Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-03-28@09:35:14 GMT

بازی خرس وسط با ببر 365 کیلویی !!! + فیلم و تصاویر باور نکردنی

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۸۱۱۴۹

بازی خرس وسط با ببر 365 کیلویی !!! + فیلم و تصاویر باور نکردنی

‍‍‍‍‍‍

رکنا: دوجوان روسی با یک ببر دست آموز خرس وسط بازی کردند.

حجم ویدیو: 5.31M | مدت زمان ویدیو: 00:00:53

این ببر که از تولگی نزد این دو جوان در روسیه بزرگ شده بود در یک زمین چمن با آن ها خرس وسط بازی کرد و اکثر کاربران دنیای مجازی را شوکه کرد.این دو جوان بدون توجه به احتمال حمله ببر و ترس از آن، با حیوان همبازی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۸۱۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لامینه یامال: دنیا زیر پای این بچه است!

به گزارش "ورزش سه"، او تنها 16 سال سن دارد، اما لامینه یامال به معنای دقیق کلمه همین حالا هم دنیای فوتبال را زیر پای خود گذاشته است.

وینگر بارسا در کنار اینکه تعداد زیادی رکورد شکسته و به دلیل استعداد غیرعادی و استثنایی خود پیشنهادهای میلیونی دریافت کرده که بارسا آن‌ها را رد کرده است، همچنین توانسته سانتیاگو برنابئو را نیز فتح کند؛ تسلیم او شوید!

شاهزاده مادرید سه‌شنبه گذشته به دلیل کیفیت و ویژگی‌هایش در بازی دوستانه تیم ملی فوتبال اسپانیا مقابل برزیل، مورد توجه بود. استعداد یامال حتی از بهترین و قابل باورترین پیش‌بینی‌ها هم فراتر می‌رود. مربیان بارسلونا امید زیادی به این مهاجم جوان داشتند، اما هیچ‌یک از آن‌ها نمی‌توانستند چنین موفقیتی سریع و خیره کننده‌ای را پیش‌بینی کنند.

بازیکن جوانی که بارسا قرارداد او را تا سال 2026 تمدید کرد، اولین بازی خود را سال گذشته در برابر رئال بتیس در هفته سی و دوم انجام داد، او تنها 7 دقیقه بازی کرد و این تنها بازی او بود.

تا این فصل از راه رسید و او خود را در تیم اصلی ژاوی هرناندز تثبیت کرد تا از سوی لوئیس دلافوئنته به تیم ملی اسپانیا دعوت شد: او اولین بازی ملی خود را در سپتامبر انجام داد، زمانی که 16 سال و یک ماه و 26 روز داشت.

او در این ماه‌ها به موفقیت‌هایی دست یافته است: او جوان‌ترین بازیکن بارسا است که همچنین جوان‌ترین گلزن تمام دوران لالیگا؛  جوان‌ترین بازیکن تاریخ لیگ قهرمانان اروپا؛ جوان‌ترین بازیکن و گلزن تیم ملی اسپانیاست.

یامال پایانی به یاد ماندنی در سال 2023 داشت که پس از آن سال 2024 به همان اندازه برای تو تحسین برانگیز بود. امسال، یامال در بارسای ژاوی، حامی بزرگ او، نقشی کلیدی دارد.

در طول فصل، این بازیکن جوان که 6 گل به ثمر رسانده و 7 پاس گل داده است، در 39 بازی شرکت کرده است. او از ژانویه به بعد بود در 5 بازی متوالی به میدان رفت. در مجموع او 20 بازی را با حضور ترکیب اصلی آغاز کرده است. علاوه بر این، در مارس امسال، گل او به مایورکا به عنوان بهترین گل لالیگا انتخاب شد.

ال‌کلاسیکو

یامال نه تنها رکوردهای فوتبال را شکسته، بلکه با دریبل زدن، سرعت، شوت‌زنی، جسارت خود، تمام دنیای فوتبال را حیرت زده کرده است. و رقبا. سه‌شنبه گذشته در بازی دوستانه اسپانیا و برزیل، این وینگر سانتیاگو برنابئو را تحت تاثیر قرار داد. وقتی او تعویض شد، هواداران با ایستادن و تشویق او از او خداحافظی کردند.

این اتفاقی معمولی نیست، کمتر پیش آمده که بازیکن بارسلونا باشید و در برنابئو تشویق شوید. لوئیس د لا فوئنته، سرمربی اسپانیایی، بعد از بازی گفت: "عملکرد او درخشان بوده است."

یامال که 89 دقیقه بازی کرد، در هر 3 گل مقابل برزیل نقش داشت، 3 شوت زد، 4 خطا گرفت، 24 پاس درست داشته و تنها 4 پاس او به مقصد نرسید. قبل از یامال، دیگر بازیکنان بارسلونا که مورد تشویق برنابئو قرار گرفتند، اینیستا، ژاوی هرناندز، لیونل مسی، رونالدینیو بودند. همه این نام‌ها ستارگانی در حد کلاس جهانی بودند که حالا وینگر جوان در میان آن‌ها قرار دارد و حتی با برخی از آن‌ها مقایسه شده است.

باید دید چطور از او استقبال می‌شود و مهم‌تر از همه، طرفداران مادرید چگونه در دیدار بعدی از او خداحافظی می‌کنند: روز 21 آوریل ال‌کلاسیکو برگزار می‌‌شود.

منبع: مارکا

دیگر خبرها

  • نبرد غیرقابل باور جانوری که در مقابل زهر مار‌ها مصونیت دارند + فیلم
  • لامینه یامال: دنیا زیر پای این بچه است!
  • چند باور غلط در مورد عسل
  • تاج‌گذاری پرنس جوان در انگلیس!‏
  • الخلیفی و چفرین: باور کنید سوپرلیگ را شکست دادیم!‏
  • باور کنید، این برزیل هیچوقت تسلیم نمی‌شود
  • زوج‌های جوان کیک بزرگ ۱۵۰ کیلویی را برش زدند + تصاویر
  • ۵۰۰ تن گوشت قرمز در بوشهر توزیع می‌شود
  • چرا مدافع جوان تیم ملی نیمکت نشین شد؟
  • دلیل بازی نکردن مدافع جوان تیم ملی در دیدار با ترکمنستان