Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@09:55:45 GMT

«خشم و هیاهو» تمدید شد

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۸۰۸۹۵

«خشم و هیاهو» تمدید شد

اجرای نمایش «خشم و هیاهو» به کارگردانی مهرداد رایانی تا ۱۵ بهمن ماه تمدید شد.

به گزارش ایسنا، نمایش «خشم و هیاهو» به نویسندگی و کارگردانی مهرداد رایانی مخصوص که از اول دی‌ماه در پردیس شهرزاد روی صحنه رفته به دلیل استقبال مخاطبان اجرایش تا پانزدهم بهمن‌ماه تمدید شد.

هانیه توسلی، علی سرابی و امیر حسین رستمی بازیگران اصلی این نمایش هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«خشم و هیاهو»  برای اولین بار در سال ۱۳۷۸ با بازی علی سلیمانی، مجید آقا کریمی و مهرداد رایانی مخصوص در سالن سایه تئاتر شهر اجرا شد و حالا بعد از گذشت ۱۸ سال با ترکیبی متفاوت روی صحنه رفته که به مانند اجرای اولیه‌اش از آن استقبال به عمل آمده است.

این نمایش هر شب به جز شنبه‌ها ساعت ۱۹ در سالن شماره دو پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌رود. نور الدین حیدری ماهر به عنوان مجری طرح در اجرای نمایش«خشم و هیاهو» با مهرداد رایانی مخصوص همکاری دارد.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است که روایتی کمدی گروتسک از زندگی سه فرد در روزهای نچسب زندگی است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۸۰۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای نمایش تشریفات ساده در تماشاخانه ماه در عمارت سعدی اصفهان


کارگردان نمایش «تشریفات ساده» گفت: داستان این نمایش در یک شب سرد بارانی در ناکجاآباد می‌گذرد و محور آن کشف رمز از پرونده قتلی معماگونه است.


سعید امیرسلیمانی در خصوص چگونگی شکل‌گیری ایده این نمایش افزود: من در سال ۱۳۸۵ زمانی که فیلم «تشریفات ساده» از «جوزپه تورناتوره» را در شبکه ۴ دیدم، داستان فیلم به دغدغه اصلی من تبدیل شد و می‌خواستم با بیان این دغدغه، یک نمایش هدفمند را به مخاطب ارائه دهم.


او گفت: نمایش «تشریفات ساده» برای مخاطب بالای ۱۲ سال مناسب است و علاوه بر مخاطب عام، می‌تواند برای علاقه‌مندان به حوزه‌های روانشناسی و ادبیات نیز جذاب و مفید باشد.


نمایش «تشریفات ساده» تا ۱۳ اردیبهشت‌ماه هر شب ساعت ۱۹ در تماشاخانه ماه حوزۀ هنری استان اصفهان، واقع در خیابان استانداری به روی صحنه می‌رود و علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه بلیت این نمایش به سایت تیوال مراجعه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • رشد خوبی را در پروژه‌های نهضت ملی مسکن شاهد هستیم
  • اجرای نمایش تشریفات ساده در تماشاخانه ماه در اصفهان
  • اجرای نمایش تشریفات ساده در تماشاخانه ماه در عمارت سعدی اصفهان
  • قصه گویی و اجرای نمایش برای کودکان
  • هیاهو برای هیچ؛ آمریکا گردان اسرائیلی را تحریم نمی‌کند
  • مهرداد صدقی با یک آبنبات جدید به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • شگفتی‌ساز جام‌حذفی دور از هیاهو قهرمانی!
  • اجرای نمایش «سپیده» در حوزه هنری
  • ۶ سال زندگی با «در انتظار گودو»!/ بازی با زمان بر صحنه تئاتر
  • اجرای «چه کسی جوجه‌تیغی را کشت» در اصفهان