Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز،

 روزنامه اسپانیایی «مارکا» نوشت؛ باشگاه منچستریونایتد تا به خدمت گرفتن رسمی الکسیس سانچس تنها چند ساعت فاصله دارد و برای انتقال این بازیکن به اولدترافورد به توافق نهایی رسیده است. قرار است این مهاجم شیلیایی با هنریک مخیتاریان معاوضه شود و این هافبک ارمنستانی هم بدون ردوبدل شدن پولی به جمع توپچی‌ها منتقل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس برخی منابع دستمزد سالیانه سانچس در منچستریونایتد 16 میلیون یورو خواهد بود.

در ادامه این گزارش آمده است؛ با پیوستن الکسیس سانچس به منچستریونایتد، خود به خود بحث بازگشت کریستیانو رونالدو به منچستریونایتد که در روزهای اخیر شایعه شده بود، پایان می‌یابد. مورینیو قصدی برای به خدمت گرفتن کریس ندارد. با پیوستن سانچس به منچستریونایتد، آقای خاص در خط حمله الکسیس، مارسیال، رشفورد، ماتا، لوکاکو و لینگارد را خواهد داشت و با این شرایط بعید به نظر می‌رسد که بخواهد در پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی مهاجم دیگری به ترکیب تیمش اضافه کند و در تابستان پیش‌رو هم این مربی پرتغالی به فکر تقویت خطوط هافبک و دفاعی تیمش خواهد بود.

مارکا در پایان نوشت؛ در کنار اینها با پیوستن سانچس به منچستریونایتد که گفته می‌شود پیراهن شماره «7» شیاطین سرخ به وی خواهد رسید، بازگشت رونالدو به اولدترافورد منتفی می‌شود، بازیکنی که به هر تیمی رفته شماره «7» را از آن خود کرده است. همچنین مورینیو که پیش از این از گرث بیل تمجید ویژه‌ای کرده بود، نسبت به جذب این بازیکن ولزی اطمینان ندارد و دلیلش هم مصدومیت‌های پی‌در‌پی این بازیکن است. آقای خاص نمی‌خواهد با جذب بازیکنی که زیاد آسیب می‌بیند، ریسک کند.

منبع: پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۸۰۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض‌ها به شادی جنجالی آنتونی؛ شاید فصل بعد در چمپیونشیپ بازی کنی!

به جز آنتونی، بازیکنان منچستریونایتد واکنش مناسبی به پیروزی مقابل کاونتری داشتند. 

طرفداری | در میان سکوت بازیکنان منچستریونایتد که متوجه عملکرد خودشان شده بودند، آنتونی شادی عجیبی را به نماش گذاشت.

به گزارش تلگراف؛ با وجود صعود دراماتیک به فینال اف‌ای کاپ، هواداران و بازیکنان منچستریونایتد به دلیل عملکرد ضعیف تیم در طول بازی، شاد چندانی از خود نشان ندادند. با این حال، در نقطه مقابل این سکوت، رفتار آنتونی، بازیکن تعویضی یونایتد جلب توجه کرد. او پس از اینکه راسموس هویلوند آخرین ضربه پنالتی یونایتد را به ثمر رساند، با حرکتی تحریک‌آمیز (دست زدن به گوش‌هایش) مقابل بازیکنان و هواداران کاونتری سیتی به شادی پرداخت. کلینتون موریسون، بازیکن سابق کریستال پالاس در این مورد گفت:

این رفتار، شخصیت او به عنوان یک بازیکن را نشان می‌دهد. آنتی به جای اینکه حواسش به کاونتری باشد، باید روی وظایف خودش در زمین تمرکز کند. چون عملکردهای ضعیف او در این فصل نشان می‌دهد که شاید فصل بعد در چمپیونشیپ بازی کند. به جای اینکه آن حرکت را به سمت هواداران کاونتری انجام دهد، باید در لحظاتی که منچستریونایتد به او نیاز دارد، عملکرد بهتری در زمین داشته باشد.

آنتونی که با مبلغ 100 میلیون یورویی از آژاکس به منچستریونایتد پیوسته، در 14 بازی اخیر تنها دو بار به میدان رفته است. او ابتدای فصل به اتهام خشونت خانگی قادر به همراهی تیمش نبود. وینگر برزیلی از زمان بازگشت به ترکیب اریک تن هاخ، تنها 2 گل به ثمر رسانده است، مقابل نیوپورت کانتی و لیورپول.  

شادی آنتونی  راسموس هویلوند که پنالتی پیروزی را به ثمر رساند، هیچ بازیکنی را در کنار خود برای شادمانی ندید.

 

از دست ندهید ????????????????????????

چرا دیوید تیلور باخت؟  خداحافظی دیوید تیلور از کشتی و ورود به MMA پیش‌بینی سیمپسون‌ها؛ رونالدو در فینال جام جهانی 2026 فان؛ اگر شغل نیکولا جکسون رانندگی بود!

دیگر خبرها

  • کاپلو: در تاریخ فوتبال سه بازیکن نابغه داریم که کریستیانو رونالدو جزو آن‌ها نیست
  • اوسمار قید استادیوم استادیوم آزادی را زد
  • برتری 4-3 منچستریونایتد مقابل رئال مادرید در شب هت تریک رونالدو نازاریو (2003/4/23) / فیلم
  • سریع‌ترین مرد دنیا حامی کریس: عاشق رونالدوام!
  • پاسخ تمسخرآمیز سرمربی پرسپولیس به مهم‌ترین سوال تاریخ فوتبال
  • پاسخ اوسمار به مهم‌ترین سئوال علاقمندان فوتبال
  • اوستون اورونوف در گفتگو با طرفداری؛ بازیکن کامل؟ ترکیبی از مسی و رونالدو!
  • اعتراض‌ها به شادی جنجالی آنتونی؛ شاید فصل بعد در چمپیونشیپ بازی کنی!
  • ذهنیت برنده؛ لب‌خوانی رونالدو پیش از زدن ضربه ایستگاهی: تو بهترین بازیکن تاریخ هستی!
  • رقابت بارسا با یونایتد و بایرن برای ستاره اسپانیایی