Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-07@23:08:55 GMT

بازگشت رونالدو به منچستریونایتد غیرممکن شد

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۸۰۳۱۶

با پیوستن الکسیس سانچز به منچستریونایتد بازگشت کریستیانو رونالدو به لیگ برتر انگلیس منتفی شد. آفتاب‌‌نیوز : مارکل مدعی شد تا زمانی که منچستریونایتد در جذب الکسیس سانچز از آرسنال و معاوضه او با هنریک میختاریان تردید داشت، آنها قصد داشتند کریستیانو رونالدو را به اولدترافورد بیاورند.
حضور سانچز در یونایتد با اینکه طی ماه های اخیر ژوزه مورینیو به بازگشت رونالدو مایل بود و رسانه‌ها هم به آن دامن زده بودند، هرگونه برنامه و پیشنهادی برای بازگشت ستاره پرتغالی به لیگ جزیره را منحل می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سانچز با حضور در جمع شیاطین سرخ از همبازی شدن با مارکوس راشفورد، خوان ماتا، روملو لوکاکو، آنتونی مارسیال، جسی لینگارد و زلاتان ایبراهیموویچ تجربه می‌کند. با خرید سانچز مورینیو در زمستانی بازیکن دیگری جذب نمی‌کند و آنها در تابستان هم روی خرید بازیکنانی در پست هافبک و دفاع تمرکز خواهند داشت.
یکی از دلایلی که بازگشت رونالدو را از بین می‌برد، اختصاص دادن شماره 7 یونایتد به سانچز است که پیش از ترک اولدترافورد در اختیار مهاجم جوان پرتغالی بود؛ این نشان می‌دهد منچستریونایتد دلگرم بازگشت مهاجم رئال مادرید نبوده است.
مارکا همچنین گفته مورینیو دیگر گرت بیل را گزینه مناسبی نمی‌داند و دلیل اصلی آن هم مصدومیت‌های پیاپی بیل در تمرینات رئال مادرید است.
منبع: ایلنا

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۸۰۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسطوره رئال مادرید به باشگاه النصر اضافه می‌شود

کاپیتان سابق رئال مادرید جدیدترین عضو کادر مدیریتی باشگاه عربستانی خواهد بود.

طرفداری | فرناندو هیرو مدیر ورزشی جدید النصر عربستان خواهد بود.

به گزارش متئو مورتو از رلوو، باشگاه النصر عربستان با فرناندو هیرو به توافق نهایی رسیده تا اسطوره 56 ساله رئال مادرید به عنوان مدیر ورزشی جدید باشگاه عربستانی منصوب شود. هیرو، مدیر ورزشی سابق چیواس گوادالاراخای مکزیک، هفته گذشته به ریاض سفر کرد تا قرارداد خود را با النصر، امضاء کند. النصر پس از خرید بازیکنان گران‌قیمت، قصد دارد چند چهره سرشناس نیز به کادر مدیریتی خود اضافه کند. 

فرناندو در سمت مدیر ورزشی در باشگاه‌های مالاگا و چیواس مکزیک و هم‌چنین تیم ملی اسپانیا سابقه کار دارد. هیرو پس از قطع همکاری اسپانیا با خولن لوپتگی در آستانه جام جهانی 2018، برای مدت کوتاهی روی نیمکت ماتادورها نیز نشست.

از دست ندهید ????????????????????????

مجری آرسنالی خطاب به سرمربی منچستریونایتد: حالا آرامبخش بخور! سوپرگل شهاب زاهدی در جی لیگ چطور به ثمر رسید؟ (فیلم) اریک تن باخت؛ رکورد بیشترین شکست منچستریونایتد شکسته شد خشم اسطوره منچستریونایتد: شب بخیر!

دیگر خبرها

  • بازدید کادرفنی و بازیکنان بایرن مونیخ از سانتیاگو برنابئو / عکس
  • توخل: پیروزی در برنابئو غیرممکن نیست؛ سرمربی بایرن مونیخ با نتایج قضاوت می‌شود
  • وینیسیوس جونیور، ترویس اسکات را به سانتیاگو برنابئو می‌آورد؟ / عکس
  • اسطوره رئال مادرید به باشگاه النصر اضافه می‌شود
  • لیست بازیکنان بایرن مونیخ برای سفر به مادرید؛ غیبت ۴ بازیکن
  • لیست رئال مادرید برای تقابل با بایرن مونیخ؛ فقط آلابا غایب است
  • فصل اول جادویی جود بلینگام در رئال مادرید، بهتر از این هم می‌شد؟ / فیلم
  • آخرین تمرین رئال مادرید و بایرن مونیخ قبل از بازی مرگ و زندگی / عکس
  • نخستین هت تریک کریستیانو رونالدو با پیراهن رئال مادرید در لالیگا (5 می، 2010) / فیلم
  • خبر خوب برای بایرن مونیخ: ماتیاس دلیخت به تمرینات گروهی بازگشت + عکس