Web Analytics Made Easy - Statcounter

بنر حمایت از مجتبی جباری در ورزشگاه ثامن از سوی لیدرهای استقلال جمع آوری شد. ۲۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۵ ورزشی فوتبال ایران نظرات

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، دیدار تیم‌های پدیده خراسان و استقلال در حالی از ساعت 15 آغاز خواهد شد که در فاصله یک ساعت مانده به بازی نزدیک به 5 هزار تماشاگر در ورزشگاه ثامن مشهد حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*اکثر نفرات حاضر در ورزشگاه از طرفداران تیم استقلال هستند.

*تماشاگران استقلالی از ساعت 13 به ورزشگاه ثامن آمدند.

*با توجه به اینکه هفته گذشته در بازی مشکی پوشان و پرسپولیس 90 درصد تماشگران طرفدار تیم مهمان بودند این بار میزان مسابقه هیچگونه سرویس رفت و برگشتی برای تماشاگران درنظر نگرفته است تا مبادا اتفاق هفته قبل تکرار شود.

*باشگاه پدیده برای اینکه از حضور تماشاگران استقلالی در جایگاه ویژه جلوگیری کند کل بلیت‌های این قسمت از ورزشگاه را به طور رایگان در اختیار هوادارانش قرار داده است.

*سکوهای پشت یکی از دروازه‌ها به طور کامل در اختیار هواداران استقلال قرار گرفته است.

*اتوبوس استقلالی‌ها ساعت 13:30 به ورزشگاه ثامن رسید از این رو تعدادی از بازیکنان این تیم از جمله خسرو حیدری، امید نورافکن، فرشید اسماعیلی و مربیان خارجی این تیم به غیر از شفر مستقیما از اتوبوس به کنار زمین آمده و از وضعیت چمن بازدید کردند.

*هواداران استقلال بعد از اینکه باخبر شدند اتوبوس تیم محبوبشان به ورزشگاه آمده به تشویق یک پارچه تیمشان پرداختند.

*عده‌ای از هواداران استقلال بنر بزرگی در حمایت از مجتبی جباری به ورزشگاه آورده بودند که لیدرهای باشگاه خیلی زود این بنر را جمع کردند.

*با اعلام محمد زرندی مدیر رسانه ای باشگاه استقلال مهاجم خارجی این تیم برخلاف اخبار اعلام شده به مشهد نیامده و قرار است فردا به ایران بیاید.

*تماشاگران استقلال قبل از آغاز بازی بارها علیه تیم پرسپولیس شعار سر دادند.

*باشگاه پدیده برای میزبانی هرچه بهتر از این مسابقه با هزینه خودشان مشکل اسکوبرد ورزشگاه را حل کرده و بلندگوهای ورزشگاه را نیز تعمیر کردند. با توجه به همین قضیه از یک ساعت و نیم مانده به بازی برای هواداران حاضر در ورزشگاه موسیقی پخش شد.

*مهدی رحمتی به همراه اشکان نامداری برای گرم کردن به زمین آمد و سیدمهدی رحمتی و سیدحسین حسینی برخورد گرمی نداشتند، این درحالی است که هواداران استقلال به شدت حسینی را تشویق می‌کردند.

* هواداران از رحمتی خواستند که حسینی را سمت هواداران بیاورد ولی رحمتی از این کار خودداری کرد.

انتهای پیام/

R1331/P1435/S3,27/CT11 واژه های کاربردی مرتبط استقلال تهران

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۸۱۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیمی از بلیت‌های دیدار استقلال مقابل ذوب‌آهن فروش نرفت!

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، استقلال به عنوان صدرنشین لیگ برتر، فردا در دیداری حساس و مهم، در استادیوم آزادی پذیرای ذوب آهن خواهد بود. آبی پوشان که رقابت سخت و نزدیکی با پرسپولیس دارند، چشم انتظار حضور هواداران در ورزشگاه هستند.

بیشتر بخوانید: اولین خرید استقلال برای فصل جدید مشخص شد

برای این مسابقه، نزدیک به ۳۰ هزار بلیت در سامانه بلیت فروشی در دسترس علاقه‌مندان به فوتبال قرار گرفت که جایگاه بانوان به مانند تمام بازی‌هایی که در استادیوم آزادی برگزار می‌شود، در سریع‌ترین زمان ممکن به فروش رفت.

ظرفیت روبروی جایگاه نیز عصر امروز به پایان رسید، با این حال نیمی از بلیت‌های در نظر گرفته شده برای این مسابقه، یعنی حدود ۱۶ هزار بلیت هنوز در دسترس است و به فروش نرفته است.

جواد نکونام سرمربی استقلال در نشست خبری پیش از بازی از هواداران تیمش درخواست کرد که با لباس، شال و کلاه آبی به استادیوم آمده و تیم مورد علاقه‌شان را تشویق کنند.

با توجه به اینکه تعداد زیادی از هواداران پرسپولیس و حدود ۵۰ هزار نفر از علاقه مندان به این تیم برای دیدار با سپاهان در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کرده بودند، بازیکنان استقلال نیز امیدوارند که هواداران این تیم در بازی فردا راهی ورزشگاه شوند.

منبع: ورزش سه

انتهای پیام/

کد خبر: 1229610 برچسب‌ها لیگ برتر ایران

دیگر خبرها

  • حاشیه بازی نساجی و پرسپولیس| چهارمین گل اورنووف به نماینده مازندران/ برخورد گرم الهامی و پیروانی
  • حاشیه بازی نساجی و پرسپولیس| سومین گل اورنووف به نماینده مازندران/ برخورد گرم الهامی و پیروانی
  • تداوم حمایت هواداران یوونتوس از الگری: باید در تیم ما بمانی / عکس
  • نیمی از بلیت‌های دیدار استقلال مقابل ذوب‌آهن فروش نرفت!
  • آبی های چشم انتظار و خبر تلخ از صندلی های ورزشگاه آزادی !
  • نصف بلیت‌های بازی استقلال فروش نرفته است
  • حجازی: از هواداران انتظار حمایت داریم
  • بیانیه جدید باشگاه سپاهان؛ لیدرهای قسمت بانوان را شناسایی کنید
  • قول و قرار آتش‌بازی در ورزشگاه شیک جنوب
  • حمایت اوسمار از هواداران زن پرسپولیس (عکس)