Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمتر از ۵ هزار نفر تاکنون برای تماشای دیدار پدیده خراسان و استقلال تهران در ورزشگاه حضور یافته‌اند. ۲۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۱ استانها خراسان رضوی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، علی رغم اینکه حدود یک ساعت تا آغاز دیدار استقلال تهران و پدیده خراسان در ورزشگاه ثامن مشهد باقی مانده اما تماشاگران از این دیدار استقبال اندکی انجام داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حدود دو هزار نفر از هواداران پدیده و دو هزار نفر از هواداران استقلال برای تماشای این دیدار در ورزشگاه حضور پیدا کرده‌اند و در مجموع تاکنون کمتر از 5 هزار نفر به ورزشگاه آمده‌اند.

داوران این دیدار نیز لحظاتی قبل وارد ورزشگاه شدند البته اتوبوس‌های تیم پدیده ساعت 13 از مبداهای شهری به سمت ورزشگاه حرکت کرده‌اند و احتمال افزایش تعداد تماشاگران وجود دارد.

بلیت فروشی این دیدار امروز نیز از ساعت 9 صبح صورت گرفته و 18 هزار بلیت مقرر شده است که در اختیار تماشاگران قرار گیرد.

همچنین سعید فتاحی رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ برتر فوتبال کشور نیز در ورزشگاه ثامن مشهد حضور پیدا کرده است.

استقلالی‌ها روز گذشته در فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد استقبال مناسبی از این تیم صورت دادند و به نظر می‌رسید تعداد هواداران این تیم در این دیدار بیشتر باشد و شاید در ساعات منتهی به دیدار نیز این تعداد افزایش پیدا کند.

امروز صبح نیز از ساعت 9 تا 12 بلیت فروشی ویژه این دیدار در ورزشگاه تختی مشهد صورت گرفته است و تعدادی از تماشاگران که روز گذشته موفق به تهیه بلیت در مکان‌های تعیین شده نشده بودند امروز با حضور در ورزشگاه تختی مشهد بلیت این دیدار را خریداری کردند.

ترکیب پدیده مشخص شد

شهاب گردان، سید عبدالله حسینی، محمدرضا خانزاده، سعید صادقی، رضا ناصحی، اکبر صادقی، محمداسماعیل نظری، محمدرضا خلعتبری، معین عباسیان، امین قاسمی‌نژاد و محمد قاضی بازیکنان اصلی پدیده خراسان را برای این دیدار تشکیل می‌دهند.

قائدی همچنان خارج از ترکیب

اما نکته بارز در ترکیب استقلال تهران این است که با وجود محرومیت یکی دو بازیکن این تیم بازهم خبری از حضور مهدی قائدی در ترکیب نیست. نکته بارز دیگر در ترکیب استقلال تهران بازگشت رحمتی به ترکیب است.

مهدی رحمتی، مجید حسینی، روزبه چشمی، وریا غفوری، میلاد زکی‌پور، امید ابراهیمی، فرشید باقری، امید نورافکن، فرشید اسماعیلی، سرور چپارف و جابر انصاری بازیکنان استقلال را در این دیدار با نظر شفر تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام/ح

R41347/P1357/S6,1188/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۸۰۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه استقلال: بازی ما بدون تماشاگر است!

به گزارش "ورزش سه"، با توجه به کنار رفتن استقلال از رقابت‌های جام حذفی و فاصله زمانی میان دیدار این تیم مقابل شمس‌آذر با جدال برابر تراکتور، آبی‌پوشان امروز در یک بازی دوستانه به میدان می‌روند.

آریو اسلامشهر که پیش از این نیز مقابل آبی‌پوشان قرار گرفته بود، حریف امروز شاگردان نکونام است و این باشگاه به صورت رسمی اعلام کرد که بازی دوستانه امروز استقلال پشت درهای بسته برگزار می شود.

در متن اطلاعیه رسانه رسمی استقلال آمده است:

شاگردان جواد نکونام در ادامه برنامه آماده سازی خود برای رویارویی با تراکتور، امروز یک دیدار تدارکاتی برگزار می کنند.

به رغم شایعه های منتشر شده در فضای مجازی از سوی برخی افراد که هدفی غیر از برهم زدن آرامش استقلال ندارند، کادر فنی استقلال هیچ درخواستی مبنی بر انجام بازی در حضور هواداران نداده و از آن جایی که حضور تماشاگر در باز‌ی دوستانه نیز نیاز به مجوز از مراجع ذیصلاح دارد و مجوزی در این خصوص صادر نشده است، امروز استقلال پشت درهای بسته با آریو اسلامشهر بازی می کند و امکان میزبانی از هواداران فهیم استقلال میسر نیست.

دیگر خبرها

  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز ۶ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس بدون حضور زنان
  • بلیت فروشی دیدار تیم‌های تراکتور و ذوب آهن
  • بلیت فروشی دیدار تیمهای تراکتور و ذوب آهن
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • اطلاعیه استقلال؛ بازی ما بدون تماشاگر است
  • اطلاعیه استقلال: بازی ما بدون تماشاگر است!
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت + جدول فیلم و قیمت بلیت
  • برگزاری دیدار آلومینیوم - پرسپولیس با حضور تماشاگر
  • درخواست هواداران از ستاره رئال: لطفا بمان!