Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداو سیما،مرکز اصفهان؛ رییس هیات چوگان اصفهان گفت: یازده مرد و چهار زن چوگان بازاستان ،برای نخستین بار موفق به دریافت هندیکاپ 2- از فدراسیون کشوری این هیات شدند.
حسین جعفری جبلی افزود: با دریافت این کارت از این پس چوگان بازان استان مجوز حضور در تمامی همایش ها و مسابقات استانی  و کشوری را کسب کردند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: هم اکنون 23مردو 8زن در استان به طور حرفه ای چوگان بازی می کنند .
چوگان از بازی ،ورزش های کهن ایرانی است ،که به دلیل رواج میان پادشاهان و بزرگان به بازی شاهان نیز معروف بوده و امروزه به ورزشی جهانی تبدیل شده و هم اکنون بیش از ۷۷ کشور مسابقات و برنامه‌های ویژه آن  را  برگزار می‌کنند.
این بازی نیمه آذر امسال در فهرست میراث ناملموس یونسکو به نام ایران به ثبت رسید .
در گذشته میدان امام اصفهان به عنوان یکی از مهم ترین میدان های بازی چوگان بوده است .

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۸۰۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۸۰ درصدی پیاده‌روسازی خیابان آیت‌الله اشرفی اصفهانی

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: اجرای عملیات کف‌فرش و پیاده‌روسازی ضلع جنوبی خیابان آیت‌الله اشرفی‌اصفهانی به‌طول ۸۰۰ متر با ۸۰ درصد پیشرفت در دست اقدام است.

سیدسلمان قاضی‌عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: پیاده‌روها باید استاندارد اساسی را دنبال کند و متناسب با هدف ساخت آن‌ها این امکان به شهروندان داده شود تا به معنای عام در کنار اصل حفاظت و ایمنی شخصی بتوانند به‌عنوان عابر از فضای لازم برای عبور و مرور استفاده کنند.

وی افزود: در راستای خدمت‌رسانی شایسته و پاسخ به مطالبات شهروندان منطقه ۹ شهرداری اصفهان عملیات پیاده‌روسازی در سطح این منطقه با هدف تسهیل در عبور و مرور عابران و سلامت شهروندان در قالب پروژه‌های محله‌محور در حال اجرا است.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان تصریح کرد: عملیات پیاده‌روسازی خیابان آیت‌الله اشرفی اصفهانی به‌طول ۸۰۰ متر در ضلع جنوبی این خیابان حدفاصل مادی غفاری تا خیابان قدس در حال انجام است.

قاضی‌عسگر ادامه داد: این پروژه شامل عملیات خاک‌برداری، تسطیح و ریگلاژ، بسترسازی متراکم، بتن‌ریزی و اجرای کف‌فرش پیاده‌روها با مبلغ اولیه پیمان برابر ۲۷ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال در دست اقدام است.

وی با اشاره به پیشرفت ۸۰ درصدی این پروژه گفت: پروژه کف‌سازی و پیاده‌رو سازی این خیابان با هدف استانداردسازی معابر، بهبود عبور و مرور، افزایش رفاه شهروندان و برقراری نظم گذرگاه‌ها طی مدت زمان چهار ماه به بهره‌برداری خواهد رسید.

کد خبر 746904

دیگر خبرها

  • ساوه میزبان آزمون کشوری درجه ایثار شد
  • پیشرفت ۸۰ درصدی پیاده‌روسازی خیابان آیت‌الله اشرفی اصفهانی
  • وضعیت رامین رضاییان برای بازی مقابل پرسپولیس مشخص شد
  • اصفهانی‌ها چند روز از فروردین ۱۴۰۳ را هوای پاک تنفس کردند؟
  • رضاییان مقابل پرسپولیس بازی می‌کند (+سند)
  • رامین رضاییان تکذیب کرد؛ 3 کارته هستم و مقابل پرسپولیس بازی می کنم / واقعیت ماجرا چیست؟!
  • درخشش اصفهانی‌ها در مسابقات کاراته انتخابی تیم ملی
  • سارق ۱۵۰ میلیاردی منازل اصفهانی‌ها دستگیر شد
  • ساحلی بازان حریف خود را شناختند
  • سپاهانی‌ها به دنبال انتقام از قو‌های سپید انزلی هستند/ نبرد تیم‌های میانه جدول در اصفهان