Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@22:29:48 GMT

بدون تاریخ، بدون امضاء از ۲۵ بهمن اکران می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۸۱۰۰۶

بدون تاریخ، بدون امضاء از ۲۵ بهمن اکران می‌شود

پوستر فیلم «بدون تاریخ، بدون امضاء» به کارگردانی وحید جلیلوند رونمایی شد. ۲۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۶ فرهنگی سینما و تلویزیون نظرات

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، پوستر رسمی فیلم سینمایی «بدون تاریخ، بدون امضاء» ساخته وحید جلیلوند و به تهیه‌کنندگی علی جلیلوند در آستانه اکران عمومی رونمایی شد. «بدون تاریخ، بدون امضاء» در ادامه حضور موفق در جشنواره‌های معتبر جهانی، از 25 بهمن‌ماه در ایران اکران می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیروس سلیمی طراحی این پوستر را برعهده داشته‌است.

امیر آقایی، هدیه تهرانی، سعید داخ، علیرضا استادی و با حضور نوید محمدزاده، با معرفی زکیه بهبهانی در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند.

این فیلم تاکنون جوایز متعددی را از جشنواره های ایرانی و خارجی دریافت کرده‌است.

امیر آقایی، هدیه تهرانی، سعید داخ، علیرضا استادی، و نوید محمدزاده بازیگران این فیلم هستند. با معرّفی زکیّه بهبهانی، بازیگر خردسال: ماهان نصیری نیا، با حضور تعداد زیادی از هنرجویان تئاتر.

عوامل فیلم عبارتند از نویسندگان: علی زرنگار - وحید جلیلوند، کارگردان: وحید جلیلوند، مدیر فیلمبرداری: پیمان شادمانفر، طراح گریم: عبدالله اسکندری، آهنگساز: پیمان یزدانیان، مدیر تولید: محمدصادق آذین، طراحی و ترکیب صدا: سیدعلیرضا علویان، مدیر صدابرداری: امین میرشکاری، با تشکر از: داریوش صادق پور، طراح صحنه: محسن نصراللّهی، تدوین: وحید جلیلوند – سپهر وکیلی، برنامه ریز و دستیار اول کارگردان: حسن لبافی، زینب نصراللّهی، منشی صحنه: ندا قائدی، عکاس: امیرحسین شجاعی، مدیر تدارکات: محمد حیدرقلی، طراح لباس: دلیله صوفیانی، دستیار یک فیلمبردار: آرش رمضانی، دستیار کارگردان: بهنام اعلمی، دستیار یک صحنه: مسعود مقوّمی، گروه کارگردانی: قدیر حمزه‌ای – علی عسکری، دستیار تدارکات: عماد طاهری، فیلم پشت صحنه: حامد جوادزاده، پخش کنندۀ بین‌الملل: کتایون شهابی، مشاور رسانه‌ای: مریم نراقی، سرمایه‌گذاران: حامد عنقا – نازنین اسکندری تهیه‌کنندگان: علی جلیلوند، احسان علیخانی.

انتهای پیام/

R1380/P1356/S4,34/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۸۱۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارشناسی داوری دو تصمیم جنجالی وحید کاظمی!

به گزارش ورزش سه، استقلال در هفته بیست و چهارم لیگ برتر مقابل شمس آذر پیروز شد. در این دیدار آبی‌ها در دقیقه ۲۰ به گل رسیدند تا نیمه اول با نتیجه ۱-۰ به پایان برسد.

دقایقی پس از آغاز نیمه دوم مسابقه، در پی برخورد مدافع شمس آذر و مهرداد محمدی، داور در سوت خود دمید و یک پنالتی به سود استقلال اعلام کرد تا گل دوم آبی‌پوشان به ثمر برسد.

همچنین در دقیقه ۵۳ نیز محمد پاپی برخوردی با صالح حردانی داشت اما در این صحنه داور دستور به ادامه بازی داد تا تصمیمش مورد اعتراض استقلالی‌ها قرار بگیرد.

البته در ادامه استقلال گل سوم را نیز به ثمر رساند تا با وجود جبران دو گل خورده توسط شمس آذر، پیروز از زمین خارج شود.

با این حال تصمیمات وحید کاظمی در این صحنه‌ها مورد بررسی کارشناسان داوری قرار گرفته است:

???? برخورد محمدرضا رضایی و مهرداد محمدی (دقیقه ۴۸- پنالتی)

❌ ابراهیم میرزابیگی: هر بازیکن دستان‌شان را به هم قفل میکنند و این صحنه خطای هیچکدام از بازیکنان تلقی نمی‌شود. دور بودن زیاد داور و عمود بودن به صحنه و زاویه نامناسب او باعث شد تا این صحنه را درست نبیند.
❌ حسین عسگری: این صحنه به هیچ عنوان پنالتی نیست. مدافع خطایی نکرد؛ او در ابتدا جلوتر بود و دستش هم در حالت طبیعی قرار داشت اما داور حدود ۲۵ متر با صحنه فاصله داشت و پشت بازیکنان هم بود. در چنین حالتی که دو بازیکن هم چسبیده به هم هستند و برای توپ جدال می‌کنند، داور از چنین زاویه‌ای نمی‌تواند جلوی اینها را ببیند. در این صحنه هم داور به اشتباه سوت زد.

???? برخورد محمد پاپی و صالح حردانی (دقیقه ۵۳- مشکوک به پنالتی)

❌ ابراهیم میرزابیگی: این صحنه پنالتی بود. بازیکن شمس آذر بی احتیاطی می‌کند و پای بازیکن استقلال را می‌زند.
❌ حسین عسگری: مهاجم استقلال از مدافع سریع‌تر عمل می‌کند و پایش را برای توپ جلو می‌آورد اما مدافع شمس آذر پای بازیکن استقلال را می‌زند. داور باید در این صحنه پنالتی اعلام‌ می‌کرد.

* بروزرسانی می‌شود

دیگر خبرها

  • اعتراض شدید دقیقی به قضاوت وحید کاظمی
  • کارشناسی داوری دو تصمیم جنجالی وحید کاظمی!
  • دیدگاه کارشناسان داوری در مورد پنالتی مشکوک استقلال
  • «ابله» آماده نمایش و پخش شد/ «آخرین شیهه» در جشنواره آمریکایی
  • «طلوع خونین» را در تماشاخانه ایران‌شهر مشاهده کنید
  • در سینما و تئاتر چه خبر است؟
  • «شورش ذهن» در نوفل‌لوشاتو برپا می‌شود
  • «شورش ذهن» به عمارت نوفل لوشاتو می‌آید
  • اولین حضور بین‌المللی «چوپان» ‌در جشنواره آلمان
  • اولین حضور بین‌المللی «چوپان» ‌درجشنواره «sehsüchte» آلمان