Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - نماينده پارلمان اردن راي عدم اعتماد به دولت را در صورت موافقت با بازگشت سفير رژيم صهيونيستي به امان خواستار شد. 
به گزارش خبرگزاري آريا به نقل از خبرگزاري «اسپوتنيک» روسيه، «يحيي السعود» رئيس کميسيون فلسطين در پارلمان اردن روز پنجشنبه گفت: دولت اردن نبايد تحت هيچ شرايطي با بازگشت سفير اسرائيل به امان موافقت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


يحيي السعود ضمن درخواست محاکمه افسر قاتل اسرائيلي، از وکلاي اردن نيز خواست اين محاکمه را پيگيري کنند.
السعود افزود: در صورتي که سفير اسرائيل به اردن بازگردد، طرح لغو راي اعتماد به دولت ارائه خواهد شد.
23 ژوئيه 2017، دو شهروند اردني بدست نظامي سفارت رژيم صهيونيستي در اردن به ضرب گلوله کشته شدند.
به دنبال اين حادثه، سفير رژيم اسرائيل در اردن به همراه کارکنان سفارت، اردن را ترک کردند.
رژيم صهيونيستي روز پنجشنبه به علت اين حادثه از امان عذرخواهي کرد و درصدد برگرداندن سفير خود به اردن است. 134/111

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۸۰۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماسه «وعده صادق» روایت فتح می‌خواهد

ایسنا/مازندران نماینده ولی فقیه در مازندران به حماسه «وعده صادق» اشاره و بیان کرد: هر حماسه‌ای، روایت فتح و جهاد تبیین می‌خواهد و باید این پیروزی بزرگ برای مردم روایتگری شود.

آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی در نماز جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه که در مصلای امام خمینی برگزار شد، خود و نمازگزاران را به تقوا، پرهیزکاری، زهد و رستگاری دعوت کرد و گفت: امام صادق (ع) فرمودند، کلید تمام خوبی‌ها زهد است.

او با اشاره به اینکه از ۴۰۰۰ شهید روحانی در کشور، ۴۰۰ شهید متعلق به مازندران است، افزود: شهرستان بهشهر فردا میزبان یادواره شهدای روحانی است.

خطیب نماز جمعه ساری به مناسبت‌های مختلف ملی اشاره کرد و گفت: روز جهانی ماما را در پیش داریم که خدمت بزرگی به جامعه برای به دنیا آوردن فرزندان می‌کنند و لازم است که مسؤولان به این قشر توجه کنند و ما هم از ماماها می‌خواهیم که سقط جنین انجام ندهند.

عضو خبرگان رهبری بیان کرد: در قوه قضائیه، مقننه و مجریه که مشکلات زیادی دارند، نیازمند «وعده صادق» هستیم، مسؤولان باید با یک حماسه، مشکلات را برطرف کنند.

نماینده ولی فقیه در مازندران به حضور مردم در انتخابات گذشته، ۲۲ بهمن، روز قدس و انتخابات ۲۱ اردیبهشت اشاره کرد و گفت: در شهرها و شهرستان‌هایی که مرحله دوم انتخابات دارند، مردم بار دیگر حضور حماسی داشته باشند.

او جریان غزه را ظلم بزرگ صهیونیست‌ها دانست و ادامه داد: صهیونیست‌ها در باتلاق بزرگی گیر کرده‌اند که نیویورک‌تایمز افشا کرد. این اقدام، نمایشی از پیروزی بود و بعد عقب‌نشینی رژیم صهیونیستی که بتوانند فرماندهان حماس را شناسایی و ترور کنند.

محمدی لائینی اظهار کرد: به رژیم صهیونیستی می‌گوییم آن روز گذشت که ظالمان هر وقت دل‌شان خواست پیش روی و بعد عقب‌نشینی کنند؛ امروز مظلومان جهان و غزه و فلسطین یقه زورگویان را محکم چسبیده‌اند تا تسویه کامل نکنند رهای‌شان نخواهند کرد.

نماینده ولی فقیه در مازندران بیان کرد: بیش از ۸۰ کشور غربی و هزاران دانشگاهی در جهان، علیه رژیم صهیونیستی تظاهرات می‌کنند که نشان می‌دهد افکار جهانی جرثومه فساد را تحمل نمی‌کند.

امام جمعه ساری بر لزوم همکاری بیشتر بین آموزش و پرورش و حوزه علمیه و سایر دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اسرائیل و حماس به توافق آتش بس نزدیک شدند+ جزئیات/ هشدار درباره راه افتادن حمام خون در رفح/شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۶۵۴ نفر افزایش یافت
  • اسرائیل و حماس به توافق آتش بس نزدیک شدند+ جزئیات/ هشدار درباره راه افتادن حمام خون در رفح
  • دولت عراق استفاده از واژه «اسرائیل» را در رسانه‌ها ممنوع کرد
  • هشدار دادگاه لاهه به اسرائیل درباره ارعاب دادگاه و کارکنان
  • حماسه «وعده صادق» روایت فتح می‌خواهد
  • نطق تماشایی نماینده بلژیک در پارلمان اروپا درباره حمله ایران
  • چراغ سبز لندن به تداوم همکاری‌های تسلیحاتی با اسرائیل
  • هشدار ۵۷ عضو کنگره آمریکا به بایدن درباره حمایت تسلیحاتی از تل‌آویو
  • بازی آمریکا با کارت «صلح ابراهیم»
  • افزایش فشار دموکرات‌های آمریکا به بایدن؛ «نگذارید اسرائیل به رفح حمله کند»