Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-03-28@15:11:50 GMT

نمايش «آخرين فعاليت» به اينستاگرام آمد

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۸۰۴۹۲

نمايش «آخرين فعاليت» به اينستاگرام آمد

خبرگزاري آريا - روز گذشته اينستاگرام قابليت جديدي را به سرويس خود آورد که به کمک آن کاربران مي توانند زمان آخرين فعاليت (Last Seen) فالوورها يا کساني که با آن ها چت داشته اند را ببينند. اين ويژگي که Show Activity Status نام دارد، به صورت خودکار از درون تنظيمات اينستاگرام فعال شده و همانند بقيه سرويس ها اين قابليت را داريد تا آن را غير فعال کنيد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


براي اين کار کافيست به قسمت تنظيمات اکانت رفته و در پايين تيک گزينه Show Activity Status را برداريد. البته با غير فعال کردن اين بخش، ديگر نمي توانيد آخرين فعاليت بقيه را نيز ببينيد. با توجه به گزارشات به دست رسيده، براي خيلي از کاربران اينستاگرام اين ويژگي فعال شده است.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۸۰۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت بیش از ۷۰۰ گروه بازرسی بهداشتی در نوروز در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، جانشین ستاد سلامت نوروزی دانشگاه علوم پزشکی مشهد و جانشین رئیس این دانشگاه در کمیته بهداشت، درمان و محیط زیست ستاد خدمات سفر خراسان رضوی گفت: 701  گروه بازرسی بهداشت، درمان، دارو، دامپزشکی، انتقال خون و محیط زیست در ایام نوروز در استان فعال است.

دکتر محمدیوسف رحمتی درباره مجموعه‌های فعال در این کمیته افزود: در برنامه‌های این کمیته تخصصی در طرح سلامت نوروزی مشارکت و همکاری ۷۱ بیمارستان عمومی، تخصصی و فوق تخصصی، ۸۲ مرکز دیالیز با ۸۴۲ تخت عادی و ۲۳ تخت ایزوله، ۲۱۸ درمانگاه شبانه‌روزی، ۹۰ مرکز تصویربرداری، ۸۴ مرکز، کلینیک و مطب دندانپزشکی، ۱۲۲ آزمایشگاه، ۲۶۱ مرکز بهداشتی و درمانی، ۴۰ مرکز خدمات به مزدوجان، ۴۳ مرکز هاری، ۵ پایگاه مراقبت مرزی، ۱۸۳ داروخانه شبانه‌روزی، ۸۲ داروخانه بیمارستانی، ۲۷۱ پایگاه اورژانس ۱۱۵، ۴ فروند بالگرد اورژانس هوایی، ۷ دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۲۰ دستگاه موتورلانس، ۱۴ مرکز انتقال خون، ۱۹۶ بازرس دامپزشکی با همکاری مرکز بهداشت خراسان رضوی را داریم.

وی با بیان اینکه برای نوروز امسال از مدت‌ها قبل برنامه‌ریزی خوبی در حوزه سلامت برایی ارائه خدمات شایسته و رضایت‌بخش به زائران و مجاوران امام رضا (ع) انجام شد افزود: در ارتباطات حضوری با مردم هموطنانمان از خدمات دریافتی در بخش‌های مرتبط با حوزه سلامت ابراز رضایت کرده اند و در بازدید‌های مستمر از همه مجموعه‌ها شاهد ارائه خدمات مطلوب، شایسته و باکیفیت در تمامی حوزه‌ها بوده ایم

جانشین ستاد سلامت نوروزی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: اعضای کمیته بهداشت و سلامت قرارگاه‌های عملیاتی ستاد‌های خدمات سفر مشهد و خراسان رضوی در ایام نوروز همه‌روزه و به صورت ۲۴ ساعته در خدمت زائران و مجاوران امام رضا (ع) و مهمانان نوروزی امام مهربانی‌ها هستند و پاسخگوی سوالات آنها در حوزه سلامت خواهند بود.

دکتر رحمتی افزود: زائران و مجاوران برای اطلاع از مراکز بهداشتی و درمانی فعال در ایام تعطیلات نوروزی به آدرس safar.mums.ac.ir مراجعه کنند.

مردم برای پاسخ سؤالات و همچنین طرح شکایات خود در حوزه سلامت می‌توانند با شماره تلفن‌های ۱۹۰، ۰۵۱۳۷۰۴۵ و ۰۵۱۳۱۴۴۹۹۰۸ و ۹ تماس بگیرند، ضمن اینکه سامانه‌های پیامکی ۱۰۰۰۸۹۱۹۰ و ۳۰۰۰۲۱۹۱ هم در این خصوص فعال است.

دیگر خبرها

  • فعالیت بیش از ۷۰۰ گروه بازرسی بهداشتی در نوروز در خراسان رضوی
  • فعالیت ۲ خط اتوبوس گردشگری در اصفهان
  • فعالیت مراکز اهدای خون خوزستان در شب‌های قدر
  • فعالیت ۴۵ کارگاه تولیدی در شهرستان نیر
  • قابلیت جدید اینستاگرام و تردز؛ محدودکردن محتوا‌های سیاسی!
  • فعالیت ستاد سیل خدمات شهری در کنار ستاد سفر شهر اصفهان
  • فعالیت سامانه تلفنی ۳۱۳۶ در همدان
  • ۵۰ راهنمای گردشگری در کرمان فعال هستند
  • ترفندهای افزایش سرعت اینترنت موبایل
  • خسارت سیلاب به بخشی از راه‌های روستایی و منازل مسکونی