرکت کنند.

به گزارش گروه سیاسی رکنا، آناتولی آنتونوف، سفیر روسیه در واشنگتن گفت: «مسکو تصمیم گرفته از آمریکا و دیگر کشورهای عضو دائم شورای امنیت برای حضور در نشست سوچی به عنوان ناظر دعوت کند.»
وی افزود: «روسیه نشست سوچی را مکانی برای پیشبرد روند مذاکرات ژنو و رسیدن سوری‌ها به توافق بدون پیش‌شرط می‌داند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»
نشست سوچی درباره سوریه روزهای 29 و 30 ژانویه جاری برگزار می‌شود.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۸۰۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسیه:مخالف استفاده از تحریم جهت مداخله در کشورهای آفریقایی هستیم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تاس، نماینده دائم روسیه در سازمان ملل گفت: این کشور مخالف محکومیت های یکجانبه علیه کشورهای آفریقایی است.

«واسیلی نبنزیا» نماینده دائم روسیه در سازمان ملل اعلام کرد: روسیه قاطعانه محدودیت های اعمال شده یکجانبه علیه کشورهای آفریقایی را محکوم می کند.

نماینده دائم روسیه در سازمان ملل تاکید کرد که این کشور از تلاش برای استفاده از تحریم های شورای امنیت سازمان ملل برای مداخله در امور داخلی کشورهای آفریقایی جلوگیری می کند.

نبنزیا افزود که روسیه به کمک در جهت تقویت پتانسیل کشورهای آفریقایی از جمله در شورای امنیت سازمان ملل و مجمع عمومی ادامه می دهد.

دیپلمات ارشد روسیه تاکید کرد که روسیه با تحمیل هر گونه دستور العمل سازمان های سیاسی از خارج مخالف است و از کاهش فشار تحریم ها بر کشورهای مستقل آفریقایی حمایت می کند.

کد خبر 6088034

دیگر خبرها

  • ایروانی: شورای امنیت اسرائیل را مجبور به توقف فوری جنگ کند
  • بررسی تحولات خاورمیانه و شمال‌آفریقا با حضور اعضای بریکس در مسکو
  • دیدار و گفت‌وگوی احمدیان و دبیر شورای امنیت ملی فدراسیون روسیه
  • جزئیاتی از حمله به سایت اتمی ایران و کنسولگری ایران در سوریه از زبان دبیر شورای عالی امنیت /۵ پیشنهاد به نشست سن پترزبورگ
  • حضور فعال ایران در اجلاس امنیتی سن‌پترزبورگ
  • آغاز به کار نشست عالی امنیتی با حضور احمدیان در سنت‌پترزبورگ
  • روسیه:مخالف استفاده از تحریم جهت مداخله در کشورهای آفریقایی هستیم
  • حماس : تصمیمی برای انتقال به سوریه نداریم
  •  تأسف فرانسه از افزایش استفاده از حق وتو در شورای امنیت
  • دبیر شورای عالی امنیت ملی وارد سن‌پترزبورگ شد