Web Analytics Made Easy - Statcounter

اهواز _ ایرنا_ امام جمعه اهواز خواستار راه اندازی هر چه سریعتر پیام رسان ملی در کشور شد و گفت: مسئولان نسبت به راه اندازی یک پیام رسان داخلی که قدرت رقابت با نمونه های خارجی را داشته باشد اهتمام ورزند.

به گزارش ایرنا آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری در خطبه های نماز جمعه این هفته اهواز در مصلی مهدیه امام خمینی(ره)، ضمن تبریک میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار افزود: پیام رسان هایی که درحال حاضر موجود است توسط کشورهای خارجی کنترل می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه شاهد مفسده های بسیاری از پیام رسان های خارجی هستیم تصریح کرد: بی شک پیام رسان ملی باید از هر لحاظ منحصر به فرد باشد و نباید اجازه داد دشمنان از طریق فضای مجازی بر سرنوشت جوانان ما تاثیر بگذارند.
آیت الله موسوی جزایری با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی طرح راه اندازی پیام رسان ملی را تصویب کرده است خاطر نشان کرد: البته اقداماتی جهت راه اندازی این پیام رسان ملی توسط وزارت ارتباطات آغاز شده اما باید این روند شتاب گیرد.
وی در بخشی دیگر از سخنان خود به حادثه آتش سوزی کشتی سانچی اشاره کرد و گفت: 32 نفر از خدمه این کشتی در راه خدمت به مردم و کشور جان خود را از دست دادند.
امام جمعه اهواز در ادامه با اشاره به اینکه در روزهای بسیار مهمی از تاریخ قرار داریم اظهار کرد: چهارشنبه گذشته بنام روز ملی اهواز ثبت شده است؛ روزی که مردم برای فرار شاه در خیابان ها جشن گرفته بودند اما این اقدام باعث خشم نیروهای شاه شد و به مردم حمله کردند.
وی با بیان اینکه روز ششم بهمن را در پیش رو داریم ادامه داد: بختیار پس از آنکه متوجه شد حضرت امام خمینی(ره) قصد ورود به کشور را دارد دستور اشغال نظامی فرودگاه را داد.
آیت الله موسوی جزایری گفت: با مبارزات دانشجویان، روحانیون و مردم سرانجام مجبور به عقب نشینی شد و برای ورود امام خمینی(ره) اعلام آمادگی کرد‌‌.
در پایان نمازجمعه دعای بارش باران توسط آیت الله موسوی جزایری و نمازگزاران قرائت شد.
9887/6064
خبرنگار: ندا رضاپور** انتشار: محسن بهاروند

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۸۱۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوقات شرعی اهواز، ۲۹ فروردین ماه ۱۴۰۳

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه ۱۴۰۳، هشتم شوال ۱۴۴۵ هجری قمری و ۱۷ آوریل سال ۲۰۲۴ میلادی است.
 
اوقات شرعی امروز به شرح زیر است:
 
اذان ظهر در اهواز ساعت ۱۲ و ۱۵ دقیقه به گوش می‌رسد و غروب آفتاب ساعت ۱۸ و ۴۵ دقیقه خواهد بود.
 
صدای روحبخش اذان مغرب نیز در ساعت ۱۹ و ۳ دقیقه طنین انداز می‌شود و نیمه شب شرعی ساعت ۲۳ و ۳۲ دقیقه است.
 
اذان صبح فردا، پنجشنبه ۳۰ فروردین ماه نیز ساعت ۴ و ۲۰ دقیقه به گوش خواهد رسید و آفتاب در ساعت ۵ و ۴۳ طلوع می‌کند.
 
ذکر روز چهارشنبه:
 
یا حی و یا قیوم
 
به معنای "ای زنده،‌ای پاینده" است که ۱۰۰ مرتبه خوانده می‌شود و باعث عزت دائمی خواهد شد.
 
ذکر روز چهارشنبه به اسم موسی کاظم (ع) و امام رضا (ع) و امام محمدتقی (ع) و امام علی النقی (ع) است. روایت شده در این روز زیارت ۴ امام خوانده شود.
 
حدیث روز را بخوانید:

امام علی (ع) فرمود: اَلکَـیِّسُ صَدیقُهُ الحَقُّ وَ عَدُوُّهُ الباطِلُ.


انسان زیرک، دوستش حق است و دشمنش باطل. (تصنیف غرر الحکم و درر الکلم ص ۶۸، ح ۹۴۵)

سخنان آموزنده:

هم جنسی و هم شکلی و اختلاط با کفار، تسلط و حکومت آنها را بر مسلمانان آسانتر می‌سازد. (آیت بهجت رحمه الله علیه)

احکام شرعی امروز:
 
سوال: آیا خارج کردن جنین از رحم مادر، زودتر از موعد مقرر، و رشد آن تحت مراقبت‌هاى ویژه و یا در دستگاه مخصوص (انکوباتور)، جایز است؟

جواب: عمل فوق فى نفسه اشکال ندارد. (استفتائات مقام معظم رهبری)

دیگر خبرها

  • فیبر نوری ویژه کسب و کارها را افزایش می دهیم
  • راه‌اندازی تعمیرگاه مخصوص خودرو‌های برقی در پایتخت
  • راه‌اندازی تعمیرگاه مخصوص خودرو‌های برقی درپایتخت
  • زارع‌پور: امسال ماهواره‌های سنگین‌تر با برد بیشتر پرتاب می‌شود
  • ۲۲ دستور رئیس قوه قضاییه خطاب به کلیه مقامات و مسئولان قضایی در سراسر کشور/ با مسدودسازی کد ملی، زندگی فرد را فلج می‌کنیم!/ انتقاد از وثیقه‌های سنگینی که با جرم متناسب نیست/ افراد در فرودگاه متوجه نشوند که ممنوع‌الخروج هستند/ به دریافت عوارض آلایندگی اهتم
  • استان سمنان تشنه است/ ضرورت اهتمام مسئولان در رفع مشکلات مردم
  • استان سمنان تشنه است/ ضرورت اهتمام مسوولان در رفع مشکلات مردم
  • مسؤولان قضائی شهرستان کنگان در حل مشکلات اهتمام ورزند
  •  پیام‌رسان‌های ایرانی جریمه خواهند شد؟ + فیلم
  • اوقات شرعی اهواز، ۲۹ فروردین ماه ۱۴۰۳