Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا محمد کاظمی روز جمعه در بازدید از چند روستای ملایر در جمع اهالی روستای احمدیه این شهرستان اظهار کرد: با خود رای بودن رئیس جمهوری آمریکا و عدم پای بندی وی به توافق برجام دوباره مشکلاتی را برای ایران به وجود آورده، اما باید بداند که ملت ایران متحد و یکدل است.
وی با اشاره به توطئه های آمریکا علیه ایران از ابتدای انقلاب تاکنون افزود: ملت ایران پشت حول محور ولایت فقیه با موفقیت این توطئه ها را پشت سر گذاشته و باز هم امیدوار است که از این توطئه آمریکا پیروز بیرون می آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: ما ملتی هستیم که ابهت و هیمنه آمریکا را در جهان از بین بردیم و امروز آمریکا در دنیا منزوی شده و هیچ کشور اروپایی سیاست های ترامپ را قبول ندارد.
کاظمی با بیان اینکه اتحادیه اروپا و کشورهای اروپایی بر تعهدات خود در قبال برجام پابرجاست، افزود: امروز که ایران گروه تروریستی داعش را در منطقه شکست داده و قدرت نخست خاورمیانه است، آمریکا می خواهد با سنگ اندازی در مسیر برجام دشمنی خود را علیه ایران علنی کند.
وی با تاکید بر اینکه ایران می خواهد بدون وابستگی به آمریکا کشوری مستقل باشد، اظهار کرد: این در حالیست که امروز سرنوشت خاورمیانه با تصمیم ایران رقم می خورد و این موفقیت بسیار بزرگی است که آمریکا تاب تحمل آن را ندارد.
نماینده مردم ملایر در مجلس دهم گفت: از روزهای آغازین پیروزی انقلاب مردم و نظام ما درگیر جریان هایی بوده که نمی خواستند این انقلاب شکل بگیرد و رشد کند و همواره ما را با جریان های ضد انقلابی و منافقان، استکباری، حمله های تروریستی، هشت سال جنگ تحمیلی و تحریم های ظالمانه با مشکل مواجه کرده اند.
کاظمی ادامه داد: ملت ایران با رهبری های بنیانگذار جمهوری اسلامی و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب همواره با دست خالی با اهدای خون فرزندان خود این انقلاب را حفظ کرد که این اقتدار و عزت برای ما خیلی هزینه داشت.
وی بیان کرد: با این وجود که دشمن چون به اهداف خود نرسید، از وادی مسائل هسته ای وارد و بیش از 10 سال ایران را تحریم کرد، تحریم های ظالمانه ای که موجب مضمحل شدن صنعت ایران شد.
وی گفت: در نتیجه این تحریم ها هم اکنون اکثر واحدهای صنعتی ما تعطیل و یا با 30 تا 40 درصد ظرفیت کار می کنند که این امر موجب شد بیکاری در کشور روز به روز زیاد شود.
کاظمی به تلاش های دولت تدبیر و امید برای حل مشکلات ناشی از تحریم ها و رفع معضل بیکاری اشاره کرد و افزود: به واسطه این تلاش ها مذاکرات هسته ای به نتیجه رسید و راه سرمایه گذاری خارجی به کشور باز شد.
کاظمی ابراز امیدواری کرد: برجام روند طبیعی خود را طی کند و بتوانیم مشکلات موجود در جامعه از جمله اشتغال جوانان و مشکلات معیشتی را حل کنیم.
نماینده مردم ملایر در مجلس دهم با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی از سال 57 تاکنون تمام هم و غمش رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم بوده، خاطرنشان کرد: این اوج بی انصافی است که برخی از تریبون ها می گویند طی این سال ها اقدامی صورت نگرفته است.
کاظمی گفت: در حالیکه تمامی شاخص ها پس از پیروزی انقلاب بیش از 1500 درصد رشد داشته است و در همه زمینه در کشور تلاش های زیادی صورت گرفته، اما هنوز مورد رضایت مسئولان نیست.
وی تاکید کرد: با وجود همه این اقدامات در 40 سال از عمر انقلاب امروز نباید شاهد این باشیم که در روستاها مشکل آب، برق، گاز و راه های روستایی وجود داشته باشد.
وی اینکه مردم همواره به دنبال مطالبات و احقاق حق خود باشند را حق قانونی آنها دانست و افزود: این حق مسلم مردم است که حاکمان و مسئولان خود را امر و نهی کنند تا مراقب بیت المال باشند.
وی با بیان اینکه ما مخالف تجمع و حضور مردم برای درخواست مطالباتشان نیستیم، بیان کرد: دولت و مجلس در حد توان خود مجدانه در صدد رفع مسائل و مشکلات مردم است.
به گزارش ایرنا، وی با اشاره به تلاش نمایندگان مجلس در بررسی و تصویب لایحه بودجه 97 گفت: بودجه 97 را به گونه ای بستیم تا فشاری روی دوش مردم نباشد و در این راستا از گران شدن بنزین و افزایش حتی یک ریال عوارض جلوگیری کردیم و مالیات به حقوق های پایین کارکنان دولت تعلق نگرفت.
کاظمی همچنین از روستاییان درخواست کرد: نسبت به صرفه جویی در مصرف آب به ویژه کشاورزی تلاش کنند که دولت نیز برای چاه های آب کشاورزی میزان مصرف معینی را در نظر گرفته است.
ملایر دارای 208 روستای دارای سکنه است و در 75 کیلومتری جنوب شهر همدان در مرکز استان در غرب کشور واقع شده است.
7528/2087
خبرنگار: معصومه موسوی**انتشار دهنده: زهرا پیرنیا
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۸۱۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس: حال کارگران در دولت سیزدهم خوب شد

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی،سیاست حمایت دولت از تولید را سبب تمجید رهبر انقلاب از دولتمردان و خوب شدن حال کارگران عنوان کرد و گفت: دولت با ابتکار عمل خود بیش از ۸ هزار واحد و کارخانه تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل را به چرخه تولید بازگرداند.

