Web Analytics Made Easy - Statcounter



گزینه سرمربی گری تراکتورسازی می‌گوید شرایط این تیم خوب نیست و تراکتورسازان کار سختی برای بهبود شرایط خواهند داشت.

به گزارش ایسنا، ارتوئول سائلام گزینه سرمربی گری تیم تراکتورسازی که بامداد امروز در میان استقبال هواداران وارد تبریز شد، پس از ورود به این شهر، ضمن قدردانی از هوادارانی که برای استقبال از وی به فرودگاه آمده بودند، اظهار داشت: من در استانبول آوازه محبوبیت تراکتورسازی را شنیده بودم و می‌دانستم که این باشگاه هواداران پرشوری دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با این‌ وجود از دیدن این استقبال شگفت‌زده و خوشحال شدم. باید بگویم برای من مایه خوشحالی و افتخار است که می‌توانم در چنین باشگاه محبوبی فعالیت کنم. درعین‌حال احساس می‌کنم مسئولیتم دوچندان شده و باید احساس مسئولیت زیادی درباره این هواداران داشته باشیم.

سائلام خاطرنشان کرد: می‌دانم که شرایط فعلی تیم به‌هیچ‌وجه مناسب نیست و هواداران از نتایج اخیر رضایت ندارند. جایگاه حقیقی ما اینجا نیست و باید در کنار هم برای رسیدن به پله‌های بالاتر تلاش کنیم و ان‌شاءالله از این مقطع و روزهای سخت به‌سلامت عبور کنیم و به‌طور حتم روزهای خوبی پیش روی خواهیم داشت.

گزینه سرمربی گری تراکتورسازی تصریح کرد: از هوادارانمان می‌خواهم در این مقطع از تیم محبوبشان حمایت کنند چون بیش از هر چیزی به حمایت و آرامش نیاز داریم. من به کار گروهی اعتقاددارم. بر این اساس معتقدم باید همه ما دست در دست هم متحد و منسجم برای موفقیت تراکتورسازی تلاش کنیم.

وی در پایان گفت:هواداران در کنار مدیریت باشگاه، کادر فنی و بازیکنان باید یک کار گروهی مستمر و مداوم را برای موفقیت و سربلندی تراکتورسازی دنبال کنند تا به یک نتیجه مطلوب دست‌یابیم.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۸۰۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی جدید تراکتور مشخص شد

مدیر تیم فوتبال تراکتور نام سرمربی جدید این تیم را اعلام کرد.

به گزارش مشرق، سعید مظفری‌زاده مدیر تیم فوتبال تراکتور تبریز در خصوص آخرین وضعیت کادرفنی این تیم بعد از جدایی پاکو خمز اظهار داشت: محمد نصرتی به صورت موقت هدایت تیم را برعهده گرفته و در بازی با نساجی مازندران سرمربی تراکتور است و محمد عسگری نیز او را کمک خواهد کرد. بعد از این بازی کمیته فنی در خصوص کادرفنی تصمیم‌گیری خواهد کرد و بعد از جلسه با هیات مدیره سرمربی جدید تیم انتخاب خواهد شد.

وی افزود: نصرتی خودش یکی از گزینه‌های باشگاه است. کمیته فنی و هیات مدیره باید تصمیم بزرگی را در این خصوص بگیرند و مسلما این موضوع نیاز به زمان دارد و در اولین فرصت باید سرمربی جدید انتخاب شود. با توجه به بازی‌های پیش رو و حساسیت این دیدارها ما باید بهترین گزینه‌ را انتخاب کنیم تا در آینده پشیمان نشویم. تا زمان انتخاب سرمربی جدید به طور حتم نصرتی سرمربی تیم است و هم‌اکنون نیز تیم زیر نظر او تمرین می‌کند.

مدیر تیم تراکتور در خصوص گزینه‌های این باشگاه برای انتخاب سرمربی بیان کرد: کمیته فنی و هیات مدیره مسئول انتخاب سرمربی جدید هستند و همه کارها با هماهنگی آنها انجام خواهد شد. من هنوز اطلاعی کاملی از گزینه‌ها ندارم. امیدوار هستم اتفاقات بزرگ و خوبی برای تراکتور و هواداران این تیم رقم بخورد.

مظفری‌زاده در خصوص سفر ریکاردو آلوز به ترکیه عنوان کرد: با توجه به تعطیلی تمرینات این بازیکن برای انجام کارهای شخصی خود سفر یک روزه‌ای به ترکیه داشت و قرار بود روز دوشنبه بازگردد که با کنسل شدن پرواز، آلوز امروز به تمرینات تیم اضافه شده و آماده بازی با نساجی مازندران می‌شود.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • خوشامدگویی با آتش و دود؛ استقبال بی نظیر هواداران بارسلونا از اتوبوس این تیم پیش از دیدار با پاری سن ژرمن / فیلم
  • دو گزینه اصلی تراکتور برای جانشینی خمز
  • سرمربی جدید تراکتور مشخص شد
  • بازگشت نصرتی به تمرینات تراکتور
  • فرهاد مجیدی و یحیی گل محمدی گزینه‌های تراکتور
  • استقبال هواداران بارسلونا از بازیکنان پاری سن ژرمن؛ توهین به دمبله، تشویق ام باپه!
  • گزینه های سرشناس جانشینی خمز در تراکتور
  • خمز از تراکتور جدا شد / گل‌محمدی دوباره گزینه اصلی شد
  • گل‌محمدی دوباره گزینه اصلی تراکتور شد
  • آذرباد: هواداران تراکتور ما را تشویق کردند