Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-23@21:40:45 GMT

امام جمعه شیراز: اعتماد به آمریکا خسارت است

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۸۰۵۷۸

امام جمعه شیراز: اعتماد به آمریکا خسارت است

به گزارش ایرنا، آیت الله اسدالله ایمانی در خطبه های نماز جمعه 29 دی با بیان اینکه دشمنان با ناامیدی از پیروزی در میدان ها به جنگ نرم رو آورده اند، گفت: جنگ نرم مربوط به امروز نیست و از زمان پیامبر اکرم (ص) وجود داشته است.
نماینده ولی فقیه در استان فارس جنگ نرم را در همه دوران ها حاصل ائتلاف سه گانه منافقین، زور گویان کینه توز و شایعه سازان دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: قرآن هشدار داده است که اگر دشمنان از این ائتلاف دست برندارند، تهدید ها و دستور العمل هایی برای آنان اجرا می شود که با شدت بسیار همراه است.
آیت الله ایمانی در این زمینه به تبعید آنان از جامعه و لعن پروردگار اشاره کرد و بیان داشت: اگر تبعید و لعنت آنها را ادب نکرد دستگیر می شوند و اگر زندان هم آنها را ادب نکرد، طبق فرمایش قرآن باید کشته شوند.

** تحریم های آمریکا حرکتی نخ نماست
وی در بخش دیگری از سخنان خود به تلاش های ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا برای تشدید و توسعه تحریم ها علیه ایران اشاره کرد و گفت: تحریم ها ادامه بیش از سی سال دشمنی است که از اولین روزهای پیروزی انقلاب آغاز شد و حرکتی نخ نماست.
وی با اشاره به ادعاهای ترامپ درباره برجام عنوان داشت: هرچند ترامپ نتوانست در این زمینه اظهار نظر خاصی کند، رفتار آنها نشان دهنده این است که آنها جز خیانت چیز دیگری نمی شناسند و جز وفا شکستن و از بین بردن پیمان راه دیگری نمی دانند.
امام جمعه شیراز ادامه داد: در همین دوران تحریم توانستیم مسائل علمی را دنبال کنیم و شاهد رشد پزشکی باشیم هرچند در مساله اقتصادی واقعا مشکلاتی وجود دارد و داشته و مسئولان باید به این موضوع بهتر رسیدگی کنند.
وی رسیدگی به محرومان را امری ضروری خواند و بیان داشت: دولت باید مساله اشتغال را حل و فصل کند زیرا بیکاری باعث آسیب‌های اجتماعی است.
نماینده ولی فقیه در استان فارس دولت را موظف به سرمایه‌گذاری های کلان و ایجاد اشتغال در حوزه تولید و صنعت دانست و گفت: دولت باید شغل هایی را ایجاد کند که فعالیت جسمی و حضور در کارخانه ها را به همراه داشته باشد نه شغل های پشت میزی و اداری.
امام جمعه شیراز در ادامه از حادثه نفت کش سانچی با عنوان رویدادی غمبار و اندوه بار یاد کرد و به خانواده آنان و مردم ایران برای این سوگ تسلیت گفت و بیان داشت: آنها در راه خدمت به کشور و ادای وظیفه به این مقام رسیدند و امیدوارم در مقابل این گرفتاری خداوند به عزیزانشان صبر عنایت کند.
خبرنگار: سیده سمیرا متین نژاد ** انتشاردهنده: غلامرضا مالک زاده
7375 / 1876
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۸۰۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشاورزی پیشران اقتصاد کشور است

حجت الاسلام و المسلمین اله نور کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در جشن برداشت گندم در شهرستان دهلران، با بیان اینکه خداوند متعال نعمت گندم را به انسان ارزانی داشته است، اظهار کرد: مراسم جشن گندم، در واقع شکرانه این نعمت الهی است.

وی با اشاره به اینکه کشاورزی از بهترین مشاغل به شمار می‌رود که تولید و اشتغال را به دنبال داشته و در اقتصاد کشور موثر است، افزود: این جشن نشانه قدردانی از نعمات الهی است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در ادامه با تاکید بر پرداخت زکات از سوی کشاورزان، تصریح کرد: باید تلاش شود زکات جمع‌آوری شده از کشاورزان هر منطقه در همان نقطه برای آبادانی و توسعه هر چه بیشتر هزینه شود.

وی به اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی در مقابل عملیات صهیونیست‌های کودک کش اشاره کرد و گفت: در عملیات وعده صادق، انتقام سخت از دشمن گرفته شد، ایران اسلامی اولین کشوری است که در یک عملیات ترکیبی پهبادی و موشکی، اهداف مورد نظر حاصل شد و امروز دشمن مات و مبهوت و متحیر است.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • بازدید امام جمعه پاوه از عملیات برفروبی «گردنه ته‌ته»
  • امام جمعه زاهدان: برای حق‌آبه سیستان آن‌گونه که باید کار نشد
  • شعار سال یک دستور عملیاتی است
  • هیات‌های ورزشی به حوزه فرهنگ ورود کنند
  • وعده ایران برای نابودی ظلم جهانی قطعی است
  • تأکید امام جمعه اردبیل بر افزایش تولیدات هنری برای رفع نیازهای روز جامعه
  • مسابقات قرآنی دانش آموزان دلیجان
  • یادمان پدران و مادران آسمانی شهدای خضرآباد
  • کشاورزی پیشران اقتصاد کشور است
  • استفتاء از امام خامنه‌ای؛ تصرف در مشاعات آپارتمانی