Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربى جدید تراکتورسازى که بامداد وارد ایران شد صبح امروز با مدیرعامل باشگاه دیدار کرد. ۲۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۵ ورزشی فوتبال ایران نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی باشگاه تراکتورسازی تبریز، ارتورول سالام سرمربى جدید تراکتورسازى که شب گذشته وارد ایران شد صبح امروز (جمعه) با مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه دیدار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آجورلو در این دیدار ضمن خوش آمدگویى به سالام براى وى آرزوى موفقیت کرد.

سالام نیز ضمن قدردانى از مدیرعامل باشگاه گفت: استقبال شب گذشته نشان داد که من اشتباه نکردم. خوشحالم که پیشنهاد شما را پذیرفتم.

وى اضافه کرد: مى‌دانم که در موقعیت حساسى قرار داریم و نباید فرصت را از دست بدهیم. براى بالا آوردن تیم در جدول باید چندین برابر کار و تلاش شبانه روزى داشته باشیم. اگر با اتحاد و همدل کار کنیم حتما نتایج خوبى به دست می‌آوریم.

به گزارش تسنیم، سایت رسمی باشگاه تراکتورسازی در حالی ارتورول ساغلام را به عنوان سرمربی جدید این باشگاه معرفی کرده است که هنوز قرارداد این مربی امضا نشده است.

انتهای پیام/

R1414/P1015135/S3,27/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۸۰۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال اندک هواداران تراکتور از دیدار برابر ذوب آهن

دریافت 31 MB

به گزارش خبرنگار مهر، ۴۵ دقیقه به شروع بازی تیم‌های تراکتور و ذوب آهن از مرحله یک شانزدهم جام حذفی باقی مانده و استقبال هواداران از این بازی اندک است.

کد خبر 6089282

دیگر خبرها

  • قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران در کافا
  • پایداری شبکه گاز خراسان جنوبی در برابر سیلاب
  • سرمربی تایلند: ایران نتوانسته راحت رقبا را شکست دهد
  • سرمربی تایلند: هدف ما برتری برابر ایران در دیدار نهایی است
  • تلاش‌ها برای پیدا شدن جسد فرد غرق شده در نازلوچای ارومیه ادامه دارد
  • تلاش برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان ادامه دارد
  • پیروزی پرگل دختران ایران برابر تاجیکستان
  • استقبال اندک هواداران تراکتور از دیدار برابر ذوب آهن
  • دشمن در تلاش است موضوع حجاب را به مسئله امنیتی تبدیل کند
  • مدیرعامل تعمیرات نیروگاهی ایران:تلاش بی وقفه متخصصان منجر به ساخت ۱۶ هزار قطعه نیروگاهی و جلوگیری از خروج ۸۰ ملییون دلار ارز از کشور شده است