Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرمان – ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت:با گذشت چهار دهه از انقلاب اسلامی ایران، این نظام به افتخارات بزرگی دست یافته است و برای تداوم این مسیر مردم و مسئولان باید متحد بوده و گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی باشند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی در آئین این هفته نماز جمعه کرمان ضمن دعوت همگان به رعایت تقوای الهی افزود: دشمن به این نتیجه رسیده که با جنگ سخت نمی تواند بر ملت ایران پیروز شود و گرچه استارت هایی را مانند حوادث اخیر می زند اما فکر می کند که با ابزار جنگ نرم باید مردم و این انقلاب را از پای درآورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: ناامید کردن مردم و استفاده از ابزارهای فرهنگی، نابود کردن اعتقادات و ایمان مردم با اشاعه شایعات بسیار زیاد و دروغ و مانع تراشی برای حل مشکلات مردم از نقشه های شوم دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی ایران است.
وی رفع مشکلات معیشتی مردم را مورد تاکید قرار داد و گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی حل مشکلات بیکاری و اشتغال و رفع خلاء های داخلی را مورد تاکید قرار داده اند و همه باید با همراهی و هم افزایی در راستای رفع کاستی های احتمالی اقدام کنیم.
حجت الاسلام علیدادی سلیمانی، اشغال نظامی فرودگاه مهرآباد به دستور بختیار به منظور جلوگیری از ورود امام خمینی (ره) را یکی از حوادث بهمن ماه برشمرد و گفت: بختیار فردی است که در ابتدا از مبارزان با شاه بود اما آرام آرام استحاله شد و نخست وزیری را از شاه گرفت .
وی ادامه داد:بختیار آنقدر حمایت و پستی خود را به پیش برد که فرودگاه را بر روی امام (ره) بست اما به فضل خداوند این حرکت نیز خنثی شد و امام آمدند و انقلاب شکوهمند اسلامی به پیروزی رسید و تاکنون افتخارات بسیار زیادی را کسب کرده است.
وی به روز غزه نیز اشاره و بیان کرد: اسرائیل منحوس و رژیم صهیونیستی به مانند غده سرطانی است که به وسیله استکبار جهانی در سرزمین اسلامی گذاشته شده و مسلمانان را قتل عام می کند.
نماینده ولی فقیه در استان کرمان وسعت نوار غزه را 40 در 10 کیلومتر ذکر کرد و ادامه داد: این منطقه از تراکم جمعیت بسیار بالایی برخوردار است و یک میلیون و 700 هزار مسلمان در این منطقه زندگی می کنند و هر روز مسمانان نوار غزه با تهدید و آتش روبرو می شوند.
وی به نامه رئیس دفتر سیاسی گروه حماس به رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: این نامه نشان دهنده آن است که در دنیای امروز تنها کسی که صادقانه از جبهه مقاومت حراست می کند ایران اسلامی است.
وی خاطرنشان کرد: دستاورد دفاع از حزب الله جنگ هشت روزه ای است که برای اولین بار مردم فلسطین در آن پیروز شدند.
امام جمعه کرمان یاد جانباختگان کشتی نفتکش ساچی را گرامی داشت و گفت: این افراد در آتش پرحرارت این دنیا سوختند تا خود را از آتش آخرت رهایی بخشند و باید به خانواده این افراد تسلیت گفت.
وی ولادت حضرت زینب (س) را نیز تبریک گفت و ضمن گرامیداشت روز پرستار و بهورز ادامه داد: وظیفه دینی و اسلامی ما این است که از محیط زیست با تمام وجود حفاظت و حراست کنیم.
وی ادامه داد: هوای پاک برای همه موجودات زنده امری ضروری و حیاتی است و وظیفه الهی ما است که به فعالان محیط زیست کمک کرده و ازنعمت های الهی حراست کنیم.
امام جمعه کرمان در بخش دیگری از سخنان خود به ویژگی های رفتاری یک مسلمان اشاره و بیان کرد: یکی از رفتارهایی که به شدت ما را از اسلام و مسلمانی دور می کند، رفتار هوا پرستانه است که آثار بسیار خطرناکی را نیز در زندگی بر جای می گذارد.
وی با بیان اینکه یکی از سرانجام های رفتارهای هواپرستانه پیروی از شیطان است، گفت: گاهی پیروی از شیطان، فاصله آدمی با اسلام و مسلمانی به حدی می رسد که دیگر راه بازگشتی نیز باقی نمی ماند.
وی خاطرنشان کرد: زمانی که آدمی گوش خود را دراختیار شیطان گذاشت و وقتی گناهان بزرگ در ذهن او کوچک شمرده شد، دنبال روی هوا و هوس می شود.
حجت الاسلام علیدادی سلیمانی گفت: گاهی افراد براساس گرایش سیاسی خود مطالبی را دنبال می کنند که اگر از آنها بپرسیم آیا این گرایش های سیاسی مورد رضایت خداوند است، از پاسخ دادن باز می مانند.
وی ادامه داد: در خطبه های بعدی به تفصیل در باره کسانی که صرفا گرایش های خود را ترجیح دادند و مصیبت هایی را به بار آوردند، صحبت خواهیم کرد.
آئین این هفته نماز جمعه کرمان در مصلای امام علی (ع) این شهر برگزار شد.
خبرنگار: سمیه حسن شاهی**انتشار: بهنام احمدی
7440/ 5054

