Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس فضای مجازی خبرگزاری صدا و سیما؛ به نقل از خبرگزاری فارس؛ برخی محصولات آرایشی و بهداشتی یکی از برندهای معروف فرانسوی، که تولید رژیم صهیونیستی است در بازار تهران نیز به فروش می‌رسد.

خریداران محصولات آرایشی و بهداشتی اخیرا با تولید جدید یکی از برندهای معروف فرانسوی مواجه شده‌اند که سبب نگرانی آنها شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئله از آنجا ریشه می‌گیرد که تولیدات یکی از برندهای معروف فرانسوی با عنوان محصول ساخته شده توسط رژیم صهیونیستی (اسراییل) به آنها فروخته می‌شود.

یکی از محصولات این برند در گذشته با عنوان «سرم مو» و تولید کشور فرانسه در بازار ایران به فروش می‌رسید هم‌اکنون با تولید اسراییل در بازار کشور ارائه می‌شود.

جای تعجب است که محصولات تولید شده این برند اسراییلی که هیچ ارتباط تجاری با ایران ندارد در بازار بزرگ تهران به آسانی در دسترس است. به گفته فروشنده این محصول به صورت قاچاق از کردستان عراق یا ترکیه به ایران وارد شده است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۸۰۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت استاندارد ایلام از رشد تولید در استان

یادگار محمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر از تمرکز سازمان ملی استاندارد ایران بر رشد تولید در راستای تحقق شعار سال و همزمان با موفقیت غرور آفرین سازمان ملی استاندارد ایران در ارزیابی همترازی آسیا - اقیانوسیه خبر داد.

مدیرکل استاندارد با اشاره به نقش برجسته سازمان ملی استاندارد ایران در رشد تولید گفت: نقطه کانونی ما تمرکز بر رشد تولید است.

وی با بیان اینکه سازمان ملی استاندارد ایران و بالطبع آن اداره کل استاندارد ایلام در دوره تحولی با اعمال نظارت‌های دقیق در تولید کالا و ارایه خدمات به بازارسازی تولیدات داخل کمک می‌کند، گفت: اگر محصولات تولیدی باکیفیت و استاندارد در بازار عرضه شود قطعاً رشد می‌کند و ما سعی کردیم تا با ارتقای کیفیت، بر وسعت بازار تولید داخل بیافزاییم.

دبیر شورای استاندارد استان در خصوص بازارهای صادراتی نیز اظهار داشت: برای دستیابی به مقیاس بالای اقتصاد صادراتی نیازمند مراودات بین المللی هستیم، به همین منظور سازمان ملی استاندارد دیپلماسی استاندارد و کیفیت را در دوران تحولی دولت سیزدهم هدفگذاراری کرده است.

محمدی با اشاره به موفقیت سازمان ملی استاندارد و تلاش‌های رییس سازمان ملی استاندارد ایران و مرکز ملی تأیید صلاحیت ایران در تمدید و افزایش عضویت کامل در اتحادیه تایید صلاحیت آسیا-اقیانوسیه گفت: بی شک این موفقیت جریان ساز جهش تولید و رشد اقتصادی کشور در راستای تحقق شعار سال از سوی رهبر معظم انقلاب، خواهد بود.

وی با بیان اینکه همزمان با کیفی سازی می‌توانیم بر رشد تولید و ایجاد بازار مناسب، همچنین سهم خوب با تحریک تقاضا در بازار داخل و صادراتی گام‌های موثری برداریم گفت: این اقدامات رشد تولید را به دنبال دارد و امیدواریم با عملکردی مناسب بتوانیم تا پایان سال کارنامه امیدآفرینی را داشته باشیم.

مدیرکل استاندارد استان در پایان، سازمان ملی استاندارد ایران را سازمانی مردمی و مردم نهاد معرفی کرد و گفت: امیدواریم با همراهی و پشتیبانی مردم در مشارکت تولید سال خوبی را با رشد تولید رقم بزنیم.

کد خبر 6088817

دیگر خبرها

  • حمایت استاندارد ایلام از رشد تولید در استان
  • نام و برند ایران باید در بازارهای جهانی بدرخشد
  • روزانه ۳۰۰ تن گوشت گرم وارداتی در تهران و البرز توزیع می شود
  • دستگیری یک تبعه رژیم صهیونیستی در مالزی که قصد انجام عملیات تروریستی داشت
  • محبوب‌ترین سکه طلا در بازار ایران این سکه است
  • رشد بورس با افزایش تولید خودرو و صادرات محصولات پتروشیمی
  • روزی که پل شریدر فیلمساز معروف آمریکایی به تهران آمد
  • قیمت خودرو امروز ۴ اردیبهشت+ جدول
  • چه دلایلی ایران رادیاتور را در رادیاتور محبوب کرد؟
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ رانا و ۲۰۷ امروز چقدر فروخته می‌شوند؟