Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرشاد احمدزاده از تعویض با شایان مصلح، نسبت به شعارهای تند هواداران گسترش فولاد واکنش نشان داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

چند ماه پیش بود که علیرضا بیرانوند نسبت به شعارهای تند هواداران خودی واکنش نشان داد و آن ها را به سکوت فراخواند و حالا در بازی روز گذشته پرسپولیس و گسترش فولاد، فرشاد احمدزاده وینگر شماره ۱۰ سرخ ها علامت هیس را علیه هواداران تیم میهمان به کار برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در دقیقه ۸۵ جای خود را به شایان مصلح داد و برای جلوگیری از اتلاف وقت، از کنار زمین خارج شد. احمدزاده در حالی که از ضلع جنوبی ورزشگاه به سمت نیمکت حرکت می کرد، با شعار هواداران تبریزی که در جایگاه استقلالی ها مستقر بودند همراه شد و نسبت به آن ها واکنش نشان داد.

فرشاد در حالی که کاملا از انبوه عکاسان پشت دروازه گسترش فولاد آگاهی داشت نسبت به این شعارها واکنش نشان داد و با علامت هیس ممتد خود تمام خط عرضی تا نیمکت گسترش را با این حرکت عبور کرد.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۸۰۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناتو چنگ و دندان نشان می‌دهد/ رزمایش در فنلاند تحریک‌آمیز است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه، رزمایش ناتو در فنلاند را که ۲۶ آوریل(هفتم آوریل) آغاز خواهد شد، اقدامی تحریک‌آمیز توصیف کرد.

زاخارووا تاکید کرد: رزمایش نظامی ناتو در مجاورت مرزهای روسیه ماهیتی تحریک‌آمیز دارد.

وی تصریح کرد: هدف این رزمایش‌ها اعمال فشار نظامی بر فدراسیون روسیه از طریق نمایش زور و به اصطلاح چنگ و دندان نشان دادن است. این رزمایش‌ها خطر حوداث نظامی احتمالی را افزایش می‌دهد.

پیش‌تر، دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین در آستانه هفتادوپنجمین سال تاسیس این ائتلاف نظامی تحت رهبری آمریکا که فردا برگزار می‌شود، گفت که «هم‌اکنون روسیه و ناتو در وضعیت رویارویی مستقیم هستند.»

پسکوف تاکید کرد: در واقع، روابط حالا به سطح رویارویی مستقیم تنزل پیدا کرده است. ناتو همین حالا در جنگ در اطراف اوکراین مداخله دارد و همچنان به سمت مرزهای ما حرکت کرده و زیرساخت‌های نظامی خود را رو به مرزهای ما گسترش می‌دهد.

گسترش دائمی ناتو به سمت شرق اروپا، به محل مناقشه و استدلال ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه بدل شده است به طوری که او بیش از دو سال پیش با اشاره به عدم پایبندی ناتو به وعده‌هایش مبنی بر عدم گسترش به شرق اروپا دستور آغاز عملیات نظامی مسکو در این کشور را صادر کرد.

کد خبر 6087378

دیگر خبرها

  • تمسخر منچستریونایتد از سوی هواداران قعرنشین؛ چقدر افتضاحید!
  • فرشاد مومنی: به سوی روند قهقرایی گسترش فقر و عقب ماندگی حرکت می کنیم/ راحت می گویند نقشی در افزایش نرخ ارز نداریم! / وزیر مسئول تولید، می گوید آنقدر واردات کرده ایم که گلوگاه های گمرکی بند آمده! با عنوان «اصلاحات پارامتریک» از جیب حقوق بگیران سرقت می کنند
  • کاپیتان سابق پشت فولاد درآمد: با هم‌قوی‌تریم
  • ناتو چنگ و دندان نشان می‌دهد/ رزمایش در فنلاند تحریک‌آمیز است
  • قرارداد یک سال و نیمه فولاد با ویسی ادامه دارد
  • مدیریت متفاوت در قرمز و آبی‌های اهواز؛ یکی دخالت می‌کند، یکی حمایت!
  • رضاییان: به رحمتی پیش قرارداد داده بودیم
  • رضاییان: هواداران بیایند تا فولاد بماند
  • آخرین وضعیت مصدومان سپاهان؛ رضا اسدی و فرشاد احمدزاده به پرسپولیس می‌رسند
  • فرشاد احمدزاده به پرسپولیس رسید