ذبیح الله اعظمی ساردویی در گفت و گو با ایرنا درباره فرمایشات رهبر معظم انقلاب در جمع کارگران و اشاره ایشان به احیای هزاران کارگاه تعطیل‌شده یا نیمه تعطیل از سوی دولت سیزدهم گفت: یکی از اولویت‌های دولت از همان ابتدا، حمایت از مردم در تمام بخش‌ها بود که در عمل آنرا اثبات کرد تا حال کارگران در این دولت خوب شود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی افزود: در دولت گذشته به دلیل شرایط تحریمی، کرونا و ضعف مدیریتی، بیشتر کارگاه‌های تولیدی و حتی کارخانه‌های مهم تعطیل شدند اما دولت سیزدهم با ابتکار عملی که مسوولان آن تعریف کردند، بیش از ۸ هزار واحد و کارخانه تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل را به چرخه تولید بازگرداند و در عمل بسیاری از کارگرانی که بیکار شده بودند به اشتغال قبلی خود بازگشته و همچنین ۱۹۱ هزار شغل جدید ایجاد شد.

ساردویی با بیان اینکه توجه دولت به بخش خصوصی و شرکت‌های دانش بنیان به رونق اقتصاد کمک شایانی کرد، یادآور شد: ۵ هزار شرکت دانش بنیان در ابتدای دولت سیزدهم فعالیت می‌کردند که این رقم در ۲ سال گذشته با عملکرد و حمایت دولت به بیش از ۱۰ هزار واحد رسید که نشان دهنده رویکرد دولت در جهش تولید و توجه به بخش خصوصی است

وی با اشاره به بازدید که از کارخانه تراکتورسازی تبریز انجام داد، تصریح کرد: طبق آماری که در این بازدید انجام شد، تولیدات این کارخانه نسبت به سال‌های ۹۸ تا ۱۴۰۰ در قطعات مختلف چندبرابر افزایش یافته که گویای این واقعیت است که رشد تولید در ۲ سال اخیر برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب محقق شده است.

نماینده جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی درباره اینکه چگونه می‌توان از امکانات و ظرفیت مجلس برای تحقق فرمایشات رهبری استفاده کرد، توضیح داد: مجلس یازدهم در چهار سال گذشته قانون‌های مهمی مانند قانون جهش تولید دانش بنیان، قانون مالیات بر عایدی سرمایه، قانون اصلاح موادی از قانون مالیات‌های مستقیم، قانون جهش تولید مسکن و دیگر قوانین مرتبط با مردم و تولید را مصوب کرد و مجلس دوازدهم باید این مسیر را ادامه دهد و دولت نیز با اجرای قوانین مهم، در راستای تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب گام بردارد.

ساردویی با بیان اینکه مردم در ۴۵ سال گذشته ثابت کردند هرجا به میدان آمدند موجب موفقیت شد، تصریح کرد: انقلاب، جنگ تحمیلی، حضور در صحنه‌ها در بزنگاه‌های تاریخی از جمله جلوه‌های مهم حضور مردم در میدان است که این حضور همیشه به طعم شیرین موفقیت و پیروزی ختم شده است و در این مقطع هم باید کار را به مردم سپرد که قطعا نتیجه خواهد داد.

وی با بیان اینکه تثبیت نرخ ارز و مشارکت بانک‌ها در تولید، منویات رهبر معظم انقلاب برای رشد و توسعه کشور با مشارکت مردم را محقق خواهد کرد، گفت: برای اینکه این روند رو به رشد در سال ۱۴۰۳ نیز ادامه داشته باشد، ضروری است بانک‌ها از تولیدکنندگان حمایت فعال داشته و تسهیلات لازم را به آنها پرداخت کنند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • کاهش نرخ بیکاری در کشور/ دولت از برنامه‌های اعلامی خود عقب نیست
  • عضو کمیسیون کشاورزی مجلس: حال کارگران در دولت سیزدهم خوب شد
  • آیت الله خامنه ای : برخی توصیه می‌کنند یک خواسته آمریکا را قبول کنید تا مشکل حل شود / تحریم‌ها موجب شکوفایی استعداد‌ها شده
  • تغییر تصمیمات جبهه مقاومت و ضرورت بازنگری دربرخی تحلیل های رسمی
  • کارشناس مسکن: هیچ جای دنیا مستأجران مثل ایران به حال خود رها ‌نشدند / معضل مستأجران می‌تواند مشکل امنیتی شود
  • کوثری:‌ بزرگترین مشکل آمریکا در ایران آیت‌الله خامنه‌ای است
  • بزرگترین مشکل آمریکا در ایران حضور یک ابرحریف به نام آیت‌الله خامنه‌ای است
  • کوثری: بزرگترین مشکل آمریکا در ایران حضور یک ابرحریف به نام آیت‌الله خامنه‌ای است
  • آخرین تصمیمات درباره افزایش تعطیلات آخر هفته
  • آخرین تصمیمات درباره افزایش تعطیلات آخر هفته | پاسخ ایران به تحریم‌های جدید اتحادیه اروپا | آخرین وضعیت حقابه هیرمند