Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-20@10:40:04 GMT

برف و باران ۱۸ استان کشور را فرا می‌گیرد

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۸۱۱۵۱

برف و باران ۱۸ استان کشور را فرا می‌گیرد

 

امین‌حسین نقشینه کارشناس سازمان هواشناسی اظهار کرد: امروز با ورود سامانه بارشی فعال به کشور ابتدا برای مناطق غرب، شمال غرب، مناطق جنوبی غرب و زاگرس مرکزی بارش برف و باران آغاز می‌شود.

وی تصریح کرد: بارش‌ها در بعدازظهر امروز برای جنوب استان‌های آذربایجان غربی و شرقی،‌کردستان، کرمانشاه، ایلام، لرستان، شمال خوزستان و شمال چهارمحال و بختیاری از شدت بیشتری برخوار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به کاهش ناپایداری‌ها در شمال غرب کشور از فردا، تصریح کرد: برف و باران در دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی، نواحی مرکزی، دامنه‌های جنوبی البرز و سواحل دریای خزر و مناطقی از شرق و جنوب کشور را فرا می‌گیرد.

وی تاکید کرد: فردا بیشترین بارش‌ها در استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، نیمه شرقی خوزستان و مناطقی از استان‌های لرستان، همدان، مرکزی و ارتفاعات البرز در استان‌های قزوین، تهران، البرز خواهد بود.

کارشناس سازمان هواشناسی اظهار کرد: روز یکشنبه (یک بهمن 96) سامانه بارشی در نیمه شرقی کشور فعال است و برف و باران در استان‌های یزد، کرمان، خراسان‌های رضوی، جنوبی و شمالی روی می‌دهد و روز دوشنبه سامانه بارشی از کشور خارج می‌شود.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۸۱۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این استان ها منتظر باران باشتد

آفتاب‌‌نیوز :

امیر سرکرده کارشناس هواشناسی با اشاره بر بی‌سابقه بودن بارش‌های جنوب و جنوب شرقی طی ۵۰ سال اخیر، گفت: از بعداز ظهر امروز (۳۱ فروردین) یک سامانه جدید بارشی از نواحی شمال غرب وارد کشور خواهد شد؛ بنابراین استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، کردستان، شمال کرمانشاه، نواحی شرقی لرستان، غرب اصفهان، چهارمحال بختیاری، شمال فارس و کرمان منتظر بارش‌های بهاری باشند.

این مسؤول با اشاره به اینکه این سامانه بارشی تا یک‌شنبه (۲ اردیبهشت) ادامه‌دار خواهد بود، افزود: از روز دوشنبه (۳ اردیبهشت) این سامانه بارشی در مناطق دیگر گسترش خواهد داشت که تمام استان‌های غربی و شمال را در برمی‌گیرد.

کارشناس سازمان هواشناسی در ادامه تصریح کرد: در روز‌های آتی مجدد دو سوم مناطق کشور شاهد باران خواهند بود.

وی در پایان دمای امروز (۳۱ فروردین) را ۲۳ درجه بالای صفر اعلام کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • این استان ها منتظر باران باشتد
  • هواشناسی ۳۱ فروردین ۱۴۰۳/ ورود سامانه بارشی جدید از یکشنبه به ایران
  • ورود سامانه بارشی جدید از یکشنبه در غرب کشور
  • آخرین وضعیت آب‌وهوا؛ ورود سامانه بارشی جدید از یکشنبه در غرب کشور
  • بارش ها در نوار جنوبی کشور تا فردا ۳۱ فروردین ماه تشدید می شود
  • فردا جمعه سامانه بارشی جدید وارد کشور می‌شود
  • ادامه فعالیت سامانه بارشی در استان‌های جنوب شرق کشور
  • رگبار باران و باد شدید در ۹ استان / ورود سامانه بارشی جدید به کشور طی هفته آینده
  • رگبار باران و باد شدید در ۹ استان | ورود سامانه بارشی جدید به کشور طی هفته آینده
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور / امروز و فردا در کدام استان‌های کشور باران می‌بارد؟