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۸۰۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آهنگ امت اسلامی، آهنگ عدالت‌خواهی و دین‌مداری است

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی، رئیس‌جمهور در نشست با نخبگان علمی پاکستان گفت: مردم پاکستان به مردم ایران علاقمندند چون انقلاب اسلامی ضد ظلم، بی‌عدالتی و استعمار است. مردم پاکستان نسبت به ظلم و نظام سلطه حساسیت دارند و علیه ظلم و نجات مظلومان، فریاد می‌زنند. از این جهت ملت پاکستان و ایران در کنار یکدیگر هستند.

وی افزود: آهنگ امت اسلامی، آهنگ عدالت‌خواهی و دین‌مداری است. امروز بصیرت مردم مانع از تفرقه‌افکنی دشمنان شده است.

رئیس جمهور گفت: بسیار باعث تاسف است کشتن بیش از سی‌هزار مردم بی‌گناه فلسطین و غزه که اکثر آن‌ها زنان و کودکان هستند باعث تاسف بیشتر است که آمریکا و انگلیس و کشورهای غربی از این جنایت‌ها حمایت می‌کنند و سازمان‌های بین المللی که مدعی دفاع از حقوق بشر هستند کارایی خود را از دست داده‌اند.

وی افزود: امروز نه فقط امت‌اسلامی بلکه جهان بشریت به دنبال یک نظام‌عادلانه است که بتواند حق مردم مظلوم را از ظالم بگیرن.

رئیسی گفت: دشمنان تلاش کردند تا یمن را بهم بریزند اما نتوانستند. بصیرت مردم عاملی شد تا غربی‌ها در توطئه علیه امت‌اسلامی و توهین به نبی‌مکرم‌اسلام و مقدسات نتوانند موفق شوند.

وی افزود: در سوریه و عراق، داعش را تشکیل دادند و بعد در رقابت‌های انتخاباتی آمریکا دو نامزد اعلام کردند که داعش را ما تشکیل دادیم.

وی در ادامه گفت: با همه توطئه‌هایی که رژیم صهیونیستی، آمریکا و غرب داشتند، نتوانستند برای متوقف کردن اسلام و امت‌اسلامی کاری از پیش ببرند

رئیس جمهور تصریح کرد: جنایت‌های زیادی کردند، خون‌های زیادی ریختند که عراق و سوریه را به هم بریزند اما نتوانستند.

کد خبر 6085940 محمد مهاجرانی

دیگر خبرها

  • تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور
  • استقلال سیاسی کشور ایران بی‌مثال است / تداوم جدی در اجرایی شدن طرح نور
  • همه دستاوردهای امروز ایران اسلامی، از برکات نهضت امام راحل است
  • علم الهدی: دشمنان اسلام چشم به ولایت معصوم دارند
  • درمان اقتصاد نفتی جز با مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست
  • ذلت، تنها دستاورد آمریکا در عملیات پنجه عقاب
  • علم الهدی: دشمنان اسلام از مسائل سیاسی عبور کرده و چشم به ولایت معصوم دارند
  • عملیات وعده صادق تمام معادلات دنیا را تغییر داد
  • خانواده های شهدا پاسداران واقعی ارزشهای انقلاب اسلامی هستند
  • آهنگ امت اسلامی، آهنگ عدالت‌خواهی و دین‌مداری است