Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «انرژی امروز»
2024-04-23@06:38:31 GMT

اعلام مقصد کره شمالی سانچی دروغ شاخدار بود

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۸۰۳۴۳

اعلام مقصد کره شمالی سانچی دروغ شاخدار بود

وزیر نفت گفت: اینکه گفته می‌شود که مقصد نفتکش سانچی کره شمالی بوده دروغی شاخدار است.وزیر نفت گفت: اینکه گفته می‌شود که مقصد نفتکش سانچی کره شمالی بوده دروغی شاخدار است چرا که مالک محموله شرکت هانماتوتال کره جنوبی بوده که این محموله را برای یکی از پالایشگاه‌های خود حمل می کرد.بیژن زنگنه با اشاره به جانباختن خدمه نفتکش سانچی گفت: این نفتکش که قرارداد آن بر اساس فوب بوده برای مقصد کره جنوبی بار زده بود و اینکه گفته می‌شود که مقصد این کشتی کره شمالی بوده دروغی شاخدار است چرا که مالک محموله شرکت هانماتوتال کره جنوبی بوده که این محموله را برای یکی از پالایشگاه‌های خود حمل می کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر نفت با بیان اینکه در بارنامه جزئیات محموله این کشتی نفتکش مشخص است، افزود: ارزش محموله نفتکش حدود ۶۰ میلیون دلار بوده و شرکت کره‌ای محموله خود را بیمه کرده است البته ما بدون توجه به اینکه این کشتی بیمه بوده پولمان را وصول می‌کنیم لذا پول وزارت نفت از فروش این محموله سر جایش بوده و ما پولمان را دریافت می‌کنیم.وی ضمن تسلیت به خانواده‌های عزاداری که عزیزانشان را در این حادثه از دست داده‌اند، ادامه داد: شکایت از چینی‌ها در صورت محرز شدن کوتاهی‌شان با شرکت ملی نفتکش است و باید از این شرکت پرسیده شود که چه اقدامی می‌کند.وزیر نفت تصریح کرد: بر اساس قواعد بین‌المللی سازمان کشتیرانی جهانی IMO این موضوع را بررسی می‌کند و مسئله مهم در این حادثه جان افراد از دست رفته است.

منبع: انرژی امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۸۰۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهمن هاشمی تهیه‌کننده تئاتر شد

به گزارش قدس آنلاین، نمایش «دروغ پارلمانی» به نویسندگی دیمیتریس پساتاس، ترجمه مهسا احمدپور، کارگردانی سهیل حاتمی و تهیه‌کنندگی بهمن هاشمی به زودی روی صحنه می‌رود.

دروغ پارلمانی پیش از این در جشنواره تئاتر ارغوان موفق به کسب دریافت لوح تقدیر بهترین بازیگری زن و کاندیدای بهترین کارگردانی شده است.

بهمن هاشمی، مجری و صداپیشه نام آشنای ایران نیز تهیه‌کننده‌گی این نمایش را بر عهده دارد.

دیگر خبرها

  • هشدار؛ جان زمین در خراسان‌شمالی مکیده می‌شود
  • بهره برداری و آماده بکار بودن ۱۶ دستگاه دیزل ژنراتور در خراسان شمالی 
  • محموله کالای قاچاق ۱۰ میلیاردی به مقصد نرسید
  • حجم عملیات انبار نفت منطقه تربت‌حیدریه از مرز ۱.۶ میلیارد لیتر گذشت
  • یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون لیتر سوخت در منطقه تربت‌حیدریه توزیع شد
  • رکورد حجم عملیات انبار نفت منطقه تربت حیدریه از مرز یک میلیارد و ۶۷۰ میلیون لیتر
  • ادعای اجرای سند ۲۰۳۰ توسط دولت سیزدهم دروغ است
  • قاچاقچی با سوخت قاچاق به مقصد نرسید
  • سنجش مهارت بيش از 30 هزار نفر در استان خراسان شمالی انجام شد
  • بهمن هاشمی تهیه‌کننده تئاتر شد