Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار میبد با حضور در جمع بسیجیان گردان الی بیت المقدس فرهنگ بسیجی چراغ راه آینده و پیشانی کشور دانست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از میبد خبر، فرماندار میبد با حضور در جمع بسیجیان شرکت کننده در رزمایش گردان الی بیت المقدس حوزه 1 ثارالله میبد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی بیان داشت: بسیج مفهوم تازه ای بود که در انقلاب اسلامی شکل گرفت و یک معنای جدید ازحضور و مشارکت مردم در صحنه ها و بحران های مختلف و شرایط سخت وارد فرهنگ ما ساخت که در گذشته وجود نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین فلاح  با اشاره به روند شکل گیری بسیج در اوایل انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: از ابتدای انقلاب اسلامی نام بسیج با بسیج سازندگی شکل گرفت و حضور مردم در صحنه های جهاد سازندگی و حضور در روستاها و کنار مردم معنی جدیدی به خود گرفت و این حضورمقدمه ای شد تا حضور مردم در قالب نام بسیج سازماندهی شود و بتواند در جنگ تحمیلی هدایت شود تا درمرزهای جمهوری اسلامی، ازآرمانهای نظام و تمامیت ارضی کشور دفاع کند.

وی وی تصریح کرد: انصافاً بار اصلی جنگ بر دوش همین عزیزانی بود که بدون هیچ چشمداشت و وابستگی به صورت داوطلبانه به صحنه آمدند و مسئولانه با نیت پاک تلاش کردند و آنچه رضای خداوند بود اتفاق افتاد.

فرماندار شهرستان میبد به ظرفیت عظیم بسیج در عرصه های مختلف اشاره کرد و افزود: این ظرفیت و پتانسیل که به عنوان یک تشکیلات و سازمان منسجم از یک پایگاه مردمی برخوردار است می تواند به کمک بخشهای مختلف کشور بیاید و در خدمت رسانی به مردم نقش مهمی را ایفا نماید.

فلاح در ادامه بیان داشت: بسیج مجموعه بی بدیلی است که در کمتر جایی از دنیا وجود دارد و باید با برنامه ریزی بهتر از ظرفیت نیروهای با انگیزه و علاقه مند که قرار است در زمان بحران به صحنه بیایند و مشکلات کشور را حل کنند؛ به بهترین شکل استفاده شود.

وی فرهنگ بسیج را چراغ راه آینده و پیشانی کشور دانست و افزود: باید از این ظرفیت به خوبی استفاده شود تا  در همه زمینه ها به کشور کمک کند و در جهت خدمت رسانی به مردم گام بردارد. 

سرگرد پاسدار مصطفی بهشتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میبد درباره این رزمایش بیان داشت: رزمایش الی بیت المقدس با حضور 195 نفر از بسیجیان عضو گردان الی بیت المقدس در قالب 3 گروهان در اردوگاه قدس شهرستان میبد برگزار شد.

وی در پایان اظهار داشت: این رزمایش با هدف حفظ وانسجام و آمادگی رزمی گردان الی بیت المقدس برگزار شده که در این رزمایش برنامه های مختلف از قبیل برگزاری کلاس های آموزش نظامی و عقیدتی سیاسی، رزمایش شبانه، راهپیمایی ( کمین و ضد کمین )، اطفاء حریق، مقابله به اجرا در آمد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۸۰۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور کشور‌های اسلامی در جشنواره مد و لباس مداومت

پوریا جلالی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در نشست صمیمی با هنرمندان و اهالی فرهنگ و هنر و رسانه که به همت دستیار مردمی‌سازی فرمانداری کنگاور در این شهرستان برگزار شد، گفت : نگاه ما به شهرستان‌ها یک نگاه ویژه است و با توجه به ظرفیت‌های موجود در کنگاور تلاش می‌کنیم که جشنواره‌هایی را به میزبانی این شهرستان برگزار کنیم. 

وی با تاکید بر اینکه اداره ارشاد پدر معنوی اهالی فرهنگ و هنر و رسانه است، خاطرنشان کرد: ما از آثاری که با ارزش‌ها و فرهنگ جامعه منافات نداشته باشد حمایت می‌کنیم. 

جلالی در ادامه با بیان اینکه کرمانشاه می‌تواند میزبان بزرگترین رخداد‌های بین‌المللی باشد، اذعان داشت: در تلاش هستیم با ایجاد هماهنگی‌های لازم دهه فرهنگ کرمانشاه را در اروپا به میزبانی ایتالیا یا فرانسه برگزار کنیم و در همین راستا همه شهرستان‌های استان نیز حضوری موثر خواهند داشت و آثاری که به مفاهیم مقاومت و اربعین حسینی (ع) اشاره داشته باشند، در این جشنواره بین‌المللی ارائه و آثار برتر تجاری و به صورت انبوه تولید می‌شود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • حضور کشور‌های اسلامی در جشنواره مد و لباس مداومت
  • حمایت مردم میبد از عملیات مقتدرانه سپاه
  • فراخوان حماس برای حضور فلسطینی ها در مسجد الاقصی
  • تجلیل از هنرمندان بسیجی استان همدان
  • دولت با تسهیل و تقویت تولید در عرصه تحقق شعار سال گام بردارد
  • ساماندهی و اصلاح نقاط حادثه خیز در میبد
  • سردار سلیمانی: ایران در عملیات وعده صادق گوشه‌ای از توانمندی‌های خود را به کار گرفت
  • اسرائیل یک رژیم جعلی و منفور است
  • نایین پیشانی تامین کننده امنیت مرکز استان و کشور است
  • مناسب سازی معابر در میبد وضعیت خوبی ندارد