Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-04-19@22:39:36 GMT

ابعاد حادثه سانچی به «۳۶۰ درجه» رسید

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۸۰۵۵۵

ابعاد حادثه سانچی به «۳۶۰ درجه» رسید


مستند «۳۶۰ درجه» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی هادی نعمت اللهی امشب ۲۹ دی به شبهات و سوالات بی‌پاسخ درباره کشتی سانچی پاسخ می‌دهد.

به گزارش امتداد نیوز به نقل از روابط عمومی شبکه مستند سیما، کشتی «سانچی» با ۳۲ سرنشین ۹ روز در دل آب با آتش جنگید و درنهایت غرق شد، اما ابهامات آن از قبیل چگونگی برخورد دو کشتی، مقصد سانچی، دلایل نجات نیافتن کارکنان و …همچنان در کانال‌های رسمی و غیررسمی دست‌به‌دست می‌شود؛ سوالاتی که مستند «۳۶۰ درجه» به دنبال پاسخی برای آن‌هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هادی نعمت اللهی تهیه کننده و کارگردان مستند دراین‌باره گفت: پاسخ به ابهامات کشتی سانچی موضوع امشب «۳۶۰ درجه» است و تلاش کردیم تا با رصد کامل اخبار، بازتاب‌های داخلی و خارجی و گفتگو با کارشناسان مرتبط  ابعاد مختلف این حادثه غم‌انگیز را واکاوی کنیم.

وی افزود: در بخش‌هایی از این مستند تلویزیونی اسدالله قره‌خوانی سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی و هادی حق‌شناس معاون سازمان بنادر و دریانوردی به بخشی از این ابهامات مثل‌اینکه  بالاخره مقصر این حادثه که بود؟ آیا چینی‌ها کم‌کاری کردند؟ و … پاسخ خواهند داد.

«۳۶۰ درجه» مجموعه مستندهای اجتماعی، فرهنگی و سیاسی است که با توجه به اتفاقات و سوژه‌های مهم جامعه در طول یک هفته در شبکه مستند تهیه و تولید می‌شود.

این مستند جمعه‌ها ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه مستند پخش و شنبه ساعت ۱۴:۳۰ بازپخش می‌شود.

true برچسب ها : شبکه مستند سیما نفتکش سانچی هادی نعمت اللهی true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۸۰۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌های رسانه بیست و نهم فروردین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛  مستند «بازی اختاپوس» هر شب ساعت ۲۳ از شبکه یک سیما پخش و ساعت ۱۷ روز بعد نیز تکرار می شود.
این مجموعه ده قسمتی درباره شکل‌گیری رژیم صهیونیستی و عملیات طوفان‌الاقصی است.
مستند «مرزهای مقاومت» تا جمعه ساعت 19:15 از شبکه مستند پخش و ساعت 10 روز بعد بازپخش می شود .
تشکیل رژیم صهیونیستی در سال ۱۹۴۸ و جنگ این رژیم با کشورهای عربی نظیر مصر، لبنان، سوریه و اردن موضوع این مجموعه است.
همچنین فردای روشن هر روز ساعت 12:20 از شبکه تهران پخش می شود. حمایت از کسب و کارها در صنوف مختلف رویکرد این برنامه است.
و نیشدارو شنبه تا سه شنبه هر هفته ساعت ۲۱:۴۵ از رادیو ایران پخش می شود. بررسی کتابها، مجلات و متون ادبی طنز با نگاهی به مسائل سیاسی و اجتماعی روز موضوع این برنامه است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • همه ایرانی‌ها‌ دارای ‌پرونده سلامت ‌می‌شوند
  • خبر‌های رسانه - ۳۰ فروردین
  • «همیشه با هم» در «پا به ماه» روی آنتن شبکه دو
  • «در لباس سربازی» در قاب شبکه امید
  • روایت زندگی شهدا از نگاه مستندسازان رادیویی
  • آغاز پخش فصل دوم برنامه «پا به ماه» از شبکه دو سیما
  • خبر‌های رسانه بیست و نهم فروردین
  • فصل دوم مستند «پا به ماه» از شبکه دو سیما
  • «در لباس سربازی» از شبکه امید
  • حس وطن دوستی با شنیدن مستندهایی درباره شهدا