Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،مرکزخراسان رضوی،رئيس مركز تربيت بدني قرار گاه شهيد برنسي گفت:مرحله نهايي مسابقات فوتبال زمينهاي خاكي مشهد امروزآغاز شد.

سرگرد مشمول افزود:اين مسابقات كه با حضور ٦٠ تيم از ٣١ شهريور امسال اغاز شده بود امروز وارد مرحله نهايي شد .
 مشمول گفت: اين مرحله از مسابقات نيز با حضور ١٣ تيم از حاشيه شهر مشهد اغاز شده كه در دهه فجر نيز اين مسابقات به پايان ميرسد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي گفت ٤ تيم برتر اين مسابقات نيز به ليك دسته ٢ مشهد ميروند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۸۰۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک‌هشتم نهایی جام حذفی/ اعلام ترکیب پرسپولیس و آلومینیوم

ترکیب تیم‌های فوتبال پرسپولیس و آلومینیوم اراک در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال مشخص شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و آلومینیوم اراک در حالی از ساعت ۱۸:۱۵ در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک به مصاف هم خواهند رفت که ترکیب دو تیم به شرح زیر اعلام شد:

ترکیب آلومینیوم:

احمد گوهری، احسان قهاری، مهدی لیموچی، امین جهان کهن، سیدمهران موسوی، یونس اکبرپور، بهروز نوروزی فرد، عارف حاجی عیدی، محمدامین کاظمیان، میلاد بدرقه و محمدمهدی لطفی.

ترکیب پرسپولیس:

امیررضا رفیعی، گئورگی گولسیانی، حسین کنعانی زادگان، عبدالکریم حسن، دانیال اسماعیلی‌فر، مسعود ریگی، محمد خدابنده‌لو، سروش رفیعی، اوستون اورنوف، مهدی ترابی و عیسی آل‌کثیر.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی سپاهان و استقلال ملاثانی + فیلم
  • ۸ تیم مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • 8 تیم برتر جام حذفی و جای خالی سرخابی‌ها
  • جام حذفی فوتبال/ تراکتور، ملوان و گل گهر به مرحله یک چهارم صعود کردند
  • هوادار با شکست مس سونگون صعود کرد
  • یک‌هشتم نهایی جام حذفی/ اعلام ترکیب پرسپولیس و آلومینیوم
  • تیم‌داری در طرشت به روش کدخدامنشی
  • مظفری راهی مرحله نهایی مسابقات شد
  • عیدیان راهی فینال شد
  • زمان پایان لیگ تنیس روی میز مشخص